חיפוש

איזה הסכם יש לעשות עם חברת ההובלות לפני העבודה

צריכים להוביל דירה? אולי זקוקים לשירות של הובלות מפעלים מורכבות? ככה או ככה, אתם צריכים לעגן את ההובלה בחוזה התקשרות אל מול חברת ההובלות. הנה כל מה שצריך לדעת, רגע לפני שכירת שירותיה של חברת ההובלה.

בין אם אתם צריכים הובלת דירה, הובלת משרדים או הובלת מפעל, אתם תרצו לדעת שאתם מוגנים בחוק. וזו בעצם על הפואנטה והמטרה של חתימה על חוזה התקשרות או חוזה עבודה. חוזה ההתקשרות אל מול חברת ההובלה מאפשר לכם לקבל את השירות בראש שקט, מה שנחוץ לכולנו תמיד.

במיוחד כאשר אנחנו מקבלים שירות כזה או אחר. אחד הדברים שהכי חשוב לציין ולכלול בחוזה העבודה הוא, הנושא של האחריות על ההובלה שלכם. הנה כל מה שצריך לדעת בנושא:

 

אחריות על הובלת דירה, מפעל ומשרד

צריכים הובלת דירה, הובלות משרד או מפעל? בין אם כך או כך, אנחנו ממליצים לכם לקבל הובלה עם אחריות בלבד. ככה תוכלו לישון בראש שקט ולדעת שהכול מוגן אצל חברות הביטוח. חשוב לדעת ולזכור – אם לא חתמתם על חוזה התקשרות מול חברת ההובלות, אין בעצם אחריות על ההובלה. אל תתפשרו על כך.

במקרים שבהם אנשים לא חותמים על אחריות על ההובלה, הם בעצם מאפשרים פתח לנזקים שאחר כך לא יתקבל עליהם שום פיצוי מאף גורם. אל תיתנו לזה לקרות גם לכם, תחתמו על חוזה עבודה הכולל אחריות על ההובלה שלכם.

 

זמני ההובלה צריכים להיות מצויינים בחוזה ההתקשרות

בחוזה ההתקשרות שלכם אל מול חברת ההובלה חשוב לציין את זמני ההובלה ואת התאריך. אם למשל מדובר בהובלה של דירה, בדרך כלל יהיה אפשרי לסיים את המלאכה כבר באותו יום עסקים. יחד עם זאת, הובלת מפעל והובלת משרדים לפעמים יצריכו זמן ממושך.

אם אתם צריכים שירות של הובלת מפעלים, חשוב לציין בחוזה כמה זמן הפרויקט יהיה אמור להימשך. חודשים? שבועות? אולי ימים בלבד? ככה או ככה, תציינו את משך זמן ההובלה בחוזה העבודה אל מול חברת ההובלות.

 

שיטות הובלה צריכות להיות מצוינות בחוזה

סגרתם עם חברת ההובלות על הובלת מנוף? אולי הובלת דירה עם במת הרמה? ככה או ככה, תציינו הכול בחוזה העבודה מול החברה. לכל שירות הובלה יש מחיר שונה, אל תיתנו לאף אחד לנסות לעקוץ אתכם. אם סגרתם על במת הרמה ב-X מחיר, תוודאו שזה מה שאתם משלמים ביום ההובלה.

כמו כן, חשוב לזכור גם שכל ציוד מצריך שיטת הובלה שונה. אל תתנו לחובבנים להוביל ציוד מאוד כבד ללא מנופים וטכנולוגיה מתאימה. חברת ההובלות צריכה להיות מקצועית מספיק בכדי לספק לכם שירות עם תמיכה של מערך לוגיסטי שלם.

חתימה

אולי תאהבו גם את