חיפוש

מה באמת קורה במסיבות רווקים?

אחת השאלות שמעניינת כל אישה ובת זוג בישראל היא: "מה באמת קורה במסיבות רווקים?". שכן, כולנו, כל הנשים, תמיד שואלות "איך היה במסיבה?" או "מה היה?" ואנחנו מקבלות תשובה מתחמקת כזו, שלא מאפשרת לנו להבין באמת מה היה שם.

בגלל שמדובר בעניין נרחב שמעניין את מרבית אוכלוסיית הנשים בארץ ובעולם, החלטנו לאזור אומץ ולצאת למסיבת רווקים כדי לבדוק מה באמת קורה שם. תישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים האותנטיים בעניין.

 

איך גילינו מה באמת קורה במסיבת רווקים?

אתן יכולות להיות בטוחות שיש לנו את הדרכים המיוחדות שלנו לדעת מה קורה במסיבות רווקים. לפני שנספר לכן איך הגענו לכל המידע בנושא, חשוב לנו להגיד לכן באילו אמצעים לא השתמשנו:

  • מצלמה נסתרת
  • מכשיר הקלטה
  • משקפת לראייה מרחוק ועוד

כדי שנוכל לדעת מה באמת קורה במסיבת רווקים, התחפשנו לחשפניות. כן, שמעתן נכון. שתי נשים עם מראה ממוצע ביותר מצאו את עצמן בערב בהיר אחד מוקפות בגברים מריירים רק בשביל לספר לכן הכול על הנושא.

 

נו, אז מה גילינו? – עניין מספר 1: יש חשפניות

גילנו שמסיבות רווקים הן בדיוק מה שחשבנו שהן ותמיד ניסינו לשכנע את עצמנו שאנחנו טועות. הגילוי הראשון שלנו בנושא היה שבכל מסיבת רווקים ממוצעת יש חשפניות. שכן, גברים פשוט צריכים את ההזדמנות לראות אישה בעירום מלא. מסתבר, שמבחינתם, מסיבת רווקים זו הזדמנות לגיטימית לראות אישה ערומה וגם לגעת בה (וחשוב לציין שבחלק מהמקרים זה לא משנה אם הגבר בזוגיות או לא).

 

מה עוד גילינו? – עניין מספר 2 : אין משחקי חברה

נכון שאנחנו הבנות תמיד משחקות משחקי חברה חמודים ומצחיקים? כאלו שמאפשרים לבת הזוג לבדוק עד כמה היא מכירה את בן הזוג שלה? אז לא תמיד יש משחקים כאלה במסיבת רווקים. בנות, תקשיבו טוב, בזמן שאנחנו משחקות במשחק ניחושים עם בולבולים על הראש, הגברים עושים דברים אחרים עם הבולבולים שלהם.

 

מה עוד גילינו על מסיבות רווקים?  – עניין מספר 3: יש אלכוהול איכותי

אנחנו תמיד מגיעות למסיבות רווקות שיש בהן אלכוהול ממוצע. שכן, ברוב הפעמים, הכסף שזורם אל קופת ארגון האירוע הולך לדברים חשובים אחרים, למשל:

  • קשתות לשיער עם בולבולים
  • קש לשתיית קוקטייל בצורה של בולבול
  • בגדי ים תואמים לכולן ועוד

הגברים מסתבר לא צריכים יותר מידי אקססוריז עם בולבולים, זה פשוט לא נוגע להם. אז את הכסף המיותר הזה הם משקיעים בחכמה באלכוהול איכותי. מדובר באלכוהול יקר שכנראה לא יצא לכן לשתות אי פעם בחיים.

 

אז מה המסקנה שלנו מהמדריך הנוכחי?

המסקנה שאנחנו יוצאות איתה מהמדריך הזה היא שמה שאנחנו חושבות שקורה במסיבות רווקים קורה ובענק. אז אל תקשיבו לגברים שלכם שאומרים לכם שהייתה מסיבה בקטנה, עם דיג'יי.

מסיבות רווקים

אולי תאהבו גם את