חיפוש

משרד עורך דין דוד פייל – סיקור – הכירו את בעל המקצוע

משרד עורכי דין פייל ושות' אשר עוסק בעיקר בתחום נזקי גוף ומתמחה בפרט בתחום רשלנות רפואית, אשר נחשב לתחום מסועף, רגיש ומורכב מאין כמוהו ומצריך מיומנויות גבוהות והרבה ניסיון.

במשרד פועלים מעל 30 עורכי דין, בין היתר בזכות ההצלחה הגדולה לה הוא זוכה כבר קרוב לעשרים שנה.

 

הלקוחות של פייל

בתור עורך דין רשלנות רפואית עם שנים ארוכות של ניסיון בתחום מאחוריו, פייל יכול לייצג גופים גדולים וחזקים, שגם מסוגלים לשלם לו ביד רחבה, אך למעשה, פייל וכל עורכי הדין במשרד, בחרו להגביל עצמם למתן שירות לתובעים בלבד.

הבחירה הזו מאפשרת לפייל וצוותו לפעול באופן מדויק ומקצועי יותר לטובת לקוחותיהם, מתוך היכרות מעמיקה על הנושא ומתוך הניסיון העשיר שיש להם עם אינספור תביעות רשלנות רפואית בעברם.

 

הגישה הזו גם מאפשרת ללקוחות של פייל להרוויח לא מעט כסף. עשרות מיליונים ליתר דיוק, אשר מחולקים מדי שנה ללקוחותיו הרבים של המשרד, אשר זכו בתביעות רשלנות רפואית בזכות רמה מקצועית גבוהה של צוות המשרד.

 

אבל אם תשאלו את פייל על המניע העיקרי לבחירה שלו במתן שירות לתובעים בלבד, תגלו שמה שבאמת מעניין אותו ואת הצוות הוא מתן סיוע לאזרח הקטן מול הגופים הגדולים והחזקים, אשר לא פעם מתרשלים בתפקידם לטפל, לרפא ולדאוג, לאנשים השמים בכפם את הבריאות הגופנית והנפשית שלהם.

 

בין המשרדים הידועים בתחום

דירוגים שונים של משרדי עו"ד מובילים בארץ בנים שונות מגלים כי המשרד של פייל לא רק מספק סיכויי הצלחה טובים יותר ללקוחותיו, אלא שגם הלקוחות נוהרים למשרד.

הוא נחשב אחד המשרדים המובילים בישראל בתביעות רשלנות רפואית ותביעות ביטוח.

בנוסף, זהו המשרד הגדול ביותר בישראל המטפל באופן כמעט בלעדי בתביעות רשלנות רפואית.

 

שיטות עבודה שהפכו את המשרד להצלחה

ההיסטוריה של המשרד ופועלו של עו"ד פייל מראה כי הוא אינו מסתפק בייצוג תובעים במשפטי רשלנות רפואית. שילוב של יצירתיות, התמדה, עקשנות וחתירה לאמת, הופך את השירותים של עו"ד פייל וצוותו איכותיים במיוחד.

היצירתיות הבלתי נלאית, לצד הביטחון בצדקת לקוחותיו והרצון לספק להם את השירותים הטובים ביותר, הביאו את פייל לחפש פתרונות יצירתיים לגיוס מומחים למתן חוו"ד רפואית, גם כאשר אף מומחה בישראל לא רצה לקחת חלק בתביעה. זה לא עצר את פייל, שפנה לעזרת מומחים רפואיים מחו"ל כדי שלקוחותיו יקבלו מענה מלא.

 

אבל זהו רק מקרה ייחודי אחד מתוך עשרות מקרים אשר מופיעים בתקשורת ובפסקי דין תקדימיים.

 

לסיכום

משרד עו"ד דוד פייל הוא המשרד המוביל בישראל, עם עשרות אזכורים בתקשורת ובפסקי דין ועוד מאות מיליוני שקלים, אשר קיבלו לקוחות המשרד, בתום הליך משפטי מוצלח. המשרד פועל באופן יצירתי, אסרטיבי ועיקש, כדי להשיג ללקוחותיו את כספי הפיצויים המגיעים להם, כתוצאה מרשלנות רפואית ולכן נחשב אחד המשרדים הטובים בישראל בתחום רשלנות רפואית וביטוח.

משרד עורך דין דוד פייל - סיקור - הכירו את בעל המקצוע

אולי תאהבו גם את

תאונות דרכים
מהו הגורם מספר 1 לתאונות הדרכים

תאונות דרכים הן נפוצות מאוד בכבישים שלנו, וגורמות לתוצאות פיזיות, רגשיות וכלכליות עצומות עבור המעורבים. על מנת לטפל בהן ביעילות ולהפחית את הסיכונים הכרוכים בתאונות

קראו עוד »