חיפוש

דקורציות יפות לאקווריום – מאמר ששווה מבט

עם דקורציה נכונה, ניתן להפוך את האקווריום מקופסת זכוכית פשוטה ומשעממת ליצירת פאר עוצרת נשימה.

בעזרת צמחים, פסלים, גזעים וסלעים, תקשטו את האקווריום כך שכל מי שיתקל בו יתעניין בו.

עיצוב האקווריום אינו פשוט בכלל. מדובר במשימה מסובכת ומורכבת שדורשת השקעת מחשבה רבה, במיוחד אם אתם רוצים שהאקווריום שלכם יהיה מעניין, מושקע ומרשים. על מנת להקל עליכם, הכנו עבורכם רשימה של מספר כללים מרכזיים שיסייעו לכם לעצב את האקווריום שלכם בצורה נכונה.

 

רקע לאקווריום

השלב הראשון בעיצוב אקווריום הוא בחירת רקע מתאים לגב האקווריום. רקע זה יסתיר את חוטי החשמל והצינורות ויעניק לדגים תפאורה יפה שתבליט את הצבע שלהם ותיצור מראה מעניין ומרשים.

קיימים רקעים רבים מסוגים שונים ומגוונים לרבות: רקעים עם תמונות של צמחייה, רקעי תלת מימד שיוצרים מראה של סלעים, עצים, צמחים, אלמוגים ועוד ורקעים פשוטים של צבע בולט אחד.

 

קרקעית האקווריום

לאחר שבחרתם רקע לאקווריום, עליכם לעצב את קרקעיתו. בשלב זה תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של אפשריות הכולל: גרגירי חול, גולות זכוכית צבעוניות, ענפי אלמוגים ועוד. כאן, יש להתחשב במספר גורמים מרכזיים:

  1. סוג המראה שאתם רוצים ליצור באקווריום.
  2. עומק האקווריום.
  3. צבע וסוג המצע והחצץ שבחרתם להניח בקרקעית.
  4. הצרכים והתנאים המתאימים לדגים שגרים באקווריום.

 

אביזרים נוספים

לאחר שעיצבתם רקע וקרקעית לאקווריום, הגעתם לשלב המורכב ביותר: בחירת אביזרים לאקווריום. כאן, עומד לפניכם שלל בלתי נגמר של אפשרויות, מבחר ענקי של אביזרים. ישנם אנשים שבוחרים לפנות בשלב זה למעצבים מקצועיים.

ניתן לשלב באקווריום אביזרים מעניינים שונים לרבות: קונכית, ספינות, סלעים, קקטוסים מלאכותיים, פסלי חיות, אבנים, גזעים ועוד. חשוב לשמור על גבול הטעם הטוב וליצור באקווריום מראה אסתטי ומסודר.

 

כיצד תבחרו נכון?

כאשר אתם מעצבים את האקווריום, עליכם להקפיד על מספר עקרונות חשובים:

  • התאמה לדיירים: לפני שאתם מתחילים לעצב את האקווריום ולבחור דקורציות מתאימות, עליכם לשאול את עצמכם: "מי הולך לגור בו?". חשוב להקפיד להתאים את עיצוב האקווריום לסוג הדגים שיגורו בו וליצור להם סביבה שמתאימה להם ולאופי החיים שלהם.
  • טיפול באקווריום: כאשר אתם מעצבים את האקווריום, עליכם לוודא שהדקורציות לא מקשות על הטיפול השוטף באקווריום. חשוב למקם את הדקורציות בצורה נכונה שתאפשר לכם לנקות ולתחזק את האקווריום בקלות.
  • צפיפות: חשוב להשאיר לדגים מקום לנוע באקווריום בחופשיות. בסופו של דבר, האקווריום הוא הבית של הדגים ולכן חשוב שהם ירגישו בו בנוח ושהם יוכלו לשחות בו בלי להיפצע או להיתקל בחפצים.

בצ'או צ'או – חנות חיות מקצועית  ניתן למצוא כל מה שצריך לדגים במחירים זולים ואטרקטיביים לרבות: אקווריום, אוכל לדגים, ציוד לניקוי ואחזקת אקווריום או בריכת דגים ועוד.

 

דג

אולי תאהבו גם את

עיצוב דירה
כך תעברו דירה בסטייל!

מעבר לדירה חדשה הוא חוויה מרגשת שמסמנת את תחילתו של פרק חדש בחיים, ומעניקה הזדמנות ליצור חלל שמשקף באמת את הסגנון האישי שלכם. במהלך מעבר דירה צריך להתמודד עם אינספור

קראו עוד »