חיפוש

סדנת שוקולד בשילוב קריוקי מהנה

בין אם אתם מתכננים מסיבת יום הולדת ובין אם מדובר על יום כייף לעובדים, תוכלו להפיק אירוע מושלם המשלב סדנת שוקולד וקריוקי. המאמר יפרט כיצד.

 

למי מתאימה סדנת שוקולד ומה היא כוללת?

כשמדובר על סדנת שוקולד בדרך כלל מדמיינים סדנה חווייתית לילדים היוצקים שוקולד לתבניות, בונים בית משוקולד, מציירים עם שוקולד ומכינים טראפלס ופונדו. ואכן זוהי סדנת שוקולד אופיינית לילדים. ביחד עם זאת, ישנן גם סדנאות שוקולד למבוגרים חווייתיות לא פחות. חברות ועסקים שמפיקים יום גיבוש לעובדים או ערב חברה בדרך כלל מזמינים סדנת שוקולד בה לומדים המבוגרים לטמפר, לזלף ולהכין מתכונים שונים כמו פרלינים, מנדיאטים, חטיפי שוקולד ועוד בשילוב הסברים והרבה הומור. כאשר רוצים לשדרג אירוע חברה או אירוע פרטי ניתן לחלק את הערב לשני חלקים. בחלק הראשון סדנת שוקולד ובחלק השני קריוקי.

 

מדוע ואיך משלבים סדנת שוקולד וקריוקי?

היתרונות של שילוב סדנת שוקולד וקריוקי הם רבים. ראשית, זהו שילוב מנצח ומקורי שמשרה אווירה נעימה וחברתית, מהנה ומשמחת. חוץ ממינגלינג יוצרים ביחד משהו המחייב שיתוף פעולה. מעבר לכך שתי הפעילויות יוצרות אינטראקציה בין המשתתפים. ייתכן וחלק מהאנשים ימצאו יותר ענין בסדנת השוקולד וחלק יאהבו יותר את הקריוקי אך אין ספק שהגורם החברתי יהיה במעלה ראשונה. שנית, רוב האנשים מחפשים ענין כשהם מגיעים לאירועים. הם רוצים לחוות ערב מעניין, לפגוש אנשים אבל גם להיות בעשייה. בשביל עובדי החברה זוהי הזדמנות נהדרת להתגבש ולהכיר אחד את השני טוב יותר. על מנת לשלב את שתי הפעילויות מומלץ לעשות את האירוע באוהל אירועים להשכרה או למכירה. ישנם בתי עסק וחברות שמחפשים אוהלים למכירה כדי לקיים אירועים מסוג זה באופן קבוע ושוטף וכך חוסכים בעלויות של השכרת מקום לאירוע.

 

שילוב סדנת שוקולד וקריוקי לילדים

אם בעבר נהגנו לחגוג לילדים יום הולדת עם הפעלה של קוסם או משחקים חברתיים היום כולם מחפשים להיות מקוריים ולהפיק אירועים מיוחדים כדי לרצות את ילדיהם וחבריהם. ילדים בכל גיל אוהבים לשיר ולהופיע. הקריוקי הוא הזדמנות נהדרת להוכיח את הכישורים שלהם ולשיר ביחד עם חבריהם. כאשר משלבים גם סדנת שוקולד באירוע בטוח הילדים יתלהבו יותר וישמחו על ההשקעה. לא רק שלהם יהיה ערך מוסף, אתם לא תצטרכו לדאוג למנה האחרונה. בנוסף, תוכלו להפיק את האירוע בחצר הבית, בפארק או בכל מקום אחר בטבע בעזרת גנרטור על מנת להפעיל את מערכת ההגברה, הרמקולים ועוד. ישנן חברות הפקה שמארגנות ימי הולדת המשלבים סדנת שוקולד וקריוקי ומביאים את כל הציוד הנדרש כולל מפעילים לסדנה ולקריוקי. לפיכך, חשוב להשוות מחירים ולקבל המלצות על חברה מקצועית ובעלת ניסיון שיש לה הצלחות מוכחות. את ההמלצות תוכלו לבדוק בקבוצות חברתיות, בפורומים השונים או לקבל המלצות ממכרים.

 

קינוחים

אולי תאהבו גם את