חיפוש

איזה מידע חשוב להעביר למדביר טרם הגעתו?

ראיתם מזיק שחשוב להרחיקו מן הבית או החצר שלכם? לאחר שביררתם ומצאתם חברת הדברה אמינה ומקצועית, הגיע הזמן לעשות את שיחת הטלפון ולהזמין יום ושעה. אך לא פחות חשוב הוא לעזור למדביר להערך מראש ולהבין מה הוא עומד לפגוש בביתכם או בחצר הבית שלכם. במאמר זה נסביר לכם איזה מידע חשוב להעביר למדביר טרם הגעת כדי להביא להדברה יעילה ומיטבית. 

 

קוברה הדברות

קוברה הדברה הינה חברה מקצועית ואמינה לכל סוגי ההדברות בבית ובחצר. לרשות החברה אישורים והסמכות מהמשרד להגנת הסביבה ונסיון רב בכל נושא ההדברות. תוכלו להעזר בקוברה להדברת מכרסמים, חרקים, מעופפים שונים, קרציות ופרעושים מתוך הבית ומתוך החצר, לבצע תחזוקה והדברה מונעת כדי לשמור על סביבה נקיה ממזיקים.

מַדְבִּיר

איזה מידע חשוב להעביר למדביר טרם הגעתו?

כאשר אתם יוצרים קשר עם מדביר חשוב להעביר לו את המידע הבא על מנת שהוא יוכל להערך בהתאם:

  • כתובת המגורים שלכם – לפני שאתם מדברים על מחיר, ימים ושעות, קודם כל בררו האם המדביר פועל באיזור המגורים שלכם והאם נוח ומשתלם לו לבוא.
  • ילדים, מרותקי מיטה, חיות מחמד – אם יש לכם בבית תינוקות רכים או ילדים קטנים, מרותקי מיטה, חיות מחמד וכ"ו, חשוב מאד ליידע את המדביר. לא כל חומר מתאים להדברת בית ויש להתאים את סוג ההדברה לתנאים שבהם אתם גרים.
  • מה למעשה ראיתם? – האם ראיתם עכבר שדה זעיר או חולדה? האם מדובר באירוע חד פעמי או מטרד של ממש? האם זו דבורה או צרעה, ג'וק או חיפושית? כל אלו כן חשובים למדביר כדי להערך נכון ולהציע לכם פתרונות מתאימים.
  • איפה ראיתם את זה? – האם מדובר במרתף הבית, בעליית הגג, בחדרי הילדים, באמבטיות ובשירותים, בחצר או על הגג? חשוב למדביר לדעת לאן בדיוק הוא צריך להכנס עם כל הציוד הרב שהוא לוקח עימו, במיוחד כשמדובר על גגות רעפים או חדרים קטנים וצפופים.
  • קביעת מחיר מראש – על מנת שהמדביר יוכל להבין מה היקף העבודה מראש רצוי לתאם מחיר, שעות עבודה, ימי עבודה ועוד מראש מבלי להניח שהוא יבוא, יראה ויגיד לי, רצוי שתתכננו הכל מראש ואפילו לשלוח תמונות של המזיק להבהרות
  • אלרגיות, אסטמה, קוצר נשימה – אם אתם סובלים מאלרגיות, אסטמה או קוצר נשימה, חשוב מאד שתגידו את זה למדביר כדי שיידע מאילו חומרים להמנע כדי לא להחמיר את בעיות הבריאות שלכם.

 

קוברה הדברות – תמיד שם בשבילכם

קוברה הדברות הינה חברה מקצועית ואמינה במיוחד הנושאת בכל האישורים וההסמכות מהמשרד להגנת הסביבה ועובדים באחריות ומקצועיות רבה. החברה מדבירה את כל סוגי החרקים, המעופפים, המכרסמים ומזיקים אחרים גם בתוך הבית וגם מחוצה לו בחצר או בסביבות הבית. להתייעצות ולקבלת המלצות פנו לאתר החברה.

מַדְבִּיר

אולי תאהבו גם את

רכב
איך לבחור מנעולן ב- 2021

תחום המנעולנות נמצא בקצב פיתוח אדיר בשנים האחרונות, מידי יום מצטרפים עוד ועוד מנעולנים לשוק העבודה. מצד אחד, הצרכן מרוויח מבחר עצום של בעלי מקצוע

קראו עוד »