חיפוש

בניית אתרים מותאמים לנייד

לאור העובדה כי כיום רוב הצרכנים מבצעים את הרכישות שלהם אודות מוצר/שירות מסוים באמצעות המכשיר הנייד, ישנה חשיבות רבה לביצוע אופטימיזציה.

בניית אתרים מותאמים לנייד – מדוע זה חשוב?

בעידן כיום רוב הצרכנים מבצעים את החיפושים שלהם אודות שירות/מוצר באמצעות מנועי החיפוש השונים, כמו גם הרשתות החברתיות. למעשה, התחום הזה צמח לאין שיעור עד שהיום כמעט שאין בעל עסק אשר אין לו אתר מקצועי, אולם אחת הפעולות החשובות ביותר בבניית האתר היא ביצוע אופטימיזציה לאתר. הסיבה לכך היא שמחקרים שנעשו בתחום התנהגות צרכנים הראו באופן חד משמעי כי כיום יותר מ 80% מהחיפושים ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש מתבצעים באמצעות המכשיר הנייד, ולכן אתר אשר לא יהיה מותאם לנייד עלול לחוות נטישה של גולשים. בנוסף, על מנת לבצע קידום אתרים – בין אם מדובר בקידום ממומן או אורגני, אחד מתנאי הסף של גוגל היא לבצע אופטימיזציה לאתר וזו מתוך הבנה כי רוב הצרכנים מבצעים את החיפוש שלהם באמצעות המכשיר הנייד. במידה ואתר איננו מותאם, הוא ירד באופן אוטומטי בדירוג התוצאות מה שיוביל להקטנת החשיפה, זאת משום שרוב הגולשים לא מבצעים חיפוש מעבר לעמוד השני של מנוע החיפוש, כמו גם העובדה כי הגולשים מעוניינים לחוות חווית גלישה נעימה וקלה במכשיר הנייד ואתר אשר איננו מותאם נפתח לרוב באופן איטי ומסורבל, מה שמקשה מאוד על החוויה הכללית וגורם אף לירידה במוטיבציה להישאר ולרכוש את המוצר או את השירות אותה מציעה החברה. עבודה עם חברה מקצועית כמו מדיה ווב, תבטיח אתר מותאם אישית הן מבחינה עיצובית והן מבחינת התאמה לכל מכשיר נייד, באופן קל ומהיר.

 

ביצוע אופטימיזציה לאתר – באמצעות חברה מקצועית כמו מדיה ווב

Media web – בניית אתרים היא כיום החברה המובילה בתחום של בניית אתרים אשר מותאמים באופן מדויק למכשיר הנייד, זאת מתוך הבנה כאמור שרוב הגולשים מבצעים את הרכישות של המוצר/השירות לו הם זקוקים באמצעות המכשיר הנייד שלהם. ביצוע אופטימיזציה לאתר היא פעולה מורכבת, זאת משום שיש להתאים את העיצוב כמו גם את המלל לפתיחה מכל מכשיר נייד ועל כן חברת מדיה ווב מעניקה את השירות הזה בעבור כל בית עסק, בין אם מדובר בעסק קטן, בינוני או גדול. לחברה ניסיון של שנים ארוכות בתחום, והיא שירתה בהצלחה מאות לקוחות מרוצים אשר קיבלו אתר מעוצב ומותאם בדיוק לצרכים השיווקיים כמו גם מעניקה חווית גלישה יוצאת מגדר הרגיל גם אם מדובר באתר תדמית, מסחרי או אתר מכירות. אם ברצונכם גם אתם לקבל אתר מותאם לנייד, אשר נבנה ע"י חברה מקצועית ומובילה – צרו קשר עוד היום עם המומחים של חברת מדיה ווב ותוכלו לקבל ייעוץ ראשוני לגבי בניית אתרים אשר מותאמים לנייד.

אולי תאהבו גם את