חיפוש

איך לבחור מנעולן ב- 2021

תחום המנעולנות נמצא בקצב פיתוח אדיר בשנים האחרונות, מידי יום מצטרפים עוד ועוד מנעולנים לשוק העבודה.

מצד אחד, הצרכן מרוויח מבחר עצום של בעלי מקצוע ואף הורדת מחירים בשל התחרות הגדולה שנוצרה.

אך מצד שני, לבחור מנעולן מבין המבחר העצום שנוצר הפך לסיטואציה מורכבת ולא קלה כלל.

במאמר זה ניתן לכם את הטיפים הנכונים ביותר לבחירת מנעולן ב- 2021, הישארו איתנו.

 

מתי צריך להזמין מנעולן?

ראשית, נבין באיזה מיקרים עלינו להזמין מנעולן ולא בעל מקצוע אחר. תפקיד המנעולן הוא לספק כל שירות המתקשר למנעולנות, למשל:

החלפת צילינדר

במקרה ובו המפתח לדלת שלכם אבד ואין ביכולתכם לנעול את הדלת, ניתן להזמין מנעולן שיחליף צילינדר בדלת וכך המפתח הישן שאבד אינו רלוונטי יותר, והדלת שלכם תהיה בעלת מפתח חדש.

 

פריצת דלת

מנעולן נקרא פעמים רבות לסיטואציות בהם אנשים "נתקעו" מחוץ לבית או למשרד, ללא מפתח והדלת נעולה. במקרה כזה יאלץ המנעולן לפרוץ את הדלת ע"י שבירת מנגנון הנעילה שלה ולאחר מכן להתקין מנגנון חדש לגמרי.

 

 כיצד לבחור מנעולן?

חשוב לדעת, שתחום המנעולנות הוא תחום די פרוץ. בעל המקצוע אינו חייב בהסמכה כלשהי כדי לעסוק במקצוע ולכן חובה לבדוק בצורה יסודית וטובה איזה מנעולן להזמין לביצוע העבודה הנדרשת.

דבר ראשון ואולי החשוב ביותר הנדרש מאיתנו לבדוק הוא האם המנעולן בעל תעודת יושר ממשטרת ישראל. מכיוון שמנעולן עוסק בפריצת דלתות ומבנים, עלינו לדעת בוודאות שהמנעולן ללא עבר פלילי והינו אדם אמין ללא מחשבת זדון בעת הפריצה.

שנית, אנו ממליצים להציע את עבודתנו למנעולן בעל ניסיון רב. בעת חיפוש אחר מנעולן, אל תתביישו לשאול מהו הניסיון והותק שלו. מנעולן לא מקצועי יכול לעשות יותר נזק מתועלת, לא פעם אנשים היו צריכים להחליף את הדלת כולה לאחר עבודה לא מקצועית של מנעולן שסך הכול הגיע להחליף צילינדר.

דבר נוסף שאפשר להיעזר בו בעת בחירת מנעולן הן המלצות. ניתן לאסוף המלצות מחברים, משפחה או כל אדם שאנו סומכים על המלצתו ועל הסטנדרטים המנחים אותו. המלצה מאדם בעל ניסיון קודם עם אותו בעל המקצוע שווה יותר מהכול.

פרמטר אחרון שעלינו להתחשב בעת הזמנת בעל מקצוע הוא המחיר, ישנם בעלי מקצוע זולים יותר וזולים פחות אך ישנו טווח מחירים מומלץ שעל כולם להימצא בו:

  • מחיר ביקור מנעולן: 149-250 ש"ח
  • מחיר פריצת דלת: 170-420 ש"ח
  • מחיר התקנת מנעול דלת: 240-450 ש"ח

(המחירים אינם כוללים מע"מ).

לפרטים נוספים: vitali-locks.co.il.

 

מפה ומנעול

אולי תאהבו גם את