חיפוש

ליסינג פרטי ללא מקדמה: מה צריך להכין לפני?

קבלת מימון מלא לרכב חדש וללא מקדמה היא כיום האופציה הטובה ביותר בעבור נהגים אשר רוצים לשדרג את הרכב הקיים או לרכוש לראשונה רכב חדש. מהם הדברים שצריך להכין לפני שמתחילים בתהליך? כל הפרטים במאמר הבא

ליסינג פרטי ללא מקדמה – האופציה הטובה ביותר לרכישה של רכב חדש

רכישה של רכב חדש היא רכישה משמעותית אשר טומנת הוצאה כספית לא מבוטלת. למעשה, כיום רוב הנהגים מעוניינים לפנות למסלול של ליסינג פרטי אשר מאפשר לחלק את התשלומים בעבור הרכב החדש למספר חודשיים קצוב אשר נקבע מראש, כאשר למעשה בעל הרכב אחראי לכל העלויות השוטפות. כיום, ניתן לבחור במסלול זה באמצעות חברת קפיטל מוטורוס אשר מאפשרת לקבל מימון לרכב חדש באמצעות ליסינג פרטי, וללא צורך בתשלום מקדמה. המטרה של החברה היא להעניק למעשה לכל נהג רכב חדש בתנאי מימון נוחים, זאת בתנאי שהוא אכן עומד בקריטריונים השונים. עם כן, מה צריך להכין בטרם מתחילים בתהליך? המומחים של חברת קפיטל מוטורוס מסבירים.

 

פעולות שיש לנקוט בטרם מבצעים הליך של ליסינג פרטי ללא מקדמה

על מנת שתוכלו להתחיל בביצוע רכישת רכב באמצעות ליסינג פרטי וללא מקדמה, יש לבצע בדיקת זכאות. את בדיקת הזכאות למימון ניתן לבצע באמצעות המחשב הביתי, כאשר כל מה שנותר לכם לעשות היא לסרוק מסמכים שונים כמו גם להכניס פרטים אישים ובכך לדעת האם אכן אתם עומדים בקריטריונים. לאחר מכן, נציג יחזור אליכם עם הצעת ליסינג פרטי כך שההחזר החודשי אותו תשלמו יהיה הנמוך ביותר עם הריבית הנמוכה ביותר. לאחר מכן תתבצע חתימה על חוזה דיגיטלי ובסופו תתבצע מסירה של הרכב החדש שלכם – עד לפתח הבית או בהגעה לאחד מסניפי החברה אשר פרוסים בכל רחבי הארץ. למעשה, מדובר בהליך פשוט ביותר אשר רבים עומדים בו אך חוששים מפניו, ואנחנו כאן כדי להבהיר: מדובר בדרך האפקטיבית ביותר כיום לביצוע רכישה של רכב חדש מבלי להוציא עשרות אלפי שקלים בבת אחת.

 

רכישת רכב חדש – ליסינג פרטי של חברת קפיטל מוטורוס

חברת קפיטל מוטורוס היא יבואנית הרכב המובילה בישראל מזה שנים ארוכים, ומציעה לקהל לקוחותיה להתרשם מבין מגוון עצום של רכבים. קטלוג הרכבים של החברה מורכב מיותר מ 250 דגמים חדשים אשר נבדקו תחת התנאים המחמירים ביותר, זאת כדי לוודא כי אכן מדובר ברכבים בטיחותיים ועמידים אשר ישרתו אתכם למשך שנים ארוכות. החברה מתגאה בצוות מקצועי ואדיב אשר יודע לבצע התאמה מוחלטת של מסלול המימון הנוח והזול ביותר, והיא עושה זאת בהצלחה כבר שנים ארוכות. על כן, מדובר במסלול הטוב ביותר עם החברה הטובה ביותר – כל מה שנותר לכם לעשות הוא לבצע בדיקת זכאות, ולהתחיל בחיים חדשים.

אולי תאהבו גם את

אופל
ניו קאר ליס מציגים: אופל אדם

חברת אופל העולמית היא חברת רכב אהובה ופופולרית מאוד בישראל כמו גם בעולם, זאת בזכות פיתוחים פורצי דרך בתחום הרכב. מאז החלו להיות משווקים בישראל דגמי אופל הם זכו לפופולריות רבה וזאת לאור העיצוב החדשני והמודרני וכן כלל המערכות המתקדמות אשר מהוות את חוד החנית

קראו עוד »