חיפוש

שירות מצברים לרכב במרכז שישדרג לכם את החיים

מתגוררים במרכז ומעוניינים לרכוש מצבר חדש ומשופר? באמצעות לירון מצברים הדבר בהחלט אפשרי! רוצים לדעת כיצד? כל הפרטים.

 חשיבות מצבר תקין ברכב

תפקידו של המצבר הוא לספק הנעה ראשונית של הרכב תוך אספקת מקור חשמלי למערכות הנדרשות לכך.  מדובר במרכיב המשמעותי ביותר המותקן ברכב שלנו, וחשוב לוודא כי הוא אכן תקין וזאת על מנת למנוע מצבים לא נעימים בהם לוקח זמן להתניע את הרכב או חס וחלילה כאשר אנו צריכים להגיע למקום מסוים בדחיפות אבל הרכב לא מניע משום שהמצבר שלו מת. רכב ללא מצבר תקין אינו יכול לנסוע ולכן חשוב לעקוב אחר תפקוד המצבר לאורך זמן, ולבצע בדיקות תקופתיות מדי פעם כדי לוודא שאכן המצבר המותקן הוא הנכון עבורנו.

כיצד נחליט איזה מצבר לקנות?

על כן, רכישה של מצבר היא הוצאה לא קטנה עבור רבים מאתנו, אשר צריכה להתבצע אחת לתקופה וזאת בהתאם לאורך חייו של מהמצבר. אורך חיי המצבר נקבע ע"י היצרן וסוג הייצור, כאשר ישנם מצברים אשר יכולים להחזיק בין שנתיים לארבע ויש מצברים שיכולים להחזיק אפילו לתקופות ארוכות יותר. המצברים אשר קיימים כיום בשוק אינם מחייבים התעסקות שוטפת וזאת כדי לוודא את תקינותם, ומשום שמדובר באחת המערכות החשובות ביותר אשר מותקנות ברכב חשוב מאוד לבדוק בטרם רכישה של מצבר חדש את סוג המצבר ואת תקופת האחראיות המוענקת ע"י היצרן. ככל שתקופת האחראיות אשר ניתנת היא ארוכה יותר, כך ניתן לוודא כי המצבר שרכשנו הוא איכותי ואין חשש מפני תקלות שלא יהיו להן כיסוי, זאת בזכות תקופת האחראיות. חשוב לזכור כי עלות המצבר נקבעת בהתאם לגודל ולסוג של המצבר, כמו גם בהתאם לסוג היצרן. כיום קיימים בשוק מגוון עצום של מותגים אשר מאפשרים לקבל מצברים באיכות גבוהה ומשופרת הרבה יותר, זאת בזכות שיפורים משמעותיים שנעשו בענף המצברים בשנים האחרונות ואשר משפרים מאוד את היכולת והאמינות של המצברים השונים כך שהם יפעלו לאורך זמן. ישנם מצברים למאזדה או לכל מותג רכב אחר.

 

קנייה של מצבר לרכב – באופן יעיל וחסכוני הרבה יותר מבעבר

כיום ניתן לקבל שירות מצברים לרכב במרכז הארץ שישדרג לכם את החיים – לירון מצברים היא החברה המובילה בישראל למצברים ומעניקה לכם את האפשרות לרכוש מצבר מהמותגים הגדולים ביותר בעולם, זאת בזמינות מלאה של 24/7 בשבוע כאשר ניתן לקבל את השירות הזה עד הבית, כלומר ניתן לחסוך הרבה מאוד זמן יקר ובעיקר עלויות כספיות. אצל לירון, ספק מצברים באיזור המרכז, תוכלו להתרשם ממגוון רחב של מצברים, לקבל חוות דעת מקצועית ממומחה בתחום אשר יידע להתאים לרכב שלכם את המצבר המתאים ובעיקר להיות בטוחים כי המוצר שרכשתם הוא מוצר איכותי אשר יישרת אתכם ואת הרכב שלכם לאורך שנים ארוכות, בבטיחות וביעילות.

אולי תאהבו גם את

רכב
ליסינג פרטי ללא מקדמה: מה צריך להכין לפני?

חברת קפיטל מוטורוס היא יבואנית הרכב המובילה בישראל מזה שנים ארוכים, ומציעה לקהל לקוחותיה להתרשם מבין מגוון עצום של רכבים. קטלוג הרכבים של החברה מורכב מיותר מ 250 דגמים חדשים אשר נבדקו תחת התנאים המחמירים ביותר,

קראו עוד »
אופל
ניו קאר ליס מציגים: אופל אדם

חברת אופל העולמית היא חברת רכב אהובה ופופולרית מאוד בישראל כמו גם בעולם, זאת בזכות פיתוחים פורצי דרך בתחום הרכב. מאז החלו להיות משווקים בישראל דגמי אופל הם זכו לפופולריות רבה וזאת לאור העיצוב החדשני והמודרני וכן כלל המערכות המתקדמות אשר מהוות את חוד החנית

קראו עוד »