חיפוש

הרשימו את החברים: הפיקו מסיבת טבע מושלמת

מסיבת טבע היא חוויה בלתי נשכחת שכל אחד מחכה להזמנה כדי להשתתף בה.

יש לכם אירוע או החלטתם לחגוג סתם בכייף עם החברים? תוכלו להפיק מסיבת טבע מושלמת – המאמר יפרט כיצד.

 

כיצד לתכנן מסיבת טבע

לפני שמארגנים מסיבת טבע יש להתכונן ולערוך רשימה של הציוד, הריהוט, הכיבוד וכל מה שתזדקקו לו באירוע בהתאם לקונספט של המסיבה, כמות המשתתפים והשטח אותו בחרתם למסיבה. אם מדובר על מסיבת קריוקי או מסיבת ריקודים אל תוך הלילה תזדקקו למערכת הגברה, רמקולים, מיקרופון, תאורה מתאימה וגנרטור שיפעיל את כל מכשירי החשמל. השכרת גנרטורים נעשית ביחד עם השכרת כל הציוד החשמלי. כלומר, יש למצוא מקום אחד שמשכיר את כל הציוד כולל הגנרטורים על מנת למנוע התרוצצויות בין ספק לספק וכאבי ראש מיותרים. כמובן שיש להחליט על הארוחה. האם לעשות על האש, להזמין שף או קייטרינג או לבקש שכל אחד יביא משהו לשולחן הכיבוד. השטח אותו תבחרו צריך להיות ממוקם באזור ישר ונקי שיכיל את כמות המשתתפים. ניתן לסדר את האזור במחצלות תחת כיפת השמיים, להשכיר אוהל לאירועים, לסדר שולחנות וכיסאות בהתאם לצרכים שלכם.

 

האישורים הדרושים

כדי להפיק מסיבת טבע חייבים לשאת באישור של המשטרה לקיום האירוע. לא ניתן להחליט על דעת עצמכם לארגן מסיבה ביער, בים או בפארק. לפיכך, יש לפנות מבעוד מועד למשטרה ולהוציא את האישור המתאים. כאשר מדובר במסיבת טבע רבת משתתפים תצטרכו גם שתהיה באירוע נוכחות משטרתית. אישור נוסף הוא אישור מהעירייה או המועצה המקומית ביישוב בו אתם מתכננם לערוך את המסיבה. גם אם האזור מרוחק מהתושבים ונמצא במקום מבודד עדיין יש צורך באישור העירייה. בכל מקרה בחירת המקום תהיה באזור מבודד כדי לא להפריע למנוחת השכנים. מסיבת טבע המונית תצטרך גם נוכחות של אמבולנס ומכבי אש כדי להיות מכוסים מכל הבחינות.

 

מסיבת טבע בקיץ

כאשר מתכננים מסיבת טבע בקיץ ייתכן והאירוע ייפול על יום או ערב שרבי. לכן, חשוב מראש להשכיר גם מערכת קירור כמו מצננים, מאווררים, מתיזי מים וכיוצא בזה על מנת שהמשתתפים לא יתעלפו מחום או יחושו בסחרחורות וכאבי ראש. באופן כללי עדיף להפיק מסיבת טבע קיצית בערב מאשר ביום. אם מדובר על שעות בהן עדיין השמש קופחת, מומלץ לדאוג להצללה או לאוהלים ממוזגים.

 

תכננו את הפרטים הקטנים

הפקת מסיבת טבע צריכה להיות מרשימה ולכלול גם דברים קטנים כמו מזכרות לחברים. לדוגמה צילום על מגנטים יכול להיות מזכרת יפה. חשוב גם לכלול אטרקציות אטרקטיביות בהתאם לתקציב. ניתן לחלק לאורחים בזמן הריקודים צמידים זוהרים, מניפות, כלי נגינה ושתיקים נוספים שיהפכו את מסיבת הטבע למושלמת. לסיכום, ככל שתתכוננו מראש ותקפידו על הפרטים, כך המסיבה שלכם תהיה מוצלחת יותר.

 

אירועי אמוני

אולי תאהבו גם את