חיפוש

היום שאחרי: כל הטיפים לאחרי לידה

מזל טוב, אתם הורים! תשעה חודשים חיכיתם לרגע הזה שבו היפיפיה או היפיפייה שלכם יגיחו לאויר העולם ועכשיו הם פה, נמים בשלווה בעריסה שלהם. פתאום שיחה קולחת על גזים ועל פליטות נשמע לכם נורמלי לגמרי, אך ככל שחולפים הימים נראה שאתם לבד עם חבילת האושר שלכם וכולם מצפים ממכם להתמודד ולהסתדר בעצמכם, אבל עדיין יש לכם יותר מדי שאלות. אם גם לכם זה נשמע מוכר, הכנסו לבלוג שלנו ותקבלו את כל הטיפים ליום שאחרי הלידה.

 

בלוג של עצות מהורים מנוסים

תודו שזה נשמע כמו חלום, כל המידע מרוכז במקום אחד, כך שאם באמצע הלילה או בשעת בוקר מוקדמת פתאום מנקרת שאלה מציקה בראשכם, במקום להרים טלפון בהול לאמא או לחברה טובה, פשוט נכנסים, מחפשים מאמר בנושא, ותוך זמן קצר מקבלים תשובות מהורים כמוכם בדיוק. הכירו את בלוג התינוקות שלנו, יאא בייבי, המהווה מדריך תינוקות להורה הטרי ומרכז מאמרים בנושאים מגוונים כגון בריאות, בטיחות, ביגוד והנעלה, צעצועים, חינוך והורות ועוד.

 

כל הטיפים לאחרי הלידה

נראה שמכל החוויות העוברות עלינו כבוגרים, הפיכתנו להורים הינה המורכבת ביותר, אנחנו מאושרים אך בו בזמן גם מודאגים, האם נצליח להיות ההורים שרצינו להיות? האם הילדים שלנו יאהבו אותנו ויגדלו להיות ילדים בריאים ומאושרים? להלן מספר טיפים מעולים שנכתבו במיוחד בשבילכם על ידי הורים צעירים כמוכם מתוך השפע שבבלוג שלנו:

  • קחו את זה בקלות! לידה היא עניין טראומטי גם להורים וגם ליילוד, לכן קחו לכם פסק זמן מהחיים, התנתקו משיחות עבודה ושאר הטרדות, ותהנו מהקסם שהבאתם לעולם.
  • בחירת שם ליילוד אינה דבר קל, יש להתחשב בקרובי המשפחה המעוניינים להנציח או לשמור על צביון כזה או אחר, אך בסופו של דבר ההחלטה היא שלכם, אם השם נראה לכם הולם את התינוק, לכו על זה ובגדול.
  • אל תצפו שגופכן יחזור לעצמו בתוך שבוע, תקופת ההנקה אינה הזמן המתאים לדיאטה. ארוחות מסודרות, בריאות ומאוזנות יעזרו לכן לרדת לאט ובמתינות במשקל, כמו כן עזרה מקצועית של דיאטנית תסייע לכן לחזור למשקל תקין מבלי להגיע לאפיסת כוחות.
  • בקשו עזרה, אל תישארו לבד, טיפול בתינוק קטן, במיוחד אם הוא הראשון, כרוך בהרבה מאוד לחץ ומתח נפשי, שינה מועטה מדי ודאגות, לכן בקשו עזרה ודאגו לנוח היטב, ואם המצב מתדרדר, לא להתבייש לבקש עזרה מקצועית.

 

לסיכום

הבלוג שלנו, יאא בייבי, נולד במטרה להקל עליכם, ההורים הצעירים, לגדל תינוקות בריאים ומאושרים שיהפכו לילדים שמחים ומלאי בטחון. בבלוג שלנו תוכלו למצוא טיפים רבים בנושאים מגוונים כגון הורות, חינוך, בריאות, בטיחות, ביגוד והנעלה וצעצועים התפתחותיים. בבלוג שלנו תוכלו לקרוא מאמרים שיעשירו אתכם בידע שאתם זקוקים לו בשנים הראשונות לחייו של תינוקכם.

אמא וילדה

 

אולי תאהבו גם את

מה זה PRP
מה זה PRP

שיער הוא לא רק סמל של יופי ואסתטיקה, אלא גם חלק חשוב מהזהות האישית שלנו. הוא משפיע על המראה שלנו ועל תחושת הביטחון שלנו. לצערנו,

קראו עוד »
תרופות
איך הכי כדאי לצרוך קמגרה?

קמגרה, גרסה גנרית של התרופה הידועה לבעיות זיקפה ויאגרה, המכילה סילדנפיל ציטראט, ממלאת תפקיד חיוני בטיפול בהפרעות בתפקוד המיני אצל גברים. כדי להבטיח יעילות ובטיחות

קראו עוד »