חיפוש

איך לבחור קוד חזק למנעול?

למרות שבעידן המודרני שבו אנחנו חיים אנחנו מאוד רגילים לראות מנעולים שעובדים תוך זיהוי העיניים שלנו או טביעת האצבע, אנחנו רואים שיש גם מנעולי קומבינציה שעדיין נעשה בהם שימוש נרחב. לכן, אם גם אתם נמצאים היום בנקודה שבה אתם צריכים לבחור קוד חזק למנעול, ברור מדוע אתם מתלבטים ותוהים: איזו אפשרות תתאים לכם יותר?

 

מה חשוב לקחת בחשבון?

מצד אחד, כאשר אנחנו מנסים לבחור קוד חזק למנעול, אנחנו רוצים שזה יהיה קוד שנוכל לזכור. אין כל טעם לבחור בקוד שלא אומר לנו שום דבר ולא נוכל להיזכר בו ברגע האמת, כי אם אנחנו נעמוד חסרי אונים מול המנעול, זה לא באמת יהיה נוח לשימוש בחיי היומיום.

מצד שני, אנחנו כן רוצים שזה יהיה קוד מספיק חזק ומתוחכם, שכן בצורה כזאת אנשים אחרים לא יוכלו לגלות אותו ולא יוכלו לפתוח את המנעול כל כך בקלות. זו הסיבה שבגללה כדאי לבחור בין שתי האופציות: קוד שכן מדבר אליכם ושאתם כן יכולים לחשוב עליו, אך קוד שיהיה שונה ומתוחכם עבור אחרים.

קחו בחשבון, בנוסף לכך, שלכל מנעול יש מספר אחר של מספרים שצריך לבחור. לכן זה עוד נתון שיש לקחת בחשבון ולהתייחס אליו, כי אין ספק שככל שהקוד ארוך יותר, כך יהיה יותר קשה לפרוץ אותו.

 

האם תאריכים מפורסמים זו אופציה טובה?

יש אנשים שכאשר הם מנסים לחשוב על קוד חזק למנעול, הם מנסים לחשוב על תאריכים שכולנו מכירים, כמו למשל, התאריך שבו רבין נרצח. מצד אחד, זה יכול להיות נוח מאוד כי לא תשכחו לעולם את התאריך, מצד שני, אתם לא היחידים שמכירים את היום הזה וזוכרים את התאריך, כך שגם הפורצים עלולים לעלות עליו.

לכן, בסיכומו של דבר, לא בטוח שהאפשרות של בחירה בתאריכים מוכרים היא הבחירה הנכונה שתהפוך את הקוד שלכם לחזק ואיכותי יותר.

 

מה עושים אם יש תקלה במנעול קומבינציה חשוב?

יש לכם בעיה במנעול קומבינציה כלשהו? אתם תוהים מה תוכלו לעשות בנידון? כדאי שתעצרו ותבינו: יש הבדל בין מנעולים שונים בחיינו. כלומר, אם בסך הכול מדובר על המנעול שבעזרתו אנחנו נועלים את האופניים, הרי שעם כל הכבוד, תוכלו גם לפרוץ אותו בעצמכם.

לעומת זאת, אם מדובר על מנעול הרבה יותר מתוחכם שמאחוריו עומד משהו הרבה יותר יקר, לא בטוח שכדאי יהיה לנסות זאת לבד. במקרים כאלה אנחנו מאוד ממליצים לכם להיכנס ללינק: www.interiordoor.co.il, לראות איזה אנשי מקצוע יוכלו להיות זמינים עבורכם ולהזמין אותם עוד היום.

אין שום סיבה שבגללה אתם צריכים לנסות לפרוץ את המנעול שלכם לבד רק כי שכחתם את הקוד. ההפך הוא הנכון, כי כאשר מנעולן מקצועי יבצע את העבודה, הכול ייראה אחרת ויתבצע הרבה יותר מהר ובבטחה.

קוד למנעול

אולי תאהבו גם את

חדר רחצה
4 פריטי חובה לאמבטיה

האמבטיה, למרות היותה מקום לא גדול במיוחד היא חדר עם לא מעט ציוד. כדי לא ליצור מצב שבו האמבטיה שלנו עמוסה מידי, חשוב לבחור את

קראו עוד »
חנות
4 יתרונות ברשתות צל לבית

הקיץ הישראלי מביא איתו שמש קופחת שמקשה על השהייה בגינה. כאשר אנו מעוניינים לשבת בקיץ בגינה, לעשות על האש או להזמין אורחים, אנו עלולים לסבול

קראו עוד »