חיפוש

אילו סוגי השתלות שיער קיימים ואיזה הכי מתאים לך?

היכרות עם סוגים שונים של השתלות שיער יכולה לעזור לבחור את זו שתהיה הכי מתאימה, אפקטיבית ומשתלמת. כמו כן, חשוב לראות דוגמאות לתוצאות של כל השתלה וכך לקבל החלטה מבוססת ונכונה יותר

 

למה יש שיטות שונות של השתלת שיער?

השתלת שיער ראתה התקדמות עצומה לאורך השנים, וכיום, למי שמחפש לרפא נשירת שיער יש מגוון אפשרויות לשקול. בעוד שמטרת העל של כל הליכי השתלת השיער זהה – להחזיר את השיער לאזורים של דלילות או התקרחות – הטכניקות והפרטים יכולים להשתנות באופן משמעותי.

השתלת שיער

מהי שיטת FUT בהקשר של השתלת שיער?

השתלת יחידת זקיקים (FUT) הייתה אחת הטכניקות המוקדמות ביותר שפותחו ונותרה פופולריות כיום. בהליך זה, מסירים את רצועת השיער בחלק האחורי של הראש. רצועה זו מנותחת לאחר מכן לזקיקי שיער בודדים או ליחידות זקיקים, אשר מושתלות לאחר מכן באזורים המדללים או המקריחים.

ניתוח FUT מאפשר השתלה של מספר רב של זקיקים בפעולה אחת, אך הוא משאיר צלקת. צלקת זו ניתנת להסתרה על ידי שיער ארוך יותר, אך עשויה לבלוט אצל מטופלים שמעדיפים תסרוקות קצרות יותר.

 

מהי שיטת FUE ומה היתרונות שלה?

בשונה מהשיטה שתוארה לעיל, הוצאת יחידת זקיקים (FUE) היא טכניקה שבה יחידות זקיקים בודדות נקצרות ישירות מהקרקפת, אחת בכל פעם,. שיטת dhi השתלת שיער לדוגמא מופקת מטכניקת FUE והיתרון העיקרי שלה על פני FUT הוא היעדר צלקת. לכן, שיטה זו נחשבת לבחירה פופולרית עבור מי שרוצה להסתפר קצר מאוד.

החיסרון הוא ששיטת FUE איננה "זבנג וגמרנו". המטופל יכול להידרש למספר מפגשים כדי להשיג את צפיפות השיער הרצויה, במיוחד עבור אזורים גדולים יותר של התקרחות.

השתלת שיער

מהי השיטה של מיקרופיגמנטציה?

מיקרופיגמנטציה של הקרקפת (SMP) אינה שיטת השתלת שיער מסורתית, אך היא בהחלט ראויה לאזכור, שכן מדובר בהליך קוסמטי שיוצר אשליה של שיער מלא יותר. באמצעות מחטים מיוחדות, פיגמנט מוחל על הקרקפת על מנת לחקות את המראה של זקיקי שיער. בעוד ש-SMP אינו מספק צמיחת שיער בפועל, הוא יכול לשפר משמעותית את מראה הצפיפות, במיוחד כאשר משלבים אותו עם הליכי שיקום שיער אחרים.

 

אז איזו שיטה הכי טובה?

הטכניקה הטובה ביותר עבור אדם תלויה במספר גורמים. לדוגמה, אם מישהו מעוניין לקצור מספר רב של שתלים בפגישה אחת ולא אכפת לו שתישאר צלקת, FUT עשויה להיות השיטה המועדפת. מצד שני, למי שרוצה תוצאה נטולת צלקות, ויש לו מוכנות למספר מפגשים טיפוליים, FUE יכול להתאים יותר. מי שמחפש חיזוק מיידי במראה ללא הליך כירורגי עשוי לשקול SMP.

בנוסף, חיוני לקחת בחשבון גורמים כמו המיומנות והניסיון של המנתח, גילו של האדם, דפוס נשירת השיער, סוג השיער והבריאות הכללית.

השתלת שיער

אולי תאהבו גם את