חיפוש

3 יתרונות של ארון פתיחה עם 2 דלתות

2 דלתות על גבי ציר אחד הן לפעמים כל מה שאתם צריכים בשביל לחסוך במקום בחלל הפנים של הבית. במאמר הבא נסביר מה היתרונות של ארון פתיחה מן הסוג הזה, איך בוחרים אותם ומה המיקום המומלץ

 

נוח להגיע ולגשת אליו

היתרון הכי גדול של ארון פתיחה הוא שנוח וקל לגשת אליו. אפשר לפתוח דלת אחת כדי להגיע רק לחלק אחד של הארון וכך לחסוך מקום, או לפתוח את שתי הדלתות לרווחה כדי לראות אותו ממש מול העיניים. מלבד התפעול השוטף והנוח של הארון, הוא מתאים גם לגילאים שונים וכדאי להשתמש בו בחדרים מתאימים כבר מגיל צעיר.

את הדלתות של הארון בוחרים גם כן מתוך שיקולי עיצוב ופונקציונאליות. בין היתר, אנחנו יכולים להשפיע על הידיות, על הרוחב של הדלתות ועל הנראות והאסתטיקה. השמיים הם הגבול וההחלטה היא כולה שלנו, כי הארון והפתיחה לא מגבילים אותנו באף דרך או צורה.

 

הוא משתלם יותר

המחירים של ארונות פתיחה 2 דלתות נמוכים משמעותית בהשוואה לארונות בגודל דומה ועם 3 דלתות. הסיבה לכך היא שקיים קשר ישיר בין המפרט של כל ארון הזזה או פתרון אחסון, לבין המחיר שלו בקטלוגים או בהתאמה אישית מול מעצבי פנים. בשביל לחסוך בהוצאות בלי להתפשר על המקום שבו משתמשים כדי לאחסן חפצים ותכולה, משתמשים בארון שיש לו 2 דלתות.

בנוסף, אפשר להשוות בין סוגים שונים של ארונות לפי מבצעים והטבות. כך מגדילים את הסיכוי לשמור על התקציב ולחסוך בהוצאות, בלי להתפשר על נפח הארון או על התכולה שניתן להכניס לתוכו. כל עוד עושים את זה בצורה מושכלת ומשווים בין ארונות לפי פרמטרים אובייקטיביים, לא תהיה בעיה לעצב מחדש את חלל הפנים של הבית.

 

הוא מתאים לכל סוגי החדרים

ארון הזזה בדרך כלל משתלב בחדרי ארונות ייעודיים, בעוד ארון פתיחה ניתן בקלות לשלב גם בחדרי שינה של הילדים או ההורים. אפשר כמובן גם למקם ארונות כאלה בחדרי ארונות ייעודיים, אבל צריך להתייעץ עם בעלי מקצוע ולוודא שיש מספיק גישה אליהם.

הדבר החשוב ביותר הוא לבחור את ארון הפתיחה הרלוונטי לפי המטרות שאותן מנסים להשיג: אחסון בגדים, מצעים, חפצים אישיים, תכשיטים, צעצועים וכן הלאה. ככל שמגדירים בצורה ברורה יותר את המטרות, כך עולה הסיכוי לעצב את הארון כך שהוא יוכל לשמש אותנו למשך שנים רבות.

לסיכום, לארון פתיחה יש יתרונות מיוחדים. אם לארון יש 2 דלתות ואנחנו מעצבים אותו לפי הדרישות וסדר העדיפויות הרלוונטי עבורנו, אפשר יהיה ליהנות ממנו גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. מעבר לכך, הארון מוכיח את עצמו כי הוא נראה מעולה ומתאים לכל החדרים השונים בבית.

קבינט

אולי תאהבו גם את