חיפוש

איך לבחור גודל עבור ארונית?

מעוניינים לרכוש ארונית חדשה ולא בטוחים כיצד לבחור את הגודל המתאים? הנה כמה דרכים שיעזרו לכם להבין באיזה גודל שווה לכם לרכוש את הארונית הבאה. 

 

הבינו את הצורך בארונית

קודם כל לפני שאתם חושבים על גודל הארונית, נסו לחדד את הצורך שלכם בה. ברגע שתבינו לאיזה שימושים הארונית תשמש, תוכלו לדעת יותר טוב מה יהיה הגודל האידיאלי שלה. למשל, ארונית משרדית לא בהכרח צריכה להיות באותו הגודל של ארונית לחדר השינה, או ארונית המשמשת כספרייה.

 

ארונית קטנה

באילו מקרים נרצה להשתמש בארונית קטנה? ארונית קטנה היא נוחה במיוחד למקומות צפופים יותר, לחדרים קטנים, או לשימושים שאינם דורשים מקום אחסון רב. אם אתם מחפשים ארונית שתהיה ממוקמת ליד המיטה, ומטרתה העיקרית תהיה לנוחות ולאו דווקא לאחסון, יהיה לכם שווה לבחור ארונית קטנה ומינימלית.

לעומת זאת, אם אתם מחפשים ארונית שתהיה פתרון אחסון משמעותי, אולי שווה לכם לנסות ארונית בגודל גדול יותר. אם אתם מעוניינים להתרשם ממגוון הארוניות על גדליהן השונים – היכנסו לקטלוג המלא בקישור זה.

 

ארונית בינונית

ארונית בינונית היא לרוב סוג הארונית הנפוצה ביותר, שכן היא גם מאפשרת חסכון במקום וגם מאפשרת אחסון נוח של מוצרים. אם אתם זקוקים לארונית עבור חדר ילדים, שתאחסן משחקים גדולים יחסית, תצטרכו לבחור בארונית בינונית או אפילו ארונית גדולה יותר על מנת שכל הדברים יוכלו להיכנס אל הארונית. שימו לב כי ארונית הוא רהיט שבא לעזור לכם לשמור על סדר, ולכן לא כדאי לקנות ארונית קטנה מדי שתאלץ אתכם לרכז מגוון פריטים בצפיפות ובבלגן.

 

ארונית גדולה

ארונית גדולה יכולה להיות שימושית במגוון חדרים. ניתן למצוא בין היתר ארוניות גדולות לאחסון במטבח אך כמובן גם בחדר השינה ובמשרדים ניתן למצוא ארונית המתפרשות על שטח גדול יותר. הארונית הגדולה היא מצוינת אם יש לכם המון פריטים לאחסון ואתם רוצים לשמור על החלוקה ועל הסדר כמו שצריך. בארונית גדולה חשוב שתשימו לב לחלוקת המדפים ותראו כי יש מקום ייעודי לכל חפץ שתרצו לאחסן.

 

איך אבחר גודל ארונית מתאים?

לכל אחד העדפות עיצוביות שונות, ולכן רבים יבחרו בסוגים שונים של ארוניות לשימושים דומים. אם אתם לא בטוחים איזו ארונית תתאים לצרכים שלכם, שווה גם להתייעץ עם הנגר או עם חנות הרהיטים בה אתם רוכשים את הארונית.

 

ארונית טובה היא ארונית איכותית

חוץ משאלת הגודל, שאלת האיכות היא גם כן חשובה ביותר וצריך שתשימו עליה דגש בעת הקנייה. אם אתם מחפשים לשדרג את החדר או המשרד, שימו לב כי אתם קונים ארונית איכותית שתחזיק לכם לתקופה ארוכה. אל תוותרו על האיכות של החומרים ממנה מיוצרת הארונית, ושימו לב כי אתם מקבלים תמורה טובה למחיר.

תָא

אולי תאהבו גם את