חיפוש

איך למצוא מלון בערי דרום הולנד?

לא כל התיירים המגיעים להולנד מחפשים דווקא אחר האקשן של הערים הגדולות, וחשוב לדעת כי יש עוד הרבה מקומות לראות, שמציעים משהו אחר, שהוא רגוע ושלו הרבה יותר. התיירים שרוצים קצת לצאת מהנישה של הערים הגדולות, כמו אמסטרדם או רוטרדם, יכולים למצוא כמה פנינים מעניינות מאוד, במיוחד בהולנד. הולנד מלאה במקומות קסומים כמיטב המסורת ההולנדית, ואם טסים לחלק הדרומי של המדינה, מגלים עיר מרהיבה ושמה ברדה. ברדה היא עיר עתיקה שהושפעה מאוד מתקופת האימפריה הרומית, והיא מציעה חוויה שונה ויוצאת דופן לעומת ערים אחרות בהולנד, שנהרסו ונבנו מחדש בתקופת מלחמה העולם השנייה. ברדה היא גם מעניינת מאוד, וגם מקושרת באמצעות כביש מהיר אל אנטוורפן שבבלגיה. ברדה ממותגת לעיתים כעיר אפורה, אך האמת היא שיש הרבה מאוד מה לראות בה. ניתן להגיע אליה ולבלות מספר ימים במקום קסום, ובתוך אחד מהמלונות המפוארים בעיר.

 

אטרקציות קטנות ועתיקות

מרכז העיר של ברדה הוא האזור התוסס והמתויר יותר, בו יש את מרבית בתי המלון. לינה באזור תאפשר לכם גישה קלה אל תחנות הרכבת והאוטובוס בעיר, ותזרז מאוד את ההתעסקות בהגעה ממקום למקום. יש בעיר המון אטרקציות קטנות ועתיקות ששווה לראות, והן מפוזרות לאורכה ולרוחבה של העיר, כך ששיוט בה בתקופות הנעימות הוא בהחלט מתבקש. במרכז העיר ניתן לראות לא מעט מלונות יוקרתיים, ובמקומות אחרים בעיר תוכלו למצוא מלונות זולים יותר וגם אכסניות שיקלו מאוד על הכיס שלכם. מחירי הלינה בברדה הם נמוכים באופן יחסי להולנד, וגם כאשר רוצים להתפנק עם מלונות יוקרה, בברדה לא משלמים סכומים יוצאי דופן.

 

שתי עונות תיירות מרכזיות

בברדה, כמו במרבית הערים האירופיות, עונת התיירות מתחלקת לשתי עונות עיקריות – בחודשי הקיץ ובסמוך לחג המולד הפופולארי. בחודשים יולי ואוגוסט מזג האוויר הוא אידאלי לסיור רגלי בעיר, ובדצמבר אפשר ליהנות מכל מה שמציע חג המולד, כולל שווקים ייעודים ומבצעים גדולים. אווירת החג בכריסטמס היא משהו שכולם יודעים ליהנות ממנו, וגם בברדה תמצאו שווקים גדולים, קישוטים ובאופן כללי, הרבה מאוד כיף. גם בקיץ וגם בדצמבר מרגישים עלייה גדולה בתיירות בעיר, ולכן המחירים עולים בהתאם בשל הביקוש הרב. אם תבחרו להגיע בתקופה שונה, תמצאו דילים משתלמים מאוד, גם על מלונות יקרים יחסית. אופי הטיול, תחת גשמים ורוחות, יהיה כאמור שונה מאוד.

 

לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה

ברדה היא עיר בה אפשר לבלות כמה ימים, ולא צריך להסתפק במעבר מהיר בה. יש בה המון מלונות ומקומות איכותיים לישון בהם, ולכן, כדאי מאוד לתכנן את הטיול בדקדקנות ולסגור את כל הפרטים כמה שיותר מהר. כאשר מחפשים אחר מלונות בברדה רואים שישנן כמה אופציות, וכדי לבחור את האיכותית ביותר, כדאי להשתמש בכלים איכותיים ברשת.

כיום יש אתרים ייעודיים בהם אפשר לבחון את המלון, לקרוא ביקורות ולראות תמונות, על מנת לבחור את המלון המתאים ביותר לכם. צריך גם לשעת איך לעשות זאת בחכמה – אם תחפשו למשל מלונות באיטליה תמצאו שפע של אפשרויות שלעתים יהיה קשה לבחור מתוכן. לכן מוטב למקד את החיפוש לעיר או לאזור מסוים. כך גם עם הולנד, והערים בה. מוטב לחפש מלונות בברדה ולמקד את החיפוש בהתאם לרמת המלון והתקציב שברשותכם.

מלונות מומלצים בברדה הם כאלו שיודעים להביא את הערך המוסף לתייר, ולתת לאורחים הרגשה שונה. אם זה במיטות האיכותיות, בלובי המפואר או בארוחות הטעימות, במלון כזה  הטיול משתדרג פי כמה וכמה. כדי למצוא מלונות בברדה שיתאימו לכם, פשוט בדקו את כל האפשרויות, סמנו מה חשוב לכם ואיפה תוכלו למצוא את זה, גבשו תקציב, והזמינו את המקום שלכם כמה שיותר זמן מראש. העדיפות היא למצוא מלון איכותי במרכז העיר, אך גם אם תתרחקו קצת מהמרכז, למען מלון מצוין, זוהי החלטה טובה, מכיוון שבברדה ניתן להתנייד בקלות ואפשר בהחלט לאכול את כל העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

 

כניסה לחדר

אולי תאהבו גם את

סירה
בחירות

האם יש משהו מרגש יותר מאשר להגיע לנתב"ג עם מזוודה שארזנו לפני כמה שעות, להוציא את הדרכון ולעמוד בגאווה בתור של אנשים שהתמזל מזל והם

קראו עוד »
סוויטה
כאן מבו(גרים) בכיף

חופשה למבוגרים בלבד הפכה לטרנד שתופס תאוצה בכל רחבי העולם עם השנים, ולא בכדי. במציאות הנוכחית, כאשר הכל קורה כל כך מהר, קצב החיים הוא

קראו עוד »
חופשה כשרה בפראג

פראג נחשבת לאחת הערים היפות ביותר באירופה, ואפילו בעולם. מדובר בעיר היסטורית אשר מהווה את אחד ממקודי העלייה לרגל הגדולים בעולם, זאת לאור אין ספור האטרקציות, מקומות היסטוריים,

קראו עוד »
ויזה לילדים לארה"ב – מדריך

כידוע, מדינת ישראל היא בין המדינות הבודדות בעולם אשר קיימת חובה להוצאה של ויזה לכניסה לארה"ב, בכל שכבות הגיל, גם כאשר מדובר בתינוקות, פעוטות וילדים.

קראו עוד »