חיפוש

טיפים לבחירת משרד עורכי דין גדול

ככלל, משרדי עורכי דין במדינת ישראל עוסקים בתחומי משפט שונים ומגוונים.,

חלק מהם מתמחים בדיני משפחה, חלקם האחר במשפט המסחרי, בתחומי הבנקאות ועוד.

כל משרד של עורכי דין מתעסק בתחום בו הוא מתמחה ובתחומים האחרים שבהם איננו מתעסק, איננו יכול לתת ייעוץ משפטי מקצועי.

כיום, ניתן לחפש משרד עורכי דין מסוים בהתאם לסוג התמחותו, באמצעות גלישה באינטרנט אל אינדקס עורכי דין.

 

כיצד תבחרו במשרד עורכי דין גדול?

בבואכם לבחור משרד עורכי דין אשר מתעסק בתחום התמחות ספצי שבו אתם מעוניינים, תוכלו לבצע את את החיפוש בהתאם לכמה קריטריונים:

  1. ראשית, בידקו כי משרד עורכי הדין שבו אתם מעוניינים הינו בעל ניסיון בטיפול בתיקים דומים לתיק שלכם ואפילו כדאי שתבצעו בירור לגבי הצלחותיו בטיפול בתיקים קודמים.
  2. במשרדי עורכי דין גדולים בדרך כלל עובדים יותר מעשרה עוורכי דין ולעיתים גם מתמחים רבים. במשרד כזה, לרוב ישנם כמה שותפים שהם בעלי המשרד ושאר העובדים הינם שכירים.
  3. משרד עורכי דין גדול בד"כ מחולק למחלקות שונות, כאשר על כל מחלקה מופקד אחד משותפי המשרד הבכירים ותחתיו מועסקים כמה עורכי דין שכירים.
  4. רוב משרדי עורכי הדין עמוסים בעבודה, אך משרד עורכי דין גדול הוא מאופיין בדרך בעומס רב שיותר, אשר לא מאפשר לו לקבל תיקים חדשים לטיפול.

 

בנוסף, ישנם כמה פרמטרים שכדאי לשים עליהם דגש כשאתם ניגשים לקבל שירות ממשרד עורכי דין מסוים:

  1. שקיפות – משרד עורכי דין מקצועי הוא זה אשר מתנהל ביושר ובשקיפות מול לקוחותיו.
  2. יכולת הערכת מצב – יכולתו של עורך הדין להעריך מה יהיה בטיפול בתיק של הלקוח. אמנם איננו יכול להבטיח הבטחות אך הוא יכול לתת ללקוח הערכת מצב לגבי מה עתיד להיות בנוגע לטיפול בתיק שלו.
  3. עדכון הלקוח בכל ההליך – עורך דין מקצועי וטוב מעדכן את לקוחותיו בפעולות שהוא עושה בנוגע לתיק המשפטי שלהם.
  4. עמידה בלוחות זמנים – פרמטר חשוב נוסף במסגרת עבודתם של עורכי דין. כל איחור בהגשת מסמך משפטי מסוים עשוי להסב נזק ללקוח שאותו מייצג עורך הדין. מסיבה זו, יש לשים דגש רב על עמידה בלוחות זמנים של עורך הדין שבו אתם בוחרים.
  5. יסודיות – הקפדה על יסודיות וירידה לפרטים הן אלמנטים חשובים מאוד בעבודתו של עורך דין ולפיכך, משרד עורכי דין טוב הוא זה אשר עובד באופן יסודי ודקדקני.
  6. זמינות וסבלנות כלפי הלקוח – משרדי עורכי דין מאופיינים בדרך כלל בעומס עבודה בשל טיפול בכמה תיקים משפטיים. אף על פי כן, אין זה אומר שאתם נדרשים להסתפק ביחס לא ראוי או בחוסר סבלנות מצד עורך הדין המטפל בכם, אלא להיפך, משרד עורך דין טוב ואיכותי הוא זה שיודע להעניק יחס סבלני ולהיות זמין כלפי כלל לקוחותיו, גם כאשר הוא נתון בלחץ של עבודה.

אם תהיו מעוניינים לחפש משרד עורך דין מקצועי שייצג אתכם, תוכלו לפנות ל https://fclaw.co.il ואף להשאיר את פרטיכם באתר לצורך קבלת ייעוץ משפטי. 

 

צדק ומשפט

אולי תאהבו גם את

תאונות דרכים
מהו הגורם מספר 1 לתאונות הדרכים

תאונות דרכים הן נפוצות מאוד בכבישים שלנו, וגורמות לתוצאות פיזיות, רגשיות וכלכליות עצומות עבור המעורבים. על מנת לטפל בהן ביעילות ולהפחית את הסיכונים הכרוכים בתאונות

קראו עוד »