חיפוש

מה כרוך בקידום אורגני?

שיווק אורגני הוא דרך להפנות לקוחות לאתר של העסק הקטן שלכם מבלי להשתמש בפרסום בתשלום. עסקים רבים משתמשים במודעות בתשלום כדי לבנות מודעות למותג ולהניע מבקרים באתר. עם זאת, אסטרטגיית תוכן אורגנית משתמשת בבלוגים, מאמרים, מדיה חברתית וכו', כדי לקדם מוצרים ולרתום משתמשים לחוויה שהאתר שלכם שואף לספק.  

 

קידום אורגני

שיווק אורגני עוסק בקידום העסק שלכם בשלוש דרכים עיקריות:
1. שיווק תוכן באתר שאתם מפרסמים באתר שלכם או באתרים אחרים שימשכו אנשים לעסק המקוון שלכם.
2. תוכן מדיה חברתית שאתם משתפים ברשתות מדיה חברתיות שונות, כך שהעוקבים והלקוחות שלכם יוכלו לראות ולהגיב לתוכן זה.
3. תוכן ניוזלטר ודוא"ל שאתם שולח לאנשים שהצטרפו לרשימת התפוצה שלכם.

שיווק אורגני נבדל מפרסום בתשלום, מכיוון שאתם לא משלמים כדי שהתוכן שלכם יוצג לקהל שלכם. ייתכן שעדיין תצטרכו לשלם עבור יצירת התוכן המקורי, אבל לאחר שעשיתם זאת, אתם מסתמכים על חיפוש אורגני, עדכונים של מדיה חברתית ומיילים כדי לקדם את העסק שלכם.

קידום אתרים אורגני

הערוצים העיקריים לקידום אורגני

הערוצים המרכזיים שמשמשים במהלך קידום אתרים אורגני:

בניית תוכן: כתיבת מאמרים, בלוגים, מדריכים, מנהיגות מחשבתית, מגנטים קישורים וכו'. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO): שימוש במילות מפתח ובמונחי חיפוש של משתמשים כדי לדרג גבוה בדף תוצאות של מנוע חיפוש (SERP).
מדיה חברתית: תוכן מדיה חברתית יכול לעזור לעסקים להתחבר לקהל ולרתום אותו, להגביר את המודעות למותג ובסופו של דבר להוביל תנועה.
אופטימיזציה של משפך: משפך מכירות מתווה את דרכו של לקוח משלב המודעות הראשונה למותג ועד לביצוע הרכישה. אופטימיזציה של תהליך זה יכולה לעזור לדחוף את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם קדימה על ידי כוונון עדין של כל שלב.

 

קידום אתרים לעסקים קטנים

התהליך של קידום אתרים לעסקים קטנים הינו כולל שימוש בכלים שונים, הכוללים גם פעולות שונות של קידום אורגני שמטרתם לחזק את הנוכחות הדיגיטלית עבור עסקים קטנים.

מדוע אופטימיזציה של תוכן חשובה? גוגל משתמשת במספר אלגוריתמים כדי לדרג דפים. כאשר משתמש מחפש מונח, Google ממיין מיליארדי דפים כדי לספק למשתמשים את התגובה המועילה והחשובה ביותר.

אחד הגורמים המשמעותיים ביותר שגוגל ומנועי חיפוש אחרים משתמשים בהם הוא חווית הלקוח. במילים פשוטות, גוגל משווה מה קורה כאשר משתמשים אחרים עם מונחי חיפוש דומים לחצו על הדף.

קידום אתרים לעסקים קטנים

לסיכום

קידום אתרים הוא אחד ההיבטים הקריטיים ביותר בהנעת משתמשים לתוכן של העסק שלכם. עם זאת, זהו תהליך מורכב המסתמך על גורמים רבים הקשורים זה בזה. בעוד שאנשים רבים מאמינים שמילות מפתח הן כולן חשובות, ישנם שיקולים רבים שבהם גוגל משתמשת כדי להחליט היכן מדורגים דפים.

אחד מהתחומים הללו הוא התנהגות משתמשים. כאשר משתמשים לוחצים על קישור, גוגל עוקבת אחר התנהגותם. אם הם נשארים באתר במשך זמן מה, זה סימן לכך שהמשתמשים מצאו את מבוקשם כאשר הזינו את השאלה שלהם. אם הם יעזבו במהירות את האתר, זה סימן שהתוכן לא היה רלוונטי לשאלתם.

קידום אתרים אורגני

אולי תאהבו גם את

5 דרכים לקשט לוקר

לאחרונה אנו עדים לתופעה נרחבת שגורמת למשתמשי לוקרים רבים, לקשט את תא הלוקר שלהם בדרך יצירתית. יצאנו לבדוק מהי הסיבה שהובילה לתופעה זו והבנו שכך

קראו עוד »
נר
כמה זמן דולק נר?

נרות הם חלק בלתי נפרד מחגיגות ואירועים. בין אם מדליקים אותם על עוגת יום הולדת, בטקס דתי, או פשוט כקישוט בבית – נרות מספקים אור

קראו עוד »
4 רעיונות לעילוי נשמת
4 רעיונות לעילוי נשמת

על פי המסורת היהודית, החיים כפי שאנחנו מכירים אותם אינם מסתיימים ברגע הפטירה, כאשר הנשמה של הנפטר ממשיכה להתקיים בעולם הבא. בכדי להשפיע ולהיטיב עם

קראו עוד »
חנויות ספרים
האם חנויות ספרים ישארו בעתיד?

המדיות הדיגיטליות שואבות אותנו וגורמות לנו להתמכר אליהן. שכן, רבים צורכים היום חדשות, תרבות ורכילות דרך האינטרנט. עובדה זו הובילה אותנו לתהות לגבי קיומן של

קראו עוד »
כמה בממוצע עולה לאבזר מעבדה
כמה בממוצע עולה לאבזר מעבדה?

למעבדות תפקיד מכריע במחקר, בדיקות וניתוחים מדעיים בתעשיות שונות. על מנת להבטיח תוצאות מדויקות ואמינות, אנשי מקצוע מסתמכים על מגוון רחב של אביזרים וציוד מעבדה. 

קראו עוד »