חיפוש

7 טיפים לטיול הבא שלך באיחוד האמירויות

איחוד האמירויות הפכה יעד פופולארי בקרב תיירים רבים מהעולם, וכמובן מישראל. 

איחוד האמירויות מקבל את פניהם של התיירים בזרועות פתוחות ובאדיבות רבה, אך עם זאת, על התיירים לנהוג לפי חוקי וכללי ההתנהגות של המדינה

והתרבות המקומית.

7 טיפים לטיול הבא שלך באיחוד האמירויות – קדימה, בואו נתחיל.

 

מבוא

אם אתם מתכננים את הטיול הבא שלכם באיחוד האמירויות, ישנם מספר דברים אותם עליכם לדעת טרם הנסיעה. לשם כך, ערכנו עבורכם מדריך אשר יסייע לכם בטיול הבא שלכם.

 

חשמל, כספים ואשראי

באיחוד האמירויות השקעים לא תמיד מתאימים לתקעים של ישראל. על מנת להימנע מבעיות, הביאו עמכם מתאם אוניברסלי, כך שתוכלו להשתמש בשקעים בכל רחבי המדינה.

דירהם הוא המטבע הרשמי של איחוד האמירויות. בשל העובדה שבישראל הדירהם עדיין אינו מוכר ונפוץ, מומלץ להמיר כסף קטן בנתב"ג, ואת היתר אצל חלפנים או בנקים באיחוד האמירויות. מלבד השימוש בדירהם, באיחוד האמירויות תוכל להשתמש בכרטיסי אשראי, וכן בדולרים.

 

טיפים

באיחוד האמירויות, בתי המלון וכן המסעדות כוללים דמי שירות בחשבון. אך בכל זאת, ישנם מקומות ברחבי המדינה בהם דמי השירות אינם כלולים. במקרים אלו, נהוג להעניק טיפ של עד 10% מסכום החשבון. במוניות לעומת בתי המלון והמסעדות, לא נהוג להעניק טיפ, אך נהוג לעגל את החשבון כלפי מעלה.

 

מזג אוויר באיחוד האמירויות

עונת החורף, נחשבת לעונה המתאימה ביותר לטיול באיחוד האמירויות. עונת החורף נמשכת בין חודשי אוקטובר למרץ, ובה מזג אוויר נוח למטייל. בעונת הקיץ, מזג האוויר באיחוד האמירויות, מגיע עד לכדי 49 מעלות, ולכן עונת הקיץ פחות מומלצת.

 

שתייה ומזון

מי הברז באיחוד האמירויות מתאימים לשתייה. בכל הנוגע למזון באיחוד האמירויות ישנם מספר כללים. כאשר חולקים ארוחה, ישנה חשיבות רבה להתכבד במזון, טרם המעבר לעסקים. כמו כן, ישנה חשיבות רבה לנהוג בנימוס, ולהציע אוכל לאנשים. מלבד כללים אלו, באיחוד האמירויות נהוג לקבל את השתייה והמזון באמצעות יד ימין, וכן לאכול באמצעותה.

 

פגישות

בכל הנוגע לפגישות בין אורחים, אנשים מבוגרים יותר, וכן מול אנשים בעלי מעמד או דרגה, ישנה חשיבות רבה להקפיד על כללי ההתנהגות של המדינה.

ראשית, כאשר מברכים אדם מהמין השני, ישנה חשיבות רבה להושיט יד ללחיצה רק במידה והאדם הושיט יד קודם לכן. כמו כן, לרוב לא תתקיים לחיצת ידיים עם בני המין השני, זאת בשל נסיבות דתיות.

שנית, שיכול רגליים נתפסת כישיבה גסת רוח ושאינה מכבדת.

בנוסף, על מנת להקפיד על כללי ההתנהגות, יש להימנע מהצבעה באמצעות האצבע, אלא להשתמש בכף היד כולה.

 

קוד לבוש

באיחוד האמירויות ישנה חשיבות רבה להתלבש בצניעות. לבישת בגדי ים מקובלת רק במקומות המיועדים לכך. בעת ביקור באתרים דתיים או במסגדים, יש להתלבש בגדים המכסים באופן מלא, ונשים אף יידרשו ללבוש כיסוי ראש.

מלון

 

אולי תאהבו גם את

סירה
בחירות

האם יש משהו מרגש יותר מאשר להגיע לנתב"ג עם מזוודה שארזנו לפני כמה שעות, להוציא את הדרכון ולעמוד בגאווה בתור של אנשים שהתמזל מזל והם

קראו עוד »
סוויטה
כאן מבו(גרים) בכיף

חופשה למבוגרים בלבד הפכה לטרנד שתופס תאוצה בכל רחבי העולם עם השנים, ולא בכדי. במציאות הנוכחית, כאשר הכל קורה כל כך מהר, קצב החיים הוא

קראו עוד »
חופשה כשרה בפראג

פראג נחשבת לאחת הערים היפות ביותר באירופה, ואפילו בעולם. מדובר בעיר היסטורית אשר מהווה את אחד ממקודי העלייה לרגל הגדולים בעולם, זאת לאור אין ספור האטרקציות, מקומות היסטוריים,

קראו עוד »
ויזה לילדים לארה"ב – מדריך

כידוע, מדינת ישראל היא בין המדינות הבודדות בעולם אשר קיימת חובה להוצאה של ויזה לכניסה לארה"ב, בכל שכבות הגיל, גם כאשר מדובר בתינוקות, פעוטות וילדים.

קראו עוד »