חיפוש

ספה לחדר משפחה – ספה רגילה או רביצה?

כאשר אנשים מחליטים להשקיע בשדרוג חדר המשפחה, לפני השטיחים, הטלוויזיה או הווילונות, הפריט הראשון שמקובל לרכוש הוא ללא ספק הספה. הספה היא הלב של חדר המשפחה, ועל כן בדרך כלל כל החלטה עיצובית שתצטרך להתקבל, תבסס על הספה שנבחרה, צבע הריפוד שלה, הסגנון שלה ואפילו המיקום שלה. רוצים לדעת כיצד לבחור ספה מושלמת לחדר המשפחה? הכתבה הבאה ריכזה עבורכם את כל מה שצריך לדעת.

 

ספת רביצה לעומת ספה רגילה, מה ההבדל בעצם?

אומנם ניתן לסווג ספות למגוון רחב של קטגוריות וסגנונות, אך אילו הייתם מבקשים לפשט את העניינים, כיום שולטים בשוק שתי סגנונות עיקרים. ראשית הספה הקלאסית. שכולנו מכירים וודאי יצא לנו לשבת עליה לא פעם. ושנית, ספת הרביצה, סגנון חדש של ספה שהחל לצבור פופולריות בשנים האחרונות.

 

4 הבדלים עיקריים

מה בעצם ההבדל ביניהם? ובכן יש ארבעה הבדלים עיקריים:

  1. גובה הספה – ההבדל הראשון קשור לקונסטרוקציה של הספה. גובהן של ספות לרוב נע בין 40 ל- 50 סנטימטר. ספות רביצה לרוב יהיו נמוכות יותר בהשוואה ליתר הספות, אידיאלי לישיבה ארוכה, רגועה וממושכת.
  2. עומק הספה – הבדל מבני נוסף בין ספות רביצה לספות רגילות קשור בעומק המושב. מרבית הספות שאנו מכירים מגיעים עם עומק מושב של 90 ס"מ. ספה בעומק כזה מאפשר לאדם בוגר לשבת בנוחות לא צורך לחלוץ נעלים. ספות רביצה לרוב יהיו עמוקות במיוחד וזאת בשל ההנחה שעל ספות שכאלו ישבו בלי נעליים עם הרגליים על הספה עצמה.
  3. סוג הכריות – ספות קלאסיות לרוב יגיעו עם מגוון רחב של סוגי כריות וריפודים. ספות רביצה לרוב יהיו עם כריות גדולות במיוחד ורכות במיוחד כדי לספק חווית ישיבה עוטפת ומפנקת.
  4. סגנון עיצובי – ספות קלאסיות מגיעות במגוון רחב של סגנונות וניתן לשלב אותן בהצלחה במרבית הסגנונות, כך שבין אם תכננתם עיצוב כפרי, אורבני או מינימליסטי, תוכלו למצוא ספה שתענה על הדרישות שלכם. ספות רביצה הן סוג חדש יחסית של ספות וישתלבו טוב במיוחד בעת עיצוב במראה מודרני ועדכני.

 

לאילו משקי בית תתאים ספת רביצה?

ספות רביצה יתאימו במיוחד לאנשים אשר:

  • אוהבים להיות בבית – אותם אנשים שאוהבים להיות בבית, לקרוא, לשתות תה ולהתכרבל על הספה.
  • אוהבים לראות סרטים וסדרות ביחד – אם אתם מאותם אנשים שאוהבים לעשות ערבי סרטים ומרתונים של סדרות ביחד, ספת רביצה תספק לכם חוויה מהנה במיוחד.

 

מתי ספה רגילה היא האפשרות הטובה ביותר?

ספות רגילות יתאימו מאוד למצבים בהם:

  • יש אנשים מבוגרים בבית – בין אם על בסיס קבוע או שמגיעים להתארח מעת לעת, לעיתים ספות נמוכות ורכות מידי לא יהיו נוחות לאנשים מבוגרים
  • מארחים מגוון רחב של אורחים – אם אנשים חדשים מגיעים לכם לבית על בסיס קבוע, הם ירגישו יותר בנוח על ספה קלאסית.

עכשיו שאתם יודעים מה הבדלים העיקריים, הגיע הזמן לקבל החלטה ולרכוש לביתכם ספות מעוצבות.

ספות בחדר משפחה
ספות בחדר משפחה

אולי תאהבו גם את

STINGTV – שירות חדשני, יעיל וזול

בשנים האחרונות אנו עדים למהפכה של ממש בשוק הטלוויזיה אשר משנה את פניו ללא הכר. כניסתן של ענקיות תקשורת כמו נטפליקס, TV פרטנר TV הפכו את חווית הצפייה בטלוויזיה לשונה מכל מה שהכרנו. לשוק ,

קראו עוד »