חיפוש

כך תהפכו את הבית שלכם לבטיחותי יותר ב – 3 צעדים פשוטים

כל אחד מאתנו מגיע לביתו בסוף יום, במחשבה שזה המקום הבטוח ביותר עבורו. לצערנו, יש מי שמגלים שאין זה נכון. שכן, התברר להם בדיעבד שלא בוצעו עבודות בטיחות בסיסיות בבית שהובילו לפגיעות קשות. מדריך זה עולה לרשת, כדי להעלות את המודעות לנושא החשוב ולהימנע מהישנות של מקרים אלה. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתקבלו את האינפורמציה שתהפוך את הבית שלכם לבטוח עבור כל הנוכחים בו.

 

הצעד ה – 1: תאחסנו חומרי ניקוי בארון גבוה

בשנים האחרונות אנו שומעים על פגיעות רבות שאירעו בקרב ילדים ששיחקו בחומרי ניקוי שהיו זמינים עבורם. תרחיש שכזה עשוי להוביל לפגיעה חמורה ולעיתים אף למוות. לכן, ההמלצה היא לאחסן את חומרי הניקוי בארון גבוה, כדי שהילדים לא יוכלו להגיע אליו בשום אופן. אם תרצו להיות לעלות את רמת הביטחון באופן ניכר, תוכלו להוסיף נעילה ידנית שתוכל להיפתח על ידי מבוגר בלבד.

להפוך את הבית לבטוח יותר

הצעד ה – 2: תתקינו סורגים לחלון

אי אפשר לעסוק בבטיחות בבית מבלי להציע לכם להתקין רשת הגנה – רשתות וסורגים לחלונות של חדר העבודה, חדרי השינה, השירותים, הסלון והמטבח. שכן, מדובר במוצר בסיסי שיכול להציל את חייהם של ילדים צעירים ומבוגרים כאחד. לצערנו, שמענו לא פעם על מי שנפלו מקומות גבוהות ונחבלו, לאחר שעמדו או שיחקו לצד החלון. נדגיש שניתן לרכוש כיום רשתות הגנה וסורגים שקופים שיוסיפו טאץ' עיצובי לבית. זאת בניגוד לסורגים המיושנים והגסים שנעשה בהם שימוש בעבר.

 

הצעד ה – 3: תוסיפו הגבהת מעקה למרפסת

נמליץ לכם לצאת כעת למרפסת שקיימת בביתכם, במטרה לבדוק אם זו גבוהה מספיק, כדי למנוע מעידה של ילדים ומבוגרים שנמצאים בקרבתה. נגלה בהזדמנות זו שיש מי ששמים לב שהמעקה הקיים נמוך יחסית והם עושים כל שביכולתם, כדי להגביה אותו. מדובר בפעולה פשוטה שמתבצעת על ידי חברה מוסמכת.

להפוך את הבית לבטוח יותר

חשיבות הבחירה בסורגים ומעקה של חברה מומלצת

בחרנו להתעכב על כמה דגשים שחשוב שתכירו, רגע לפני שתפנו לחברה שתבצע התקנה של הסורגים והמעקה. מדובר במתן תשומת לב ל – 3 פרמטרים הבאים:

  • איכות החומרים
  • וותק בתחום
  • התקנה מקצועית

 

נמליץ לבדוק מראש את הפרמטרים האלה באופן מעמיק, כדי שתוכלו להיות בטוחים שמדובר בחברה שתעניק לכם שקט נפשי וביטחון לאורך שנים רבות. אם אינכם יודעים כיצד להגיע לחברה שכזו, כדאי שתערכו בירור מעמיק ברשת, שיאפשר לכם להגיע לחוות דעת שנכתבו על ידי לקוחות של חברות מסוג זה.

 

השורה התחתונה – שמרו על עצמכם!

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 הדרכים שיאפשרו להפוך את הבית לבטיחותי יותר. בשלב זה אתם יודעים מה עליכם לעשות, כך שתצטרכו רק ליישם את המידע שהוצג לעיל ולשמור על כל בני הבית מפני פגיעות שונות.

להפוך את הבית לבטוח יותר

אולי תאהבו גם את