חיפוש

עם איזה חומר ניקוי הכי טוב לנקות ספות

ניקוי ספות, כורסאות וחלקי ריהוט אחרים הוא נושא רגיש ולעיתים קרובות גם בעייתי. הריהוט בבית בכלל ובסלון בפרט, חשופים לפגיעות רבות העלולות להתרחש בכל שלב. כיון שהסלון הוא החלק המרכזי בבית וכיון שגם כאשר מארחים, האירוח מתרכז שם, רק טבעי הוא שמתרחשות תאונות שונות והספה או הכורסה מתלכלכות. מהי הדרך הנכונה לטפל בספה שהתלכלכה? עם איזה חומר ניקוי הכי טוב לנקות ספות? בשורות להלן נרחיב את היריעה בנושא הזה.

ספה נקיה

כיצד לטפל בספה שהתלכלכה

כאמור, לא אחת קורה שהספה היפה שנרכשה זה לא מכבר, מתלכלכת. הדבר הראשון שיש לעשות, הוא לנסות ולמזער את הנזק. אם סוג הלכלוך מזוהה, יש לפעול בהתאם. אם אין ביטחון מלא, הרי שכדאי לפעול כאלו הכתם הוא מהסוג הגרוע ביותר, קרי כתם שמן שאם לא יטופל כהלכה הוא עתיד להישאר איתנו לנצח. בראש וראשונה, מנקים בעדינות את שאריות הלכלוך, אם ישנם כאלה על הספה. לא משפשפים, רק מנקים בעדינות. בשלב הבא, מומלך לשים על גבי הכתם סודה לשתייה. אם מדובר בכתם שומני ואם הפעולה בוצעה זמן קצר אחרי הלכלוך, עשויה הסודה לשתייה (B CARBONAT) לספוח חלק ניכר מהלכלוך.

אם מדובר בכתם עדין יותר, כדאי להשתמש לצורך כך בחומרי ניקוי  טבעיים, תוך מתן עדיפות למים עם מעט חומץ. יש לשפשף ממש בעדינות את הכתם ולראות מהן התוצאות. אם התוצאות אינן מספקות, יש לפנות לחומרים יותר רציניים.

 

חומרים שונים לניקוי ספות

חברות וגופים שונים מציעים נוזלים ייחודיים וחומרים לניקוי ספות (איך מנקים ספות בקלות? לקריאה לחצו פה) שאמורים להשיג את התוצאות הטובות ביותר. סביר להניח שאם קניתן ספה במקום מסודר, הוצעו לכם גם חומרי ניקוי מתאימים. עם זאת, גם אם אתם בטוחים שמדובר בחומר הנכון, ממש מומלץ לבדוק אותו ולנסות אותו בפינה נסתרת של הספה. אם מתברר שהחומר טוב, אפשר להשתמש בו גם הלאה. אבל למרבה הצער, במרבית המקרים אתם עלולים לנחול מפח נפש. גם חומרים שנחשבים לכאורה איכותיים, עלולים ליצור כתם שאחר כך יהיה בלתי אפשרי להסיר. עם זאת, יש לקרוא היטב את הוראות השימוש. ביצוע פעולת הניקיון לפי ההוראות, עשויה להשיג את התוצאה הרצויה.

אם וכאשר מתברר שאין דרך פעולה אפשרית אחרת, כדאי לפנות לאנשי המקצוע המתמחים בתחום. זאת, על מנת לקבל את פעולת הניקוי היסודית ביותר. המקצוענים של קלינטק ניקוי ספות עם מחיר ללא תחרות מסייעים ללקוחות הפונים אליהם בסילוק של מגוון רחב של כתמים וסוגים של לכלוך. זאת, בשאיפה להחזיר את הצבה והמרקם המקוריים לפרטי ריהוט שהוכתמו. אנשי המקצוע המיומנים משיגים בדרך כלל את התוצאות הרצויות. עם זאת, יש מקרים שהכתמים ישנים, נטמעו במרקם של הבד ולא ניתן להסיר אותם עוד. זאת הסיבה שחשוב לפעול במהירות ברגע שהכתם נוצר, כיוון שחלון הזמן לניקוי הוא צר, ואחרי שהוא נסגר אין אפשרות לטפל בכתמים.

לפרטים נוספים: https://www.clean-tech.co.il

אולי תאהבו גם את

ספה
ניקוי ספות בד

ספות בד הן הפריט הדומיננטי והחשוב ביותר בבית, זאת שהן מיועדת  לשלל צרכים – הן לישיבה, אכילה, צפייה בטלוויזיה או סתם הירגעות אחרי יום עבודה ארוך. הסלון הוא לב הבית ונמצא בשימוש יום יומי אשר דורש תחזוקה שוטפת.

קראו עוד »
שואב אבק
ניקוי ריפודים – טיפים

פעולה של ניקוי ספות היא פעולה אינטגרלית אותה אנו מבצעים על בסיס יום יומי או שבועי, אולם רבים תוהים לעצמם מדוע הם עדיין לא מצליחים להסיר את הכתמים העקשניים שנוצרו על גבי הספה

קראו עוד »
ספה וכריות
ניקוי ספות – מחיר ללא תחרות

פעולה של ניקוי ספות היא ללא ספק אחת מפעולות הניקיון הכי פחות אהובות על הקהל הישראלי, ולא בכדי. לאור העובדה כי כמעט בכל בית יש מספר ספות, נדרשות מספר פעולות על מנת לבצע ניקוי יסודי של הספות אולם לרוב מדובר בפעולה אשר לא ניתן להשלים אותה באופן היסודי ביותר

קראו עוד »
סלון
ניקוי ספות

כל אדם יודע כי אחת הבחירות החשובות ביותר במעבר לדירה חדשה או אפילו שיפוץ ושדרוג של הדירה קיימת, טמון בבחירת הרהיטים. בחירת ספה מתאימה לבית היא אחת הבחירות הקריטיות ביותר שאנו עושים, ולא בכדי.

קראו עוד »