חיפוש

מתי נותנים אוכל רטוב לכלב ומה היתרונות שלו?

מי שמגדל כלב בביתו יודע שיש מגוון עצום של סוגי אוכל שמתאימים לכלבים מסוגים שונים, כאשר יש הנחיות מסוימות שמאפשרות לדעת מתי צריך לתת לכלב את האוכל שנבחר על ידיכם. מדריך זה עולה לרשת, כדי להעלות את המודעות לנושא ולהציג את המצבים שבהם תצטרכו לתת אוכל רטוב לכלב. הישארו כאן ותכירו בתרחיש מקרוב, כדי שתוכלו להיות בטוחים שתספקו לכלב שלכם את המזון המתאים ביותר.

 

אפשרות מספר 1 – בעת מצבי חולי

מי שחוו בעבר מצב חולי שהצריך מתן תרופה לכלב, יודעים שמדובר בעניין (כמעט) בלתי אפשר. שכן, כלבים, בדומה לבני אדם, לא אוהבים לבלוע כדורים ולצרוך תרופות. אפשר להתמודד עם המורכבות הזו במינימום מאמץ, תוך שימוש באוכל רטוב. שכן, זה מאפשר להחביא בתוכו את התרופה ולגרום לכלב לאכול אותה בן רגע. רגע לפני שנעבור לאפשרות השנייה, נדגיש שמדובר ביתרון משמעותי שיקל עליכם בפעם הבאה שהכלב יהיה חולה. לכן, נמליץ לרכוש כבר עכשיו אוכל רטוב שיימצא בבית לעת הצורך.

כֶּלֶב

אפשרות מספר 2 – לאחר טיפול שיניים מורכב

בעלי כלבים שעברו טיפול שיניים מורכב, עשויים לקבל הנחייה שנוגעת לשינויים זמניים בכל הנוגע לצריכת מזון. שכן, לעיתים יש צורך באכילת אוכל רטוב לכלבים שנחשב לרך ואינו מצריך לעיסות חזקות. זאת בניגוד לאוכל היבש שעשוי לפגוע בטיפול שהתבצע, כך שראוי להימנע ממנו לתקופה קצרה.

 

היתרון הראשון: נוח לאחסון

בחרנו להציג בפניכם 3 יתרונות בולטים שבאים לידי ביטוי בעת שימוש באוכל הרטוב לכלבים. נציין בתור התחלה שמדובר באוכל שמאוחסן בתוך קופסאות שימורים או שקיות קטנות. כך אפשר לאחסן אותן בתוך מגירות במטבח, מבלי לתפוס מקום רב. זאת בניגוד לשקי האוכל היבש שתופסים לא פעם מקום רב באחד מחדרי הבית.

 

היתרון השני: אהוב במיוחד על כלבים – יכול לשמש כצ'ופר

אי אפשר לכתוב על אוכל רטוב לכלבים, מבלי לציין שמדובר באוכל טעים במיוחד שכל כלב שמח לקבל. עובדה זו גורמת למאלפי כלבים להשתמש במזון העל שמעודד את הכלבים לבצע פעולות שונות בעת הליך האילוף.

 

היתרון השלישי – מגוון רחב של טעמים

הדרך שבה כלבים "טורפים" את האוכל הרטוב, גורמת לנו להבין שמדובר במזון טעים במיוחד. אך איננו יכולים לכתוב זאת כיתרון, משום שלא טעמנו אותו מעולם. לכן, החלטנו לציין שיש מגוון עצום של טעמים שמחכים לכלב שלכם על המדפים. שימו לב, בירור שערכנו בנושא גילה שאלה הטעמים הנפוצים ביותר שנבחרו על ידי בעלי כלבים:

  • סלמון
  • בשר
  • כבש

 

השורה התחתונה

יש 2 תרחישים נפוצים שגורמים לבעלי כלבים למסור לכלב שלהם אוכל רטוב. בשלב זה אתם יודעים שמדובר במצב שמצריך נטילת תרופות ולאחר טיפול שיניים. כך שכעת, נותר לכם רק להשיג אוכל רטוב ולשמור אותו במזווה המטבח, כדי שתוכלו להשתמש בו בעת הצורך.

אוכל לכלב

אולי תאהבו גם את

איך בוחרים מעשנת בשר

תמיד היה לכם חלום לעשן בשרים? שמעתם על הרבה חברים שכבר רכשו מעשנות בשנים האחרונות ואתם מתלבטים האם לא הגיע הזמן שגם אתם תיקנו מוצר כזה? אם כך, כדאי שתדעו שבהחלט אפשר להבין אתכם.

קראו עוד »