חיפוש

מודרני, כפרי ומתכתי: אלו הם סוגי המטבחים שאתם חייבים להכיר!

בחירה במטבח חדש מצריכה היכרות עם מגוון האפשרויות הרחב, כדי שניתן יהיה לבחור בעיצוב המתאים ביותר שיקנה את האווירה הרצויה. בשורות הבאות נציג בפניכם את המטבח המודרני, הכפרי והמתכתי, כדי שתוכלו לבדוק את ההתאמה שלהם לביתכם. הישארו כאן ותהיו בטוחים בכך שתצאו עם בחירה מושכלת.

 

נעים מאוד, מטבח מודרני

המטבח המודרני משלב בין פונקציונליות לבין עיצוב עדכני. שכן, הוא כולל טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לבשל ולאפות באופן עכשווי. מטבחים אלה מתאימים במיוחד עבור חובבי הבישול שרוצים ליהנות משהות פרקטית במיוחד במטבח. שכן, מותקנות בו מערכות מתקדמות במיוחד, לדוגמא:

  • ברז חכם שמופעל ללא מגע
  • מערכת תאורה חכמה ומשולבת
  • מקררים חכמים
  • טיימרים מתקדמים לבישול ועוד

אי אפשר לכתוב על מטבח זה, מבלי לציין את היתרון המשמעותי שלו שבא לידי ביטוי בקיימות. נסביר שיש בו מכשירים מתקדמים שחוסכים באנרגיה. לדוגמא, מתקני מים ידידותיים לסביבה, משטחי זכוכית שעברו מחזור ותאורת LED.

נעים מאוד מטבח מודרני

תכירו את המטבח הכפרי החמים

הגיע הזמן להכיר במטבח שיזמין אתכם לשבת בנוחות וליהנות מאווירה כפרית ונינוחה. בחירה במטבח זה תאפשר ליהנות מקסם ייחודי שמתרחש בארוחות המשפחתיות ובמפגשים חברתיים. המטבח מאופיין בפלטת צבעים טבעית שכוללת גווני קרם, חום וירוק. התבוננות בתקרה של מטבחי איכות מסוג זה תגלה לכם תקרה מעוצבת עם קורות עץ שנבנתה לצד תקרות בחיפוי אבן שהופכים את המטבח לקסום במיוחד.

 

מהו המטבח המתכתי?

סביר להניח שראיתם לא פעם את המטבחים המתכתיים שכוללים מכשירים ורהיטים שעשויים מנירוסטה. הם ידועים במראה מלוטש ומודרני ורבים בוחרים בהם, משום שהם נחשבים לעמידים וקלים לתחזוקה. ההתקנה שלהם נעשית בדרך כלל במטבחים מסחריים, מודרניים או חללי פנים שקשורים לתחום התעשייה.

 

כך תבצעו בחירה מושכלת

בחירה במטבח לבית או לעסק זה לא משחק ילדים. מדובר בתהליך שמצריך בירור אודות הצרכים שלכם, כדי שיהיה ניתן לבחור באפשרות הנוחה ביותר. נמליץ לכם לעצור לרגע ולענות על השאלות הבאות שיובילו לבחירה נכונה:

  • אתם נוהגים להשתמש בגאדג'טים מתקדמים שמקלים על החיים שלכם מכל מיני בחינות?
  • תמיד רציתם לגור בטבע, אך אתם מתגוררים בעיר גדולה כעת?
  • צפויה להיות תחלופה גדולה של אנשים במטבח?

נסביר שכל שאלה מתאימה למטבח בסגנון אחר. כך שאם הגבתם בחיוב על השאלה הראשונה, אתם צריכים לבחור במטבח המודרני. השאלה השנייה תכוון אתכם לבחירה במטבח הכפרי והשאלה השלישית והאחרונה תתאים במיוחד עבור חללים מתחום התעשייה והיא תכוון אתכם למטבח המתכתי.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 המטבחים הנפוצים והאהובים ביותר בישראל. כעת ברור לכם מה טיבו של כל מטבח ואתם יודעים מהי האפשרות הנכונה עבורכם. זו ההזדמנות לבצע את הבחירה המתאימה וליהנות ממטבח חדש ונעים.

מטבח מסחרי מתכת

אולי תאהבו גם את

כמה עולה להחליף שיש למטבח
כמה עולה להחליף שיש למטבח?

משטח השיש במטבח הוא אחד האלמנטים המשמעותיים ביותר בנוחות של המטבח שלכם ובעיצוב שלו. לעיתים אנשים נמנעים מהחלפת השיש כי הם בטוחים שזה דורש שיפוץ

קראו עוד »
מִטְבָּח
4 טיפים לעיצוב המטבח

עיצוב המטבח הוא אחד החלקים החשובים ביותר בעיצוב הבית. המטבח תופס מקום של כבוד בכל בית, ובדרך כלל הוא אזור גלוי יחסית, כך שחשוב להשקיע

קראו עוד »