חיפוש

האם חנויות ספרים ישארו בעתיד?

המדיות הדיגיטליות שואבות אותנו וגורמות לנו להתמכר אליהן. שכן, רבים צורכים היום חדשות, תרבות ורכילות דרך האינטרנט. עובדה זו הובילה אותנו לתהות לגבי קיומן של מדיות ישנות יותר. לכן, הוצאנו סדרת מדריכים שבודקת בכל פעם מדיה אחרת. במדריך זה נתמקד בספרים ונבחן האם יש סיכוי שחנויות הספרים ייעלמו בעתיד? הישארו אתנו ותגלו את המסקנה שאליה הגענו.

 

המדיה הכתובה – הקדמה

רגע לפני שנציג את המסקנה שלנו בנושא, ראוי שנרחיב בקצרה אודות המדיה הכתובה שבאה לידי ביטוי בספרים, עיתונים ומגזינים. מדובר במדיה שנעשה בה שימוש עוד בימי האדם הקדמון. שכן, אז היו מעבירים מסרים באמצעות כתיבה של ציורים וסמלים. יש יתרונות בולטים במדיה הזו שלא קיימים במדיות הדיגיטליות. כאשר היתרון הבולט ביותר נוגע להרחבת האופקים ופיתוח הדמיון.

המדיה הכתובה

ספרים, אי אפשר בלעדיהם

הכותרת שלעיל מרמזת על קיומן של חנויות הספרים בעתיד. לא נלאה אתכם בפרטים ונאמר מיד שאנחנו לא יכולים לחיות בלי ספרים. נכון שיש היום אפשרות לרכוש ספרים דיגיטליים ולקרוא אותם באמצעות מסך מחשב מכל מקום, אך מדובר בחוויה "קרה" ומשעממת שאינה דומה כלל לזו שבאה לידי ביטוי בעת קריאת ספר פיזי.

מי מכם שביקרו בעבר באתר של חנות ספרים סיפור פשוט וודאי יודעים שקריאת ספר כפי שהוא ולא דרך המסך, הינה נוחה הרבה יותר. בפסקאות הבאות נציג בפניכם 2 יתרונות חשובים שלדעתנו יובילו להשארת חנויות הספרים בעתיד הקרוב והרחוק.

 

קריאת ספרים דיגיטליים עלולה להוביל לבעיות גופניות

בחרנו להציג בפניכם את היתרון הבריאותי שלדעתנו יגרום לחנויות הספרים להתקיים עוד שנים רבות. כבר היום אנו עדים להשפעות הקשות של המסכים על הגוף שלנו. מדובר למשל בישיבה ממושכת אל מול מסכי מחשב שמובילה לא פעם לכאבי גב, מפרקים ועיניים. יש מי שגילו שהמספר במשקפיים שלהם השתנה בעקבות שימוש מרובה במחשב. לכן, אנו סוברים שאנשים יעדיפו לקרוא ספרים פיזיים ולא ספרים דיגיטליים שיובילו לבעיות גופניות קשות.

קריאת ספרים דיגיטליים

ספר הוא המתנה הטובה ביותר שניתן להעניק לכל אדם

כל אחד קנה לפחות פעם אחת בחייו ספר כמתנה לחבר, קרוב משפחה, מעסיק או שכן. הרי זה ידוע שספר זו המתנה המושלמת שיכולה להתאים לכל אדם, קרוב או רחוק. זו הסיבה השנייה שגורמת לנו להאמין שחנויות הספרים יישארו כאן בעתיד. שכן, אנחנו לא נוכל להתקיים בלעדיהן.

 

מילים אחרונות לסיום

חנויות הספרים, בשונה מחנויות התקליטים וה – DVD צפויות להישאר אתנו גם בעתיד הקרוב והרחוק. שכן, הן מביאות עמן יתרונות רבים ואי אפשר להחליף אותן בשום גורם דיגיטלי. בשלב זה אתם מכירים במסקנה חשובה זו, כך שנותר לכם רק להעביר את המידע שהוצג לעיל הלאה, כדי שאחרים ידעו שהספרים כאן כדי להישאר. שלחו את המדריך לחברים, מכרים וקרובי משפחה ותעשו טוב לכל אוהבי הספרים באשר הם.

חנויות ספרים

אולי תאהבו גם את

5 דרכים לקשט לוקר

לאחרונה אנו עדים לתופעה נרחבת שגורמת למשתמשי לוקרים רבים, לקשט את תא הלוקר שלהם בדרך יצירתית. יצאנו לבדוק מהי הסיבה שהובילה לתופעה זו והבנו שכך

קראו עוד »
נר
כמה זמן דולק נר?

נרות הם חלק בלתי נפרד מחגיגות ואירועים. בין אם מדליקים אותם על עוגת יום הולדת, בטקס דתי, או פשוט כקישוט בבית – נרות מספקים אור

קראו עוד »
4 רעיונות לעילוי נשמת
4 רעיונות לעילוי נשמת

על פי המסורת היהודית, החיים כפי שאנחנו מכירים אותם אינם מסתיימים ברגע הפטירה, כאשר הנשמה של הנפטר ממשיכה להתקיים בעולם הבא. בכדי להשפיע ולהיטיב עם

קראו עוד »
כמה בממוצע עולה לאבזר מעבדה
כמה בממוצע עולה לאבזר מעבדה?

למעבדות תפקיד מכריע במחקר, בדיקות וניתוחים מדעיים בתעשיות שונות. על מנת להבטיח תוצאות מדויקות ואמינות, אנשי מקצוע מסתמכים על מגוון רחב של אביזרים וציוד מעבדה. 

קראו עוד »