חיפוש

נעליים, נעלי נשים

 

נעלי נשים  – שלושה "טרנדים" שכאן כדי להישאר

צבעים מטאליים, הדפסי חיות מוגזמים, סנדלים עם רצועות גלאדיאטור שמתפתלות ומטפסות עד מעל הברך – כל עונה טרנד חדש משתלט על חלונות הראווה של חנויות הבגדים והנעליים. עבור חובבי אופנה, יש משהו מהנה בלהיסחף עם רוח הזמן ולהתחדש בפריט טרנדי. אבל ברוב המקרים, הסגנון שנכנס בסערה לחיינו גם ממצה את עצמו מהר מאוד. עונה או שתיים מאוחר יותר, הפריט הרותח שרכשנו כבר נשאר מאוחסן בארון, נשמר שם רק למקרה שהאופנה החולפת תחזור יום אחד… או למקרה שמסיבת פורים עתידית תיתן לנו תירוץ ללבוש או לנעול אותו.

עם זאת, אחת לתקופה, מה שנראה בהתחלה כטרנד קצר מתברר כמגמה חדשה. לא עוד להיט של עונה אחת – אלא שינוי שהגיע לכאן כדי להישאר. אנחנו מגלים גזרה חדשה, צבעוניות מסוימת או אלמנט עיצובי אחר שממשיכים להופיע קולקציה אחרי קולקציה בלי שיימאס מהם.

הצטיידות בפריטים מהסוג הזה משלבת בין שני העולמות: גם הנאה מהאופנה המשתנה וגם גישה פרקטית ושימושית יותר. היא מאפשרת מצד אחד להרגיש מעודכנים ומצד שני ליהנות מהפריטים שקנינו לאורך יותר זמן. במיוחד אם בחרנו במוצרים איכותיים, שלא יתכלו מעצמם עד סוף העונה…  

הנה שלוש דוגמאות מעולם נעלי הנשים ל"טרנדים" שהם יותר מטרנדים. שלוש משפחות של נעלי נשים, שאפשר היה לראות בכל מקום בשנים האחרונות – וממש לא עומדות להעלם בזמן הקרוב.     

כפכפי נשים סגורים למחצה

בעצם, זו לא אמורה להיות הפתעה גדולה. בישראל הקז'ואלית, שבה נוחות חשובה לא פחות מאופנתיות, אין פלא שנעליים שהן כפכפים (או כפכפים שהם נעליים) הפכו להצלחה. לא מדובר בכפכפי האצבע הפתוחים והוותיקים (אלה שמסעדות מפונפנות מסרבות להכניס אורחים שמגיעים איתם), אלא בנעליים שמקדימה נראות אלגנטיות ו"מהוגנות" בהרבה. לפעמים רק מבט מאחור יגלה לצופה כמה נוח היה לנעול אותן.  

נעליים טבעוניות

אם לפני שנים בודדות עוד היו מדברים על "הטרנד הטבעוני" בעולם האוכל, היום כבר ברור שהתפיסה הטבעונית היא לא טרנד חולף, ושהיא משפיעה על עולמות האופנה, הטיפוח ותחומים רבים נוספים. האתגר בנעליים טבעוניות הוא למצוא תחליפים איכותיים לעור, הנחשב לעמיד ונוח בהשוואה לחומרים סינטטיים וטבעיים אחרים. מותגים שמקפידים לא להתפשר בתחום הזה, מרוויחים קהל הולך ומתרחב, שלצד שיק ונוחות לוקח בחשבון גם שיקולים מוסריים ואקולוגיים.  

נעלי בובה

נעלי הבובה הן כבר מזמן לא נעליים לילדות. הנעליים הנשיות מאוד האלה, ננעלות ללא שימוש בשרוכים או אבזמים ומגיעות בלי עקבים כלל או עם עקבים מתונים יחסית. השילוב בין נוחות הנעילה, ההתאמה למזג האוויר הישראלי (בעיקר בעונות המעבר) והמראה המתקתק והנוסטלגי הפך את נעלי הבובה ללהיט בשנים האחרונות. הצצה בקולקציות מתוכננות מוכיחה שהן לא הולכות לשום מקום – הדוגמאות, הגוונים ומידת הברק אולי ישתנו מעונה לעונה, אבל נעלי הבובה ימשיכו לככב על המדרכות הישראליות עוד הרבה זמן.

אולי תאהבו גם את