חיפוש

10 עובדות שלא ידעת על לחם מחמצת

1)     בריא יותר

הדבר החשוב ביותר שאפשר להגיד על לחם מחמצת זה העובדה שהוא פעמים רבות בריא יותר. כמובן שאם הלחם עשוי מקמח לבן  הוא לא יהיה בריא יותר אך ברוב המקרים אין קמח לבן בלחם מחמצת ולכן הוא בריא יותר.

2)     טעים יותר

עוד יתרון של לחם מחמצת על פני לחמים רגילים הוא שפעמים רבות הוא טעים יותר. לכן אם אתם רוצים לאכול לחם טעים במיוחד אין ספק כי לחם מחמצת הוא הפתרון הטוב ביותר בשבילכם.

3)     יקר יותר

עליכם לדעת כי לחם מחמצת הוא פעמים רבות יקר יותר וזאת מכיוון שתהליך האפייה שלו הוא ממושך יותר. אך אנו חייבים לציין כי ההשקעה בלחם שווה כל שקל ואין ספק כי הלחם הזה ישרת אתכם בצורה נהדרת גם אם הוא יקר יותר.

4)     קשה יותר להכנה

יש לדעת על לחם מחמצת שהוא קשה יותר להכנה מאשר לחם רגיל. לכן אם אתם רוצים להכין לחם כזה עליכם להבין כי יהיה לכם קשה יותר להכינו וזה משהו שאתם חייבים להבינו לפני שאתם מתחילים להכין את הלחם.

5)     שימו לב לחומרים המשמרים בלחם

כאשר אנו מדברים על לחם מחמצת אנו חייבים לציין שאתם צריכים לשים לב לחומרים המשמרים בלחם. החומרים הללו לא מזיקים לגוף אך כדאי לתת שהם נמצאים שם מכיוון שלעתים הם פחות בריאים לנו.

6)     שימו לב האם יש קמח שיפון בלחם

קמח שיפון הוא בריא יותר מאשר קמח לבן ולכן כדאי לכם לבחון האם לחם המחמצת שאתם קונים מגיע עם קמח שיפון או לא. כל שאתם צריכים לעשות זה להסתכל באחורי האריזה של הלחם ולראות שם האם הלחם עשוי מקמח שיפון או לא.

7)     שימו לב איזה מאפייה מכינה את הלחם

עליכם להבין כי יש הבדל בין המאפיות השונות המכינות אל הלחם ויש מאפיות מעולות לצד מאפיות פחות טובות. לכן אם אתם רוצים לקנות לחם ברמה גבוהה אתם צריכים לשים לב איזה מאפיה מכינה אותו.

8)     בדקו האם זה לחם מלא או לא

עוד נקודה שאתם צריכים לבחון היא האם הלחם הוא לחם מקמח מלא או לא. קמח מלא עדיף על פני קמח לבן מבחינה בריאותית וזה משהו שכדאי לזכור אותו.

9)     מדוע עדיף לקנות לחם העשוי ממחמצת?

עליכם להבין כי לחם מחמצת הוא יותר בריא, יותר טעים ויותר איכותי ולכן כדאי תמיד לקנות לחם מחמצת ולא לחמים אחרים שיש בשוק.

10)  שימו לב לכמות הסוכר בלחם

לבסוף עליכם לבחון כמה סוכר יש בלחם וזאת בכדי להבטיח כי אין הרבה סוכר וזאת מכיוון שסוכר הוא לא בריא לגוף שלנו ולכן חובה לבחון את כמות הסוכר בלחם.

 

קרש חיתוך ולחם

אולי תאהבו גם את

איך בוחרים מעשנת בשר

תמיד היה לכם חלום לעשן בשרים? שמעתם על הרבה חברים שכבר רכשו מעשנות בשנים האחרונות ואתם מתלבטים האם לא הגיע הזמן שגם אתם תיקנו מוצר כזה? אם כך, כדאי שתדעו שבהחלט אפשר להבין אתכם.

קראו עוד »