חיפוש

איך לחפש עבודה? 5 כללי זהב לחיפוש עבודה קצר ומוצלח

חיפוש עבודה לרוב מצריך הרבה מאוד זמן ומאמץ, אולם בכמה צעדים פשוטים ניתן למצוא מהר עבודה אשר מתאימה בדיוק לכישורים. כיצד? להלן 5 כללי הזהב.

חמשת כללי הזהב לחיפוש עבודה

  1. עדכון קורות חיים – מדובר בפעולה החשובה והקריטית ביותר לשם הצלחה בחיפוש עבודה, זאת לאור העובדה כי קו"ח הם כרטיס הכניסה הראשוני שלכם לקבלה לעבודה. על כן, בדקו כי קורות החיים שלכם מעודכנים בדיוק לתקופה הרלוונטית והם מותאמים בדיוק לתחום העסוקה אליו אתם מעוניינים לפנות, כמו גם לציין קורסים מקצועיים אשר לקחתם אשר רלוונטיים בדיוק למשרה.
  2. אקטיביות – חיפוש עבודה מחייב אקטיביות ונקיטת צעדים, לכן חשוב לשלוח כמה שיותר קו"ח לכמה שיותר מעסיקים, וזאת על מנת לפתוח כמה שיותר הזדמנויות לראיונות. ככל שתלך ליותר ראיונות, כך תוכל לשכלל את היכולת שלך להתראיין כמו גם לקבל פרספקטיבה טובה ונכונה יותר לגבי סוג המשרות אליהן את/ה מעוניין לפנות, כמו גם לפתוח כמה שיותר אפשרויות לבחירה כך שתוכל בסופו של דבר לבחור במקום העבודה אשר מתאים לך ביותר. לכן, מומלץ להקדיש חלק ניכר מסדר היום לחיפוש העבודה, תוך קביעת זמנים מסודרת של ביצועראיונות טלפונים, שליחת קו"ח וכו'.
  3. התייעצות עם חברה מקצועית – על מנת להקל על תהליך חיפוש העבודה מומלץ לפנות לחברת כוח אדם אשר תדע להעניק לכם את הליווי המקצועי ביותר ואשר יניב לכם תוצאות במהירות האפשרית. חברה כזו היא חברת סויטק אשר נחשבת למובילה בתחומה בתחום משאבי האנוש, וזאת לאור העובדה כי החברה חרטה על דגלה להעניק את שירותי ההשמה הטובים ביותר אשר מותאמים לעידן המודרני הגמיש ועל כן מאז הקמתה הצליחה לעזור לאלפי ישראלים למצוא עבודה במהירות ובהליך פשוט וקל. למעשה, באמצעות צוות המומחים של החברה תוכלו למצוא עבודה אשר מתאימה באופן מוחלט לכישורים שלכם, במקצועות המבוקשים במשק הישראלי.
  4. הפעילו קשרים – קשרים הם ללא ספק דרך מצוינת למצוא עבודה מהר, לכן מומלץ לפרסם ברשתות החברתיות כמו גם בפורמים בהם את/ה חברים לגבי העובדה כי אתם מחפשים עבודה בתחום מסוים. בכך, תוכלו לקבל המלצות מחברים, כאשר כיום שיטת "חבר מביא חבר" נחשבת לשיטה מהירה באופן יחסי לצורך מציאת עבודה.
  5. משרות בכירות מוצאים רק באמצעות חברת השמה – במידה ואת/ה מחפשים משרה בתחום ההייטק, שיווק ובכירים חשוב לפנות לחברה מקצועית אשר תדע לקשר בינך לבין החברות הללו, זאת לאור העובדה כי כיום רוב המשרות בתחומים הללו נמצאות רק בידיהן. על כן, מדובר באופציה הטובה ביותר להתקבל מהר, ועל כן מומלץ לפנות לחברת GO UP אשר נחשבת כיום לחברת ההשמה המובילה בישראל בתחומים הללו, כך שחיפוש העבודה שלכם יהיה אפקטיבי ובהתאמה אישית. למידע נוסף – https://go-up.co.il.

אולי תאהבו גם את