חיפוש

שינוי שם דף פייסבוק – דברים שכדאי לדעת לפני

ההגדרות של הרשתות החברתיות עשויות להתגלות כמורכבות עבור מי שלא מכיר בהן מקרוב. גילינו את העובדה הזו לאחר שניסינו לשנות את השם של דף הפייסבוק העסקי שלנו והבנו שעלינו לבדוק את העניין באופן מעמיק. לאחר שעשינו זאת, ריכזנו את כל המידע והעלינו אותו למדריך זה שיציג בפניכם, קוראים יקרים, את ההליך עצמו וכל הדברים שחשוב לדעת טרם השינוי. הישארו כאן ותצאו מומחים בנושא.

 

בחירת שם חדש זה לא עניין של מה בכך

רגע לפני שתרשמו את שם הדף החדש בלשונית המתאימה, עליכם לדעת שמדובר בשינוי מהותי שמצריך חשיבה מקדימה. האלגוריתם של פייסבוק רואה את שינוי השם כעניין חשוב, כך שהוא לא יאפשר לכם לבצע שינויים תכופים מידי יום. עליכם לעצור לרגע ולחשוב מה אתם רוצים לשדר ללקוחות שלכם בדף המדובר.

שכן, תצטרכו למשוך את תשומת הלב של קהל היעד ולבנות בסופו של דבר שם שהוא לא רק מיוחד, אלא גם מעניין ומתאים למותג שלכם. אם אינכם יודעים איך לבחור שם שעונה על כל הקריטריונים שציינו בפניכם לפני רגע, כדאי שתקראו את הטיפ שיוצג בפסקה הבאה בהרחבה.

שם חדש

חשוב להסתייע בגורמים מקצועיים

כל אחד יכול להיכנס לרשת ולבצע פתיחת דף עסקי בפייסבוק באופן עצמאי. שכן, מדובר בכמה פעולות פשוטות שניתן ליישם תוך קריאת מדריך ייעודי שמתמקד בנושא. אנחנו כאן כדי להדגיש בפניכם שיש פה הרבה מעבר להתנהלות עם הגדרות. שכן, עליכם לבחור בשם מוצלח ולא בטוח שיש בידיכם את השם הזה כעת. אנו ממליצים לפנות במצב שכזה למומחים בתחום השיווק והפרסום, משום שאלה יוכלו ללוות אתכם לאורך ההליך ולהציג בפניכם כמה שמות מיוחדים שימשכו את קהל היעד לדף המחודש.

 

אתם יכולים לעשות זאת לבד

אם יש לכם שם לעסק ואתם מרגישים שמדובר בבחירה מדויקת שיכולה להוביל לריענון הנחוץ של העסק, עליכם לשנות את שמו של הדף העסקי באמצעות השלבים הבאים:

  1. תיכנסו לדף העסקי שלכם
  2. תלחצו על המילה About
  3. תרדו למטה עם העכבר, עד שתגיעו ללחץ שמופיעה עליו המילה Name
  4. תמחקו את השם הקודם
  5. תרשמו את השם החדש
  6. לחצו על SAVE

שם

תבדקו שקיבלתם אישור

חשוב מאוד לבדוק את תיבת המייל שלכם לאחר ביצוע השינוי. שכן, צפויה להגיע אליכם הודעה שמאשרת את שינוי השם. עליכם לבצע שוב את ההליך או לבדוק אם ישנה תקלה במידה ותגלו שההודעה המיוחלת לא הגיעה.

 

לסיום

שינוי שם של דף פייסבוק עסקי מצריכה סיוע מצד מומחים שעוסקים בתחום, כדי שניתן יהיה לבחור בשם שימשוך את קהל היעד ויביא לריענון הדרוש לעסק. בשלב זה אתם יודעים מה עליכם לעשות, כך שנותר לכם רק לפנות לחברה מקצועית שתלווה אתכם בהליך ותקנה לכם ביטחון בהחלפת השם.

שם של פייסבוק

אולי תאהבו גם את

5 דרכים לקשט לוקר

לאחרונה אנו עדים לתופעה נרחבת שגורמת למשתמשי לוקרים רבים, לקשט את תא הלוקר שלהם בדרך יצירתית. יצאנו לבדוק מהי הסיבה שהובילה לתופעה זו והבנו שכך

קראו עוד »
נר
כמה זמן דולק נר?

נרות הם חלק בלתי נפרד מחגיגות ואירועים. בין אם מדליקים אותם על עוגת יום הולדת, בטקס דתי, או פשוט כקישוט בבית – נרות מספקים אור

קראו עוד »
4 רעיונות לעילוי נשמת
4 רעיונות לעילוי נשמת

על פי המסורת היהודית, החיים כפי שאנחנו מכירים אותם אינם מסתיימים ברגע הפטירה, כאשר הנשמה של הנפטר ממשיכה להתקיים בעולם הבא. בכדי להשפיע ולהיטיב עם

קראו עוד »
חנויות ספרים
האם חנויות ספרים ישארו בעתיד?

המדיות הדיגיטליות שואבות אותנו וגורמות לנו להתמכר אליהן. שכן, רבים צורכים היום חדשות, תרבות ורכילות דרך האינטרנט. עובדה זו הובילה אותנו לתהות לגבי קיומן של

קראו עוד »
כמה בממוצע עולה לאבזר מעבדה
כמה בממוצע עולה לאבזר מעבדה?

למעבדות תפקיד מכריע במחקר, בדיקות וניתוחים מדעיים בתעשיות שונות. על מנת להבטיח תוצאות מדויקות ואמינות, אנשי מקצוע מסתמכים על מגוון רחב של אביזרים וציוד מעבדה. 

קראו עוד »