חיפוש

4 יתרונות ברשתות צל לבית

הקיץ הישראלי מביא איתו שמש קופחת שמקשה על השהייה בגינה.

כאשר אנו מעוניינים לשבת בקיץ בגינה, לעשות על האש או להזמין אורחים, אנו עלולים לסבול מחום קיצוני ולהסתנוור מאור השמש החזק.

לפיכך, עלינו למצוא פתרון הצללה שיגן עלינו מפני השמש ויצור אור מוצל ונעים גם בשעות בהן השמש מאירה ומחממת בחוזקה.

פתרון הצללה נפוץ ופופולרי היום הוא רשת צל. רשת צל הינה יריעת בד שעשויה מחומר פלסטי בעל צפיפות גבוהה. רשת צל מספקת הגנה יעילה מקרני השמש תוך שמירה על הרגשה מאווררת. כיום קיימים סוגים רבים של רשתות צל שמתאימות הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי לרבות: רשתות צל כפולות, רשתות כל בעלות מקדם מעכב בעירה, רשתות צל גדולות, רשתות צל רב עונתיות ועוד.

 

 רשת צל הינה אמצעי הצללה בעל יתרונות רבים וחשובים. להלן 4 יתרונות מרכזיים של רשת הצל בהשוואה לאמצעי הצללה אחרים:

הגנה יעילה מפני השמש

רשת צל מספקת הגנה אופטימלית מפני השמש. הרשת מפחיתה את קרני השמש והופכת את הגינה או המרפסת לאזור מוצל, נעים ונוח לשהייה ממושכת. הרשת תאפשר לכם להנות מישיבה באוויר הפתוח בלי לסבול מהחום הקיצוני והאור המסנוור. ישנם אמצעי הצללה שיוצרים צל יעל אך גורמים לאוויר להיות דחוס, לא נעים ומחניק. לעומת זאת, רשת הצל תשמור על האוויר נעים לנשימה ותשדרג את חווית השהייה מחוץ לבית.

 

התאמה אישית

יתרון נוסף של רשת הצל הוא הגמישות המיוחדת שהיא מעניקה לנו. ניתן להזמין רשת צל בגדלים שונים, לחתוך אותה ולהתאים אותה בדיוק לגודל הרצוי והדרוש לגינה שלכם. בנוסף, ניתן למצוא רשתות צל בצבעים רבים וכך להתאים אותה לעיצוב הגינה ולשמור על גוונים וצבעים קבועים. יתר על כן, התקנת הרשת פשוטה ביותר וניתן לבצע אותה בצורה עצמאית בעת הצורך.

 

מחיר זול ומשתלם

למרות האיכות הגבוהה של רשת הצל, המחיר שלה זול מאוד. המחיר של אמצעי הצללה איכותיים אחרים גבוה בצורה משמעותית ממחיר רשת הצל שמתאים לכל אחד. עלות הרשת תלויה במשתנים רבים לרבות: סוג ואיכות רשת הצל, גודל רשת הצל, מטרת רשת הצל ועוד.

 

מוסיפה לפן העיצובי של הגינה

ניתן להשתמש ברשתות הצל כפריט שיוסיף לפן העיצובי של הגינה. אנשים רבים בוחרים לתלות את רשת הצל בצורה יצירתית, מעוצבת, מיוחדת ומודרנית וכך להוסיף מראה ייחודי לגינה. רשת הצל תוסיף לכם צל תוך שמירה על מראה הגינה והוספת מראה ייחודי ומעניין. טרם ביצוע הרכישה, ודאו שאתם מתאימים את צבע הרשת וצורתה לעיצוב הכללי של הגינה.

לסיכום, רשת צל היא אמצעי הצללה יעיל ואיכותי שיספק לגינה צל תוך שמירה על המראה הייחודי שלה ועל נעימות האוויר. ניתן לבחור רשת בהתאם לצרכים האישיים והמשפחתיים שלכם ולהתאים אותה לגודל וצורת הגינה.

 

 

בד קשיח

אולי תאהבו גם את

חדר רחצה
4 פריטי חובה לאמבטיה

האמבטיה, למרות היותה מקום לא גדול במיוחד היא חדר עם לא מעט ציוד. כדי לא ליצור מצב שבו האמבטיה שלנו עמוסה מידי, חשוב לבחור את

קראו עוד »
כספת עם מנעול
איך לבחור קוד חזק למנעול?

למרות שבעידן המודרני שבו אנחנו חיים אנחנו מאוד רגילים לראות מנעולים שעובדים תוך זיהוי העיניים שלנו או טביעת האצבע, אנחנו רואים שיש גם מנעולי קומבינציה

קראו עוד »