חיפוש

חקירות פרטיות – משהו יותר ויותר פופולרי

בעולם האינטרנט, הרשתות החברתיות ובכלל – ישנם אנשים רבים שעולים בהם החששות לבגידה על ידי בן או בת הזוג, השותף או המתחרה העסקי או חלילה אף חשדות פליליים. לאור העובדה כי המשטרה פעמים רבות לא אחראית או לא לוקחת חלק בפועל בבירור אותם חשדות, נדרש פתרון אחר אשר נהיה פופולרי יותר ויותר בשנים האחרונות – חקירות פרטיות. הפתרון היעיל, המקצועי והאישי יוצר פתח חדש לבירור החשדות וסגירתם. תוכלו למצוא את כל המידע החשוב על חקירות פרטיות במאמר הבא.

 

חקירות פרטיות – הדרך הטובה ביותר לבירור חשדות

העניין המרכזי בחשדות הוא שהם לא מבוססים. כלומר, ישנם מקרים בהם מתברר שטעינו, ולא התרחש שום מעשה בגידה. כדי לא לצאת קירחים מכל הכיוונים, נדרש לבסס את החשדות ולהשיג את ההוכחות המתאימות בדיסקרטיות, סבלנות ומקצועיות. לאור העובדה כי לרובנו אין את הניסיון הדרוש לכך, ישנם שירותי חקירות פרטיות.

 

חוקר פרטי ועבודתו

בהגדרה היבשה, חוקר פרטי הוא אדם אשר אוסף מידע לפי צורך ובקשה של השוכרים את שירותיו. בפועל, חוקרים פרטיים משתמשים באמצעים טכנולוגיים שונים, במיומנויות וידע רב בתחומי הבגידה, הריגול ואף הפלילים כדי להשיג הוכחות (בדמות תמונות, סרטונים, שמע או אף הודאה) וראיות שיפריכו או יאמתו את החשדות.

 

מתי כדאי להיעזר בחקירות פרטיות?

המקרים בהם רצוי במיוחד להשתמש בשירותי חקירות פרטיות הם מקרי בגידה. במקרים אלו, ההתנהלות כולה נדרשת להיות רגישה ומכילה, והדיסקרטיות חייבת להיות מוחלטת – ולא, אם יתברר שהחשדות היו לא נכונים, הקשר עלול להתפרק.

בנוסף למקרי הבגידה, בכל מקרה בהם קיימים חשדות לא מבוססים ואדם רוצה להבין או אף לתבוע במקרים מסוימים, חקירות פרטיות יוכלו לסייע להשיג את כל ההוכחות הנדרשות, ואף בדמות ראיות לבית המשפט.

 

איך מתחילים את התהליך?

ראשית, מילת המפתח היא התהליך. חקירה פרטית דורשת סבלנות וביטחון בחוקר כדי להשיג את ההוכחות הנדרשות בדרך חוקית ומקצועית. ראשית, כדאי להיכנס ל IBPI – חוקרים פרטיים. התהליך מתחיל בפגישה ראשונית, בה תוכלו לספר על החשדות, החששות ואת כל הפרטים על הגורמים הרלוונטיים. לאחר מכן, תוכלו לסכם עם החוקר את המחירים והשירות – שעות המעקב, האמצעים הנדרשים ועוד. החל משלב זה, תיאלצו לסמוך על החוקר בצורה מוחלטת ולשמור על סבלנות. החזיקו את עצמכם מלבצע "חקירה עצמאית" – להתחיל לעקוב אחר סימנים ועקבות. כך, אם וכאשר ישיג החוקר את ההוכחות הנדרשות, הן יהיו קבילות עבורכם בערכאות השונות ויוכלו לשמש אתכם בתביעות, הסכמים משפטיים ואף חלוקת רכוש ופיצויים.

 

לסיכום

חקירות פרטיות הן פתרון יעיל, מקצועי ומנוסה. החוקרים אשר עוברים הכשרה ומקצועית ולעתים קריירה בשירותי הביטחון בקיאים בסוגיות ובחשדות שלכם, ויודעים איך להשיג את ההוכחות החותכות ביותר שלא ישאירו ספק – לכם או לגורמים המעורבים.

 

מפתח עם תווית סודי

אולי תאהבו גם את

רכב
איך לבחור מנעולן ב- 2021

תחום המנעולנות נמצא בקצב פיתוח אדיר בשנים האחרונות, מידי יום מצטרפים עוד ועוד מנעולנים לשוק העבודה. מצד אחד, הצרכן מרוויח מבחר עצום של בעלי מקצוע

קראו עוד »