חיפוש

הידעת? זיהוי מוקדם של עסקה מפוקפקת יכול למנוע הפסד כספי

בשנים האחרונות, אנשים רבים בוחרים להשקיע את כספם בנדל"ן וכך ליצור הכנסה נוספת שלא מחייבת עבודה.

להשקעה בנדל"ן יתרונות רבים.

ראשית, השקעה בנדל"ן לא חייבת להיות השקעה גבוהה וניתן להשקיע גם השקעות קטנות ולייצר מהן תשואה יציבה ובטוחה.

בנוסף, לעומת אפיקי השקעה אחרים תזרים ההכנסה של השקעה זו יציב, התנודתיות נמוכה והתחרות נמוכה.

אמנם יש הצלחות נדל"ן רבות שמצליחות ומשקיעים רבים שמקבלים כסף מההשקעות הללו, אך יש גם משקיעים רבים שמשקיעים בצורה לא נכונה וכתוצאה מכך מפסידים כסף רב. במאמר זה אספנו עבורכם מספר טיפים שימושיים ויעילים שיסייעו לכם לזהות עסקאות נדל"ן מפוקפקות ולמנוע הפסד כספי גדול ועוגמת נפש רבה.

 

היזהרו מהשקעות במדינות עולם שלישי

אנשים רבים בוחרים להשקיע במדינות עולם שלישי כגון: הודו, וייטנאם, ברזיל, גואטמלה ועוד. אנשי המכירות של חברות המציעות השקעות בנדל"ן במדינות הללו יגידו לכם שמדובר בהשקעות בעלות פוטנציאל גדול עם שגשוג עתידי מובטח.

אמנם, ייתכן שההשקעות במדינות הללו הן השקעות טובות, אך חשוב להתייחס לסיכון הגבוה של השקעה במדינות שבהן בדרך כלל אין שלטון חוק אמיתי, אין כמעט משמעות להסכמים, המשטר אינו יציב והמטבע עלול לקרוס בכל רגע.

 

בדקו את כל הפרטים הרלוונטיים

טרם ביצוע העסקה, חשוב לבדוק את כל הפרטים החשובים והרלוונטיים להשקעה. להלן מספר דוגמאות לשאלות שחשוב לבדוק טרם רכישת הנכס:

  1. מה קורה במידה ויש תקלות בנכס?
  2. מהי עלות דמי האחזקה?
  3. כיצד הנכס יניב תשואה?
  4. האם יש חברת ניהול שמעורבת, כמה היא גובה על הניהול והיכן היא נמצאת?

 

התייעצו עם עורך דין מקצועי

קבלת ייעוץ, ליווי וסיוע מעורך דין מקצועי המתמחה בתחום הנדל"ן ומסייע לאנשים שמעוניינים להשקיע את כספם בנדל"ן תסייע לכם לזהות עסקאות נדל"ן מפוקפקות. בזכות הידע והבקיאות שלו בתחום ובזכות הניסיון שהוא רכש, עורך הדין מכיר את הסימנים לעסקאות נדל"ן מפוקפקות וידע מתי למנוע מכם לבזבז את הכסף שלכם על עסקה לא אמינה.

כאשר אתם בוחרים עורך דין, עליכם לשים לב שמדובר בעורך דין מוסמך ומקצועי שעוסק שנים רבות בתחום וליווה בעבר משקיעים בעסקאות נדל"ן. מומלץ לשוחח עם לקוחות קודמים של עורך הדין ולקבל מהם חוות דעת על רמת השירות שעורך הדין העניק להם ועל רמת המקצועיות של העבודה שלו.

כמו כן, מומלץ להיפגש עם עורך הדין, לוודא שנוצרת בניכם כימיה טובה ושאתם מקבלים ממנו רושם של אדם אמין, רגוע, סבלני, מתחשב, אדיב ונחמד.

זקוקים לעורך דין מקצועי שיסייע לכם לזהות עסקאות מפוקפקות וכך למנוע הפסד כספי גדול? צרו קשר עם משרד עורכי דין יוני לוי המעניק ללקוחותיו שירותים הנוגעים לתחום הנדל"ן בארץ ובחול, למשפט אזרחי, לתביעות לשון הרע ועוד.

 

שעון ומטבעות

אולי תאהבו גם את

מי זכאי להחזר מס?

מדינת ישראל היא אחת המדינות היקרות ביותר בכל הקשור לשיעור המס שנאלץ כל אזרח במדינה לשלם. אמנם שיעור המס מותאם לגובה ההכנסה של האדם ועדין,

קראו עוד »
מה זה IRS ומה תפקידו

רשות המיסים האמריקאית ידועה גם בכינוי המפורסם IRS שהוא למעשה ראשי התיבות למילים  Internal Revenue Service – שירות הכנסות הפנים. התפקיד העיקרי והמוכר ביותר של

קראו עוד »
האם הר הכסף באמת יכול לאתר לכם חסכונות אבודים?

לעשות חיסכון זה משהו שכולנו חושבים עליו בשלבים שונים של החיים, כי למה לא בעצם? זה לא משנה אם בסופו של דבר תשתמשו בחיסכון כדי לממן את חייכם, את הלימודים של הילדים או כל דבר אחר, כי מה שבטוח זה שכשיש לנו חסכונות אנחנו מרגישים רגועים יותר

קראו עוד »