חיפוש

3 הרעיונות היצירתיים ביותר למתנות לראש השנה

אחת השאלות הנפוצות שגוגל מקבל לקראת חודש אלול זו "מה אפשר לקנות מתנה למארחים בראש השנה?" שכן, מדובר בחג שידוע כחג האירוח. כולם מתארחים או מארחים וזו ההזדמנות להעניק מתנות אחד לשני. כדי שתוכלו לחסוך לעצמכם זמן בחיפוש אחר מתנות יצירתיות, ריכזנו עבורכם את מיטב המוחות שיציגו בפניכם את 3 המתנות הכי יצירתיות שיסגרו לכם את הפינה ל – 3 החגים הבאים. הישארו אתנו ותקבלו את כל הפרטים החמים בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל לרכז בפניכם את כל הרעיונות היצירתיים ביותר למתנות לראש השנה, היינו צריכים לפנות אל הקופירייטרים הכי חריפים שעובדים בתעשיית הפרסום. מדובר ב- 3 אנשים שהכרנו עוד בימים שלמדנו את התחום. בזמן שאנחנו הפכנו לכותבי מדריכים, הם הפכו לכותבי פרסומות, אבל נותרנו עדיין בקשר עד היום. שכן, הם מסייעים לנו מידי פעם ברעיונות. במדריך זה כל אחד מהם הציג בפנינו את הרעיון הטוב ביותר למתנות לראש השנה. אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר ברעיון מושלם שאתם פשוט חייבים ליישם.

 

הרעיון היצירתי ביותר למתנות לראש השנה של קופירייטר מספר 1 – מושב עיסוי

זה לא משנה אם אתם צריכים להעניק את המתנה לאדם צעיר או מבוגר. מדובר כאן במתנה יצירתית שתתאים לכל אדם באשר הוא. מתנה שתאפשר לכם להפסיק לשאול כל הזמן את דינה מהמשרד מה קונים מתנה לראש השנה ?. פשוט כי כל אחד ישמח לקבל מושב עיסוי שמתחבר לכיסא. ראוי לציין שהמושב יכול להתחבר לכל כיסא במקומות הבאים:

  • בבית
  • במושב ברכב
  • במשרד ועוד

 

הרעיון היצירתי ביותר למתנות לראש השנה של קופירייטר מספר 2 –  שייקר אישי נטען

אפשר ממש לראות מיהם האנשים שעומדים מאחורי כל רעיון. שכן, כל אחד מציע רעיון יצירתי שמתאים מאוד לאופי שלו. קופירייטר  מספר 2 הציע לתת במתנה שייקר אישי נטען. לדבריו, מדובר במתנה מושלמת שמאפשרת לאנשים עובדים לפנק את עצמם בשייק מרענן גם בשעות הערב המאוחרות, כשהם תקועים לבד במשרד (נשמע שמישהו פה מדבר מניסיון).

 

הרעיון היצירתי ביותר למתנות לראש השנה של קופירייטר מספר 3 – ארגונית למזוודה

קופירייטר מספר 3 הציע רעיון למתנה משולבת. כזו שתגיע עם ברכה מיוחדת. ההצעה שלו היא לקנות ארגונית למזוודה. מדובר בארגונית שמאפשרת למקבל המתנה לסדר את כל הדברים הקטנים לטיול הבא שלו באופן הנוח ביותר. לדבריו, אפשר ורצוי להוסיף ברכה למקבל המתנה. הוא הציע לכתוב את המילים הבאות: מאחל לך שבראש השנה הבאה לא תצטרך לארח אף אחד, שתזכה בלוטו ותטוס לחיות בסיישל.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 הרעיונות היצירתיים ביותר למתנות לראש השנה. אנו מודים לקופירייטרים שהקדישו מזמנם וסייעו לנו להגיע אל הרעיונות הנבחרים. מאחלים לכם, קוראים יקרים, שתבחרו את המתנה המושלמת.

מתנה ירוקה

 

אולי תאהבו גם את