חיפוש

האם מתאים להזמין אמן חושים לאירוע עסקי?

מי לא אוהב אמני חושים? מופעי האשליות שנותנים תחושה שקיים קסם בעולם הפכו לטרנד לוהט בישראל בשנים האחרונות. אמני חושים ומנטליסטים שונים מוזמים תדיר לאירועים שונים, למסיבות ולשמחות משפחתיות. במאמר הבא נסביר האם מתאים להזמין אמני חושים גם לאירועים עסקיים.

 

קורא מחשבות ושובר קרח

אם תשאלו האם מתאים להזמין אמן חושים לאירועים עסקיים  – התשובה היא בפירוש כן. הסיבה הראשונה לכך היא שמדובר בשבירת קרח אולטימטיבית. אירועים עסקיים רבים מבוססים על הניסיון לגבש ולחבר בין אנשים: לשבור קרח בין עובדים ממחלקות שונות, לרתום אנשים לנהל עסקאות משותפות וכדומה.

לכן תוכנית אמנותית מוצלחת לאירוע עסקי חייבת להיות משהו שידברו עליו. משהו שיגרום למוזמנים להתעניין בנעשה על הבמה ויסיר מכשולים אפשריים בתקשורת שלאחר מכן. מופע של אמן חושים, אשר מבוסס על שיתוף פעולה והדהמה חוזרת ונשנית של הקהל, הוא בדיוק המפתח לשבירת קרח מובטחת.

 

אין פישולים

סיבה נוסף להצלחה של אמן חושים כאירוע מרכזי בערבי חברה ואירועים שונים מהסוג הנ"ל, הוא הקלות בה ניתן להתחבר אליו. בשונה מהופעה של סטנדאפיסט שעשויה להיות לא מתאימה לכל קהל היעד, או הופעה של מוזיקאי אשר דורשת היכרות מוקדמת עם הלהיטים מכל שנות הקריירה, אצל אמן חושים לא נדרש לבוא עם שום ידע קודם מהבית.

אין כאן עניין של העדפה מוזיקלית או חוש הומור מסוים, וכך אפשר לדעת בוודאות כמעט מוחלטת שתקלעו ללב האורחים והמופע לא ייזכר כסתם בזבוז כסף. מעבר לכך, הופעה של אמן חושים היא בטיחותית לגמרי לכולם ואין חשש משריפה, תאונות עם ציוד כבד וכדומה. קשה לחשוב על תכנית אמנותית אחרת עם אמת סיכון כה מינימלית, מכל הבחינות.

 

הריכוז המושלם

בואו נודה על האמת: מי שבא לאירוע עסקי בדרך כלל לא בא לעבוד. הוא מגיע בשביל לנצל את האפשרות להגיע לעבודה נטו בשביל ההנאה, בלי צורך להפעיל את הראש, הידיים או שאר הגוף במשך שעות נוספות. בהתאם לכך גם ההופעה האמנותית צריכה להיות קלילה ומותאמת לאווירה. מה שנקרא ללא חפירות מיותרות.

הופעה של אמן חושים בנויה במתכונת שתאפשר לכולם מקסימום הנאה עם מינימום מאמץ. היא אמנם מצריכה ריכוז מסוים אך בהחלט לא ריכוז שיא, ובנוסף האורך שלה אידיאלי לרמת הקשב של המוזמנים, רגע לפני שהם כבר ילטשו עיניים לכיבוד וכבר יחפשו מעצמם את דלתות היציאה.

 

כל השיקולים מובילים לאמן חושים

לסיכום, ניתן להבין מכל השיקולים שהצגנו שהופעה של אמן חושים היא אולי ההופעה האידיאלית ביותר לאירועים עסקיים. עם התאמה לכל סוג של קהל יעד, פורמט מהודק שלא מצריך ריכוז רב ופוטנציאל שבירת קרח אינסופי, אין ספק שהזמנת אמן חושים היא הליכה על בטוח שתצדיק את ההזמנה ותהיה הנושא החם הבא בשיחת הברזייה לאורך ימים רבים.

אמן חושים בהופעה

אולי תאהבו גם את