חיפוש

ביטוח בריאות – אל תוותרו עליו!

 

ככל שעוברות השנים זה נהיה יותר ויותר ברור: אנחנו לא נישאר צעירים לנצח. אומנם נוכל לעשות ניתוחים פלסטיים שונים ואף נוכל להשתדל לשמור על בריאותנו, אך מה אנחנו יודעים על מה שיקרה מחר? האמת היא שבעולם שלנו אדם יכול לחיות כמה שיותר בריא ועדיין לחלות במחלה קשה במיוחד ולכן נשאלת השאלה מה אפשר לעשות בנידון. מעבר לכך שנוכל לנסות לשמור על עצמנו, הדרך הנכונה להתמודד עם הדברים היא לעשות ביטוח בריאות, אז למה אתם מחכים? הביטוח הזה הוא מסוג אותם הביטוחים שאיש לא היה רוצה להזדקק להם, אך מצד שני, עדיף לדעת שיש לכם ביטוח כזה, לכל צרה שלא תבוא.

 

איפה עושים ביטוחים כאלה?

זו אולי השאלה החשובה ביותר, כי אם יש משהו בטוח, זה שברגע האמת פשוט נרצה לקבל שירות מחברת הביטוח שלנו. לא נרצה לעמוד מול סוללת עורכי הדין של חברת הביטוח ולהוכיח את צדקתנו, ולכן חשוב לבחור רק בחברת ביטוח אמינה שבאמת נותנת שירות. זה אולי נשמע דבר בנאלי, אך בפועל זה לא כך, כי עובדה היא שכולנו כבר שמענו סיפורים על חברות ביטוח עם רמת שירות ירודה ביותר. חוות הדעת לגבי חברות ביטוחי הבריאות השונות יכולות לעזור לכם לבחור את החברה שאצלה תרצו להיות מבוטחים ולכן שווה להשקיע בכמה שיותר בירורים מראש.

 

 

 

מחיר הפוליסה

עוד נתון שתמיד יכול לעזור לכולנו לבחור את חברת הביטוח שלנו, זו השאלה כמה עולה הפוליסה. זכרו שאומנם יש חברות ביטוח שגובות מחירים מופקעים עבור הפוליסות שלהן, אך האם זה אומר שברגע האמת הכיסוי יהיה גבוה יותר? או שברגע האמת תקבלו שירות, מבלי שתצטרכו להיאבק על כך? לא תמיד זה המצב. לכן יש מקום להשוות מחירים בין כמה חברות ביטוח שמציעות לכם פוליסות שונות לביטוח בריאות. כך תבינו מה המחיר הממוצע עבור אנשים עם נתונים כמו שלכם, בין אם זה כולל את הגיל, את מחלות הרקע ואפילו את הרגלי העישון. בהתאם לכך תוכלו לבחור חברת ביטוח שתציע לכם מחיר סביר ואצלה תוכלו להיות מבוטחים.

אולי תאהבו גם את

הבנת החרגות ביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות הוא מרכיב חיוני בכל טיול, המעניק הגנה כלכלית ושקט נפשי במקרה של נסיבות בלתי צפויות. עם זאת, חשוב להבין את ההחרגות בפוליסות ביטוח

קראו עוד »