חיפוש

חופשה כשרה בפראג

חולמים על חופשה כשרה בעיר היסטורית והיפהפייה? עכשיו יש לכם את ההזדמנות.

חופשה כשרה בפראג – חוויה בלתי נשכחת בעיר היסטורית

פראג נחשבת לאחת הערים היפות ביותר באירופה, ואפילו בעולם. מדובר בעיר היסטורית אשר מהווה את אחד ממקודי העלייה לרגל הגדולים בעולם, זאת לאור אין ספור האטרקציות, מקומות היסטוריים, מרכזי בילוי כמו גם אוכל מצוין. אולם, בעבור המגזר הדתי פראג הייתה מחוץ לתמונה וזאת לאור העובדה כי בעיר לא היו מלונות כשרים ועל כן רבים נאלצו לוותר על החוויה או לטוס לעיר עם מזון כשר מהארץ. עכשיו, יש לכם הזדמנות חסרת תקדים לרכוש חבילת נופש למלון קינג דיויד אשר נמצא בפראג והוא מלון כשר למהדרין. כל הפרטים, בהמשך המאמר.

מלון קינג דיויד בפראג – אירוח מהמעלה הראשונה

מלון קינג דיויד בפראג נחשב כבר שנים ארוכות לאחד המלונות המובילים בעיר, זאת לאור העובדה כי מדובר במלון ברמה של חמישה כוכבים אשר ממוקם בלב ליבה של פראג. המלון, אשר שוכן כאמור בעיר העתיקה בפראג מאפשר לנופשים לקבל חווית נופש ואירוח יוצאת מגדר הרגיל משום שדרכי ההגעה אליו הם מהירים לאור היותו ממוקם במקום מרכזי ובסמוך לתחבורה ציבורית, כמו גם מאפשר חווית אירוח יוצאת מן הכלל בזכות צוות מקצועי אשר בקיא מאוד בתחום המלונאות ובפרט בעבור המגזר הדתי, זאת משום שצוות המלון דובר עברית ויודע להעניק את כל המידע הנחוץ בזמן החופשה. בנוסף, המלון מציע שפע של מזון כשר למהדרין, כמו גם בית קפה חלבי אשר הוא כשר למהדרין. בנוסף, ניתן לקבל במלון שירותי בייביסטר כך שתוכלו להשאיר את הילדים עם צוות מקצועי אשר יאפשר לכם לצאת לבילוי אינטימי ברחבי העיר העתיקה ויוצאת הדופן הזו. בנוסף, במלון שירותי ספא ובריכה כמו גם שירותי קבלה הפועלים 24 שעות ביממה. על כן, אם כעת עומדים בפני תכנון החופשה הבאה שלכם – בין אם זה עם כל המשפחה או בילוי אינטימי זוגי, אין ספק כי מלון קינג דיויד, מלון כשר בפראג הוא המלון המושלם לחופשה כשרה.

 

חופשה כשרה בפראג באמצעות חברת כושר בקוינג

מעוניינים לרכוש חבילת נופש הכוללת טיסות ומלון כשרים למהדרין? עכשיו זה אפשרי! באמצעות חברת כושר בוקינג, החברה המובילה כיום בישראל לתחום חבילות הנופש המותאמות בדיוק למגזר הדתי תוכלו לרכוש חבילת נופש לעיר פראג כמו גם שהות במלון של חמישה כוכבים במלון איכותי אשר שוכן במבנה היסטורי בלב לבה של העיר העתיקה. צוות העובדים של כושר בוקינג ישמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה ותהייה, כך שתוכלו להיות בטוחים כי אתם עומדים לצאת לחופשה מושלמת ביעד אטרקטיבי אשר הגעתו אורכת מספר שעות קצרות בלבד. למה אתם מחכים? השאירו את הפרטים שלכם באתר ונציג מטעמנו יחזור אליכם.

מעוניינים לדעת עוד על מלונות לחצו כאן

אולי תאהבו גם את

סירה
בחירות

האם יש משהו מרגש יותר מאשר להגיע לנתב"ג עם מזוודה שארזנו לפני כמה שעות, להוציא את הדרכון ולעמוד בגאווה בתור של אנשים שהתמזל מזל והם

קראו עוד »
סוויטה
כאן מבו(גרים) בכיף

חופשה למבוגרים בלבד הפכה לטרנד שתופס תאוצה בכל רחבי העולם עם השנים, ולא בכדי. במציאות הנוכחית, כאשר הכל קורה כל כך מהר, קצב החיים הוא

קראו עוד »
ויזה לילדים לארה"ב – מדריך

כידוע, מדינת ישראל היא בין המדינות הבודדות בעולם אשר קיימת חובה להוצאה של ויזה לכניסה לארה"ב, בכל שכבות הגיל, גם כאשר מדובר בתינוקות, פעוטות וילדים.

קראו עוד »