חיפוש

מהם דברי הניקיון שחשוב שיהיו לכם בבית

הליך ניקיון מעמיק ואיכותי מצריך שימוש בדברי ניקיון מסוימים. המדריך הנוכחי יצא לבדוק מה הם הדברים הללו שצריכים להיות במזווה הניקיון של כל בית. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות במה מדובר, איפה תוכלו להשיג אותם ולמה חשוב שהם יהיו זמינים עבורכם בכל עת.

 

תכירו את האזורים שבהם תשמשו בדברי הניקיון הנבחרים

שוחחנו עם מומחים בתחום הניקיון וביקשנו לדעת מה הם דברי הניקיון שצריכים להתקיים בכל בית. לדבריהם, מדובר ברשימה ארוכה של פריטים שמתאימים לכל מיני משטחים שונים בבית, למשל:

  • מרצפות
  • גז וכיריים
  • משטחי שיש במטבח (כולל אי)
  • שטיחים
  • אסלה ומקלחת
  • שולחנות ורהיטי עץ ועוד

יכול להיות שעד היום השתמשתם בחומר ניקוי אחד לכמה מהמשטחים השונים. אם כן, כדאי שתדעו שהדבר עלול לסכן אתכם מבחינה בריאותית.

תכירו את האזורים שבהם תשמשו בדברי הניקיון הנבחרים

תכירו את דברי הניקיון שחשוב שיהיו לכם בבית

דברי הניקיון שצריכים להימצא אצלכם בבית הם חומרי ניקיון מקצועיים שנמכרות לחברות הניקיון הגדולות ביותר בתחום. ביררנו למשל על החברה המומלצת ביותר (דוקטור פוליש) ונאמר לנו שזו עושה שימוש בדברי ניקיון מגוונים. כך שלמשל, יש לה שפריצר אחד שייעודי לניקיון של אסלות ומקלחות.

בנוסף, יש לה עוד שפירצר שמתאים אך ורק לשימוש על משטחי שיש שמשמשים להכנות אוכל. נציין כי מדובר בחומרי ניקוי שקיבלו אישורים מיוחדים ונמצאו כמותאמים לכל אזור בבית. רוצים לשמוע עוד על דברי ניקיון אלו? צרו קשר עם נציג מטעם החברה לפרטים נוספים על דוקטור פוליש ולקבלת אינפורמציה אודות דברי הניקוי שלה.

תכירו את דברי הניקיון שחשוב שיהיו לכם בבית 

איפה אפשר להשיג אותם?

את חומרי הניקיון הללו אפשר להשיג בחנויות סיטונאות בדרום תל אביב. אם אתם מעדיפים שלא לנסוע עד לשם, תוכלו פשוט להזמין את שירותי חברת דוקטור פוליש. שכן, זו תנקה את הבית שלכם על הצד הטוב ביותר תוך שימוש בדברי הניקיון האיכותיים ביותר שיש בשוק.

 

מצאתם את עצמכם ללא דברי הניקיון המומלצים? יש לנו פתרון חירום עבורכם

אם גיליתם שאין לכם בבית את דברי הניקיון המומלצים האלה ואתם ממתינים לקבלתם, כדאי שתדעו כי אתם יכולים להשתמש בחומרים טבעיים שנמצאים בכל בית. מדובר למשל בסודה לשתייה, לימון וחומץ שיכולים להביא לניקוי מיטבי של משטחים שונים. נציין כי אנו לא ממליצים לעשות שימוש תדיר בחומרים אלה, אלא לבחור בהם רק במידה ותגלו שאין באפשרותכם להשתמש בדברי הניקיון המומלצים.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים כי דברי הניקיון שחשוב שיהיו לכם בבית אלו חומרי ניקוי איכותיים שעברו הליך של ביקורת מעמיק. בשלב זה נותר לכם רק להחליט אם אתם רוצים לבצע רכישה גדולה של חומרי ניקוי אלה בחנות סיטונאית כלשהי או שתחליטו להזמין את שירותיה של חברת ניקיון שתנקה את הבית באופן יסודי תוך שימוש בחומרים אלה.

מהם דברי הניקיון שחשוב שיהיו לכם בבית

אולי תאהבו גם את

ספה
ניקוי ספות בד

ספות בד הן הפריט הדומיננטי והחשוב ביותר בבית, זאת שהן מיועדת  לשלל צרכים – הן לישיבה, אכילה, צפייה בטלוויזיה או סתם הירגעות אחרי יום עבודה ארוך. הסלון הוא לב הבית ונמצא בשימוש יום יומי אשר דורש תחזוקה שוטפת.

קראו עוד »
שואב אבק
ניקוי ריפודים – טיפים

פעולה של ניקוי ספות היא פעולה אינטגרלית אותה אנו מבצעים על בסיס יום יומי או שבועי, אולם רבים תוהים לעצמם מדוע הם עדיין לא מצליחים להסיר את הכתמים העקשניים שנוצרו על גבי הספה

קראו עוד »
ספה וכריות
ניקוי ספות – מחיר ללא תחרות

פעולה של ניקוי ספות היא ללא ספק אחת מפעולות הניקיון הכי פחות אהובות על הקהל הישראלי, ולא בכדי. לאור העובדה כי כמעט בכל בית יש מספר ספות, נדרשות מספר פעולות על מנת לבצע ניקוי יסודי של הספות אולם לרוב מדובר בפעולה אשר לא ניתן להשלים אותה באופן היסודי ביותר

קראו עוד »
סלון
ניקוי ספות

כל אדם יודע כי אחת הבחירות החשובות ביותר במעבר לדירה חדשה או אפילו שיפוץ ושדרוג של הדירה קיימת, טמון בבחירת הרהיטים. בחירת ספה מתאימה לבית היא אחת הבחירות הקריטיות ביותר שאנו עושים, ולא בכדי.

קראו עוד »