חיפוש

רכישה חכמה – איך לבנות ארון לכל אירוע

בשנים האחרונות ישנה עלייה משמעותית במודעות שנוגעת לרכישה חכמה של אביזרים לבית, ריהוט וביגוד. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק וחזרנו עם מידע שיאפשר לקוראים שלנו לרכוש נכון, כל דבר שהם רק ירצו. במדריך הנוכחי והשלישי בסדרה, נציג בפניכם את הרכישה החכמה שתאפשר לכם לבנות ארון לכל אירוע שתוזמנו אליו. הישארו אתנו ותגלו איך עושים זאת במהירות ובקלות.

 

בשלב הראשון, עליכם לרכוש פריטי בייסיק

אם קראתם את הכותרת שלעיל, וודאי הבנתם כי המדריך הנוכחי מחולק לשלבים. בשלב זה, עליכם לרכוש כמה פריטי בייסיק בסיסיים שישמשו אתכם לאירועים יום יומיים קלילים. אנו ממליצים לבחור לפחות פריט אחד מהרשימה הבאה:

  • מכנסי ג'ינס
  • טי שירט
  • גופיה

לקהל הקוראות שנמצאות כאן, נמליץ לרכוש גם שמלה קלילה בצבעים בהירים ושמלה נוספת בצבע שחור. שכן, אלה 2 שמלות שיכולות להתאים למגוון אקססוריז, סנדלים או נעליים.

לִרְכּוֹשׁ

בשלב השני, עליכם לרכוש פריטים חגיגיים

זה הזמן להצטייד בפריטים חגיגיים שישמשו אתכם לחתונות, מסיבות או כל אירוע מיוחד אחר. ההמלצה שלנו היא להימנע מבחירה של סטים שעשויים להגביל אתכם. לכן, אנו ממליצים לבחור ב – 2 זוגות מכנסיים מחויטים ו – 2 חולצות מכופתרות שיסגרו לכם את הפינה. אם אינכם יודעים איפה לקנות אותם, כדאי שתלחצו על הקישור הבא ותועברו מיד לאתר הטוב ביותר לרכישה של פריטים מסוג זה: https://www.hm.com/hw_il/index.html.

 

בשלב השלישי, עליכם לרכוש הנעלה מסוגננת

אי אפשר לכתוב מדריך על רכישה חכמה לארון שלכם, מבלי לציין כמה מילים אודות ההנעלה. בשלב זה עליכם לקנות 2 זוגות נעליים. זוג אחד ישמש אתכם ליום יום וזוג אחר ישמש אתכם לאירועים. אם תרצו לבחור בנעליים שיתאימו לכל לוק יום יומי, כדאי שתבחרו בסניקרס בצבע אחיד.

ההמלצה היא לבחור בשחור או בלבן ולא בסניקרס עם דוגמא, בגלל שאלה עשויות להגביל את ההתאמה ללוקים שונים. חוץ מזה, עליכם לבחור גם בנעל לאירועים שתתאפיין גם כן בצבע אחיד, מאותה סיבה שצוינה בפניכם לעיל.

הנעלה מסוגננת

בשלב הרביעי, עליכם לרכוש אקססוריז

הגענו לשלב החוויתי ביותר – בחירת האקססוריז. כעת, אתם צריכים לבחור בשרשרת, תיק (ולנשים – עגילים). זכרו את הטיפ שחזר על עצמו בפסקאות שלעיל ותבחרו באקססוריז בצבעים אחידים שיתאימו לכל לוק. כדאי לערוך רכישה מפוצלת ולבחור תחילה את האקססוריז שמתאימים ליום יום ורק לאחר מכן, לבחור באלה שיתאימו לאירועים.

 

לסיום – צאו לשדרג את הארון בחוכמה

עכשיו אתם יודעים איך תוכלו לבצע רכישה חכמה מבלי לקרוע את הכיס. בשלב זה נאחל לכם שתדעו תמיד לקרוא מדריכים חכמים כמו זה, שיסייעו לכם לבחור נכון בכל תחום שהוא. אתם מוזמנים לחזור לפה ולשתף אותנו במסקנות שלכם ובתמונה של הארון החכם והחדש. מי יודע? אולי נעלה מדריך בהמשך שיציג את הארונות של העוקבים שלנו.

לבנות ארון בגדים

אולי תאהבו גם את

נעליים, נעלי נשים

צבעים מטאליים, הדפסי חיות מוגזמים, סנדלים עם רצועות גלאדיאטור שמתפתלות ומטפסות עד מעל הברך – כל עונה טרנד חדש משתלט על חלונות הראווה של חנויות הבגדים והנעליים. עבור חובבי אופנה, יש משהו מהנה בלהיסחף עם רוח הזמן ולהתחדש בפריט טרנדי.

קראו עוד »