חיפוש

איך לקבל פיצויים לאחר תאונת קורקינט חשמלי?

היום אנשים רבים משתמשים בקורקינט חשמלי ככלי תחבורה נוח להתנהלות בעיר, זה הפך לכל כך נפוץ, ולצערנו הרב בהתאמה גם הרבה תאונות קורקינט חשמלי נכנסו לתמונה. גם בתאונה עם קורקינט חשמלי, צריך להבין שיש שניתן לתבוע לקבלת פיצויים, אתם רשאים לקבל את מה שמגיע לכם כמו בכל תאונה אחרת. אבל מדובר בהליכים שרוב האנשים לא בקיעים בהם, ולכן חשוב מאוד לעשות מחקר, בדיקה ובירורים שונים בכדי לוודא שיש לכם את כל המידע הנחוץ בכדי לקבל את הפיצויים המגיעים לכם על פי החוק.

 

שכיח למדי

בטח כבר אתם שומעים לא מעט על תאונות דרכים תל אביב ותאונות דרכים ברחבי הארץ, אז מסתבר שגם תאונות של קורקינט חשמלי הן חלק מהתאונות הרבות שהופכות ליותר ויותר שכיחות בשנים האחרונות. קורקינט מוגדר כרכב מנועי, ורוכבים שנפגעו יכולים בהחלט לתבוע עבור פיצויים כמו בכל תאונת דרכים אחרת. קורקינט חשמלי הפך לכלי תחבורה מאוד פופולארי בגלל זמינותו, בעיקר במרכזי ערים, אך הסכנות הן ממשיות וצריך להכירן.

 

תביעות מורכבות

ישנו קושי מבחינת החוק להגיש תביעת פיצויים בעקבות תאומות אשר מערבות קורקינט חשמלי, הקושי הזה מגיע מכך שהקורקינט החשמלי למרות שהוא ממונע, לא מוכר ככלי רכב מנועי על פי החוק לפיצויים עבור נפגעי תאונות דרכים. לכן, לא ניתן לתבוע פיצויים בעצם דרך החוק הזה. אבל, זה לא אומר שלא ניתן לתבוע פיצויים עקב תאונות המערבות קורקינט חשמלי, ישנן כמה דרכים בכל זאת לקיים תביעת פיצויים במקרים אלו.

 

תאונה מעורבת

במקרים בהם רוכב הקורקינט נפגע מרכב נוסע, זה יהיה דומה למצב של פגיעה בהולך רגל, בכל הקשר התביעה והזכאות לפיצויים בגין התאונה והנזקים. מדובר במצב שהאחריות לא צריכה להיות מוכחת מצדו של רוכב הקורקינט החשמלי, אך עדיין חשוב לתעד היטב את הפגיעה, הפרטים של הנהג ולדאוג לקבל טיפול רפואי מידי. בנוסף חשוב שבתיעוד הרפואי יהיה רשום שמדובר בפגיעה.

 

תאונה של הקורקינט בלבד

במקרים בהם רוכב הקורקינט נפגע בתאונה בה לא היה מעורב אף רכב, ישנם כמה גומרים בהן כן ניתן לתבוע לקלת פיצויים בהתאם לנסיבות המקרה. רוכב הקורקינט יוכל להגיש תביעה להכרה בתאונה אישית מהמוסד לביטוח לאומי, לעיתים אף יהיה ניתן לתבוע פיצוי מהעירייה בגין מפגע אשר גרם לתאונה. בנוסף במקרים ספציפיים מדובר בתביעת פיצוי מחברות השכרה אם הקורקינט מושכר והייתה בו תקלה שהובילה לתאונה.

 

משרדים מומחים

ישנם משרדים מומחים, שכל המומחיות שלהם מתרכזת בתאונות כלי רכב שונות, מה שכולל גם תאונות קורקינט חשמלי. מדובר במשרדים המתמחים בדיני נזיקין ובדיני ביטוח, עורכי הדים במשרדים אלו יהיו בעלי ניסיון רב במתן שירותי ייעוץ ובמתן ייצוג משפטי בכל מיני סוגיות, לרבות גם בקבלת פיצויים לנפגעי תאונות דרכים, נזקי גוף שונים וכדומה. כך תקבלו ליווי ומענה מקיף בכל השלבים של תהליך התביעה.

תאונת קורקינט חשמלי

אולי תאהבו גם את

תאונות דרכים
מהו הגורם מספר 1 לתאונות הדרכים

תאונות דרכים הן נפוצות מאוד בכבישים שלנו, וגורמות לתוצאות פיזיות, רגשיות וכלכליות עצומות עבור המעורבים. על מנת לטפל בהן ביעילות ולהפחית את הסיכונים הכרוכים בתאונות

קראו עוד »