חיפוש

איך תשמרו על עצמכם בעת היכרויות?

הרשתות החברתיות ואתרי החדשות המקומיים עסקו לאחרונה במקרה מצער שאירע לבחורה במהלך דייט ראשון עם בחור שהכירה לא מזמן. תרחיש זה גרם לנו להבין כי עלינו להוציא סדרת מדריכים מקיפה שתעלה את המודעות בתחום ותסייע לנשים וגברים להתנהל נכון בעת היכרויות. הישארו כאן ותגלו את כל הטיפים שישמרו עליכם לפני, במהלך ואחרי הדייט.

 

הקדמה – באילו הכרויות מדובר?

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 הטיפים שיאפשרו לכם לשמור על עצמכם בהיכרויות, עליכם לדעת כי אנו מתכוונים להיכרויות מכל סוג שהוא. נהוג לסבור כי ההיכרויות ברשת הן המסוכנות ביותר, אך אין זה נכון. המקרה שהוצג בפניכם בפסקת הפתיחה אירע באמצעות שידוך בין חברים. אנו מציינים זאת כדי להעלות את המודעות בנושא זה ולגרום לכם להבין שהסכנה עשויה לארוב גם אם מדובר במישהו שהוצע לכם על ידי חברים טובים, משפחה או קולגות.

היכרויות

תימנעו ממסירת כתובת מדויקת

הטיפ הראשון שלנו עבורכם הוא לשמור את הכתובת שלכם לעצמכם. שימו לב – זה לא משנה אם אתם מתכננים לפגוש את הפרטנר שלכם אחרי שנרשמתם לאתרי היכרויות סקס באינטרנט או אחרי ששוחחתם אתו בפורום כלשהו ברשת. ההמלצה היא למסור כתובת שנמצאת במרחק 15 דקות הליכה לפחות מהבית שלכם. כך שאם הצד השני יציע למשל לאסוף אתכם לדייט, הוא לא ידע בדיוק מהי כתובת המגורים שלכם.

 

תשתדלו שלא למסור מספר נייד בפגישות הראשונות

אנחנו יודעים מה עובר לכם בראש עכשיו – אתם חושבים שאנחנו מנותקים מהמציאות. שכן, הטיפ הזה עשוי להישמע מוזר, לאור העובדה שהכול מתנהל היום באמצעות המכשיר הנייד ובכל זאת, אנו ממליצים שלא למסור את מספר הנייד שלכם לפחות ב – 2 הפגישות הראשונות. תמתינו בסבלנות כדי לבחון את טיב הקשר. אם תגלו שיש חיבור, תמסרו את הנייד. אם יתגלה שאין קשר ביניכם, תוכלו להפריד כוחות ולהימנע מקבלת שיחות מעיקות או הודעות מציקות מהצד השני שאולי יתקשה לקבל את ההחלטה שלכם לתפוס מרחק.

לא למסור מספר נייד בפגישות הראשונות

תודיעו לאדם קרוב על יציאתכם לדייט

חשוב מאוד שתיידעו את אחותכם, דודה, אמא או חברה טובה על היציאה לדייט ותמסרו להם את כל הפרטים הרלוונטיים שיסייעו במידה ויהיה צורך. ההמלצה היא לכתוב (ולא לומר בעל פה, כדי שהמידע יישמר) את הדברים הבאים:

  • שם המקום שבו יתקיים הדייט (וכתובת אם יש ברשותכם)
  • מספר טלפון של הבחור או הבחורה עמם תפגשו
  • שעת היציאה לדייט

כך תוכלו להיות בטוחים שיהיה מי שיעקוב אחריכם ויוודא שהכול עובר כשורה.

 

לסיום

אלה היו 3 הטיפים שיאפשרו לכם לשמור על עצמכם בעת היכרויות ברשת. עכשיו אתם יודעים שעליכם לצאת לדייט תוך יישום של הטיפים הללו, כדי שתוכלו להיות רגועים במהלך הדייט וגם לאחריו.

שמרו על עצמכם בעת היכרויות

אולי תאהבו גם את

5 דרכים לקשט לוקר

לאחרונה אנו עדים לתופעה נרחבת שגורמת למשתמשי לוקרים רבים, לקשט את תא הלוקר שלהם בדרך יצירתית. יצאנו לבדוק מהי הסיבה שהובילה לתופעה זו והבנו שכך

קראו עוד »
נר
כמה זמן דולק נר?

נרות הם חלק בלתי נפרד מחגיגות ואירועים. בין אם מדליקים אותם על עוגת יום הולדת, בטקס דתי, או פשוט כקישוט בבית – נרות מספקים אור

קראו עוד »
4 רעיונות לעילוי נשמת
4 רעיונות לעילוי נשמת

על פי המסורת היהודית, החיים כפי שאנחנו מכירים אותם אינם מסתיימים ברגע הפטירה, כאשר הנשמה של הנפטר ממשיכה להתקיים בעולם הבא. בכדי להשפיע ולהיטיב עם

קראו עוד »
חנויות ספרים
האם חנויות ספרים ישארו בעתיד?

המדיות הדיגיטליות שואבות אותנו וגורמות לנו להתמכר אליהן. שכן, רבים צורכים היום חדשות, תרבות ורכילות דרך האינטרנט. עובדה זו הובילה אותנו לתהות לגבי קיומן של

קראו עוד »
כמה בממוצע עולה לאבזר מעבדה
כמה בממוצע עולה לאבזר מעבדה?

למעבדות תפקיד מכריע במחקר, בדיקות וניתוחים מדעיים בתעשיות שונות. על מנת להבטיח תוצאות מדויקות ואמינות, אנשי מקצוע מסתמכים על מגוון רחב של אביזרים וציוד מעבדה. 

קראו עוד »