חיפוש

איך להרכיב גגון גשם לדלת?

גגון גשם לדלת מספק הגנה מפני הגשם והרוחות בכניסה לבית, למרפסת ולחלון.

אילו סוגי גגונים קיימים? אילו סוגים מומלצים? איך להרגיש גגון גשם לדלת? בואו נתחיל.

 

הקדמה

גגון גשם לדלת, הוא גג קבוע, אשר לרוב מותקן בבתי קרקע, על מנת להגן על תושבי הבית בעת הכניסה והיצאה מהבית, מפני מזג אוויר.

למרות שלפי שמו, הוא מיועד להתקנה מעל דלתות, ניתן להתקינו גם מעל חלונות, מכונות כביסה, או מתקני תליית כביסה. במקומות אלו, הגגון מסייע למנוע חדירת קרנני שמש לתוך הבית או מניעה לכלוך.

 

פונקציונליות ואסתטיקה זה שם המשחק

גגון גשם לדלת, אינו מצריך תחזוקה. כיום, ניתן למצוא גגון גשם לדלת בכל צורה, צבע או סוג אותם תרצו. כך, שגגון גשם לדלת הופך גם לפריט עיצובי ואסתטי, המשלים את הקו העיצובי של הבית כולו.

מומלץ לבחור בצבעים בהירים לגגון, שכן חשיפת הגגון לשמש עלולה להוביל לדהיית הצבע.

 

סוגי גגון גשם לדלת

  1. פלסטיק – גגון אשר במרכזו פלסטיק ומסביבו אלומיניום. מדובר בסוג שפחות מומלץ, זאת בשל העובדה כי הפלסטיק אינו עמיד מספיק מול מזג האוויר הישראלי. אך יש לציין, כי עלות גגון מפלסטיק נמוכה לעומת הסוגים האחרים.
  2. סנטף – גגון המורכב מפלסטיק גלי. חומר זה עמיד מפני גשם חזק וקרני שמש. בחומר זה משתמשים גם בעת בניית פרגולה, גגות ועוד.
  3. פוליגל – דומה לסנטף. מדובר בפלסטיק ישר ושקוף. בדומה לסנטף גם לו עמידות בפני מזג האוויר הן בקיץ והן בחורף.
  4. פנל מבודד – גגון המורכב משתי שכבות פח גלי. בין השכבות ישנו חומר מבודד. גגון זה עמיד בפני מזג האוויר.
  5. אלומיניום – מדובר בגגון העמיד ביותר, המורכב כולו מאלומיניום. עמיד במשך שנים רבות הן מול נזקי החורף והן מול נזקי הקיץ.
  6. ברזל – גגון העשוי אלומיניום וברזל יחד. מדובר בחומר חזק, בעל עמידות גבוה. החיסרון בגגון ברזל, הוא העבודה כי ברזל מצריך תחזוקה רבה. גגון ברזל במרוצת השנים ידהה ויחליד, ובשל כך יהיה צורך להחליפו אחת לכמה שנים.

למגוון גגונים תוכלו להיכנס לאתר של id garden.

 

איך להרכיב גגון גשם לדלת?

התקנת גגון גשם לדלת אינה מסובכת או קשה, ואינה מצריכה ידע מיוחד. יש חשיבות רבה למדוד באופן מדויק את המידות הדרושות, לבחור בגגון גשם לדלת חזק ועמיד, ולהתקינו באופן זהיר על גבי הדלת, החלון, מכונת הכביסה או מתקני תליית הכביסה.

 

טיפות

אולי תאהבו גם את

5 דרכים לקשט לוקר

לאחרונה אנו עדים לתופעה נרחבת שגורמת למשתמשי לוקרים רבים, לקשט את תא הלוקר שלהם בדרך יצירתית. יצאנו לבדוק מהי הסיבה שהובילה לתופעה זו והבנו שכך

קראו עוד »
נר
כמה זמן דולק נר?

נרות הם חלק בלתי נפרד מחגיגות ואירועים. בין אם מדליקים אותם על עוגת יום הולדת, בטקס דתי, או פשוט כקישוט בבית – נרות מספקים אור

קראו עוד »
4 רעיונות לעילוי נשמת
4 רעיונות לעילוי נשמת

על פי המסורת היהודית, החיים כפי שאנחנו מכירים אותם אינם מסתיימים ברגע הפטירה, כאשר הנשמה של הנפטר ממשיכה להתקיים בעולם הבא. בכדי להשפיע ולהיטיב עם

קראו עוד »
חנויות ספרים
האם חנויות ספרים ישארו בעתיד?

המדיות הדיגיטליות שואבות אותנו וגורמות לנו להתמכר אליהן. שכן, רבים צורכים היום חדשות, תרבות ורכילות דרך האינטרנט. עובדה זו הובילה אותנו לתהות לגבי קיומן של

קראו עוד »
כמה בממוצע עולה לאבזר מעבדה
כמה בממוצע עולה לאבזר מעבדה?

למעבדות תפקיד מכריע במחקר, בדיקות וניתוחים מדעיים בתעשיות שונות. על מנת להבטיח תוצאות מדויקות ואמינות, אנשי מקצוע מסתמכים על מגוון רחב של אביזרים וציוד מעבדה. 

קראו עוד »