חיפוש

מאמצים כלב? בשעה טובה! הנה 6 דברים שתצטרכו

החלטתם שאתם רוצים ללכת למקלט לכלבים, אולי כאלה שנזרקו לרחוב או סתם כלבים שנדרשים בבית חם ואוהב, אבל אתם לא יודעים איך להתארגן לכאן? אל תדאגו, הנה כמה דברים שחשוב להחזיק בבית במידה ואתם מביאים כלב לבית:

 

אוכל לכלבים

יש המון סוגי ציוד לכלבים שאיתם אפשר לחכות עד רכישה מרגע האימוץ, אבל אוכל לכלבים אינו בגדר היסוס. אוכל לכלבים הוא דבר חיוני והכרחי לטיפול בכלב. ולא כל סוג של אוכל – על מנת לשמור על הכלב בריא ככל האפשר, צריך לדאוג להזים אותו באוכל בריא ומועשר. אוכל שמכיל המון חלבון, ויטמינים ורכיבים תזונתיים הכרחיים נוספים, ואוכל שמותאם לכלב. לדוגמה, אוכל לגורים מומלץ ומותאם ספציפית יתאים יותר לגור מאומץ, בעוד שכלב בוגר ידרוש אוכל טוב שמותאם בשבילו.

 

חטיפים לכלבים

נכון שחטיפים נשמעים כמו תוספת שאינה הכרחית מיד עם קבלת כלב, אך הם מהווים חלק חשוב מאוד גם בתחילת התהליך. מלבד היותם צ'ופר מעולה להביא לכלב, הם גם עוזרים בחינוך שלו ובשמירה עליו קרוב. כמובן שבתקופה הראשונית עם הכלב הוא לא בהכרח יקשיב לכם, הענקת חטיפים בתזמונים נכונים תוכל לעזור ברכישת אמונו והתחלת מערכת יחסים טובה עם הכלב.

 

מוצרי היגיינה לכלב

שמירה על היגיינה קבועה של הכלב זה דבר חשוב במיוחד. צריך לדאוג לשמפו כלבים וסבונים לרחיצות קבועות, לקוצץ ציפורניים לכלב וכמובן לתכשירי ניקוי שיניים לכלב, לשמירה על היגיינת הפה שלו.

 

תכשירים נגד פרעושים

ישנם המון תכשירים נגד פרעושים שניתן לקנות בשביל הכלב, והם הכרחיים ביותר. פרעושים וקרציות מסוכנים לכלב ויכולים להוביל למחלות ולפגוע גם בסובבים את הכלב. התכשירים באים בצורות שונות – ניתן לרחוץ את הכלב באופן קבוע בשמפו נגד פרעושים, לקנות ולהשתמש באמפולות נגד פרעושים או לשים קולר נגד פרעושים על הכלב. בכל מצב, תכשיר כלשהו לטיפול בנושא נדרש.

 

מיטה לכלב

מיטה לכלב הכרחית ביותר, לחוץ הבית (אם יש חצר) וכמובן לתוך הבית. לא ניתן לצפות מהכלב שישן על הרצפה – במיוחד לא בלילות קרים – ומלבד זאת, חשוב לתת לכלב מקום משלו שיוכל לנוח בו במהלך היום. ניתן לקנות מיטות שונות בגדלים שונים המתאימים לכלב המאומץ.

 

רצועה לכלב

רצועה לכלב כמובן הכרחית ביותר. הכלב דורש טיולים קבועים, הסתובבות במקומות ציבוריים ואיך אפשר שלא – יציאות לוטרינר או ספר כלבים מדי פעם. כל הפעולות ההכרחיות האלה לא יכולות להתבצע ללא רצועה, כיוון שרוב המקומות הציבוריים אוסרים על הסתובבות עם כלב משוחרר – וגם נדרש זמן לחנך את הכלב עד שחוזר לאחר שחרורו מרצועה. לכן היא חשובה ביותר.

 

לסיכום…

יש המון דברים שצריך לכסות לקראת אימוץ כלב, אז זה עוזר כשיש רשימה של דברים התחלתיים הכרחיים. הפריטים ברשימה יעזרו לכם לשמור על כלב שבע, בריא, שמח, מחונך וכמובן לאפשר לכלב שמגיע מבחוץ להרגיש הכי בבית איתכם.

ציוד לכלבים

אולי תאהבו גם את