חיפוש

על מה חשוב להקפיד בעת הזמנת מוצרי ריהוט מחנויות אינטרנטיות

בעשור האחרון הצטרף לעולם הצרכנות שחקן חדש ששינה בין רגע את כללי המשחק בכל הקשור לקנייה ומכירה של מוצרים – האינטרנט. חנויות אינטרנטיות הופכות כמעט כל מוצר לזמין באופן אוטומטי וכך מחזקים את התחרות במשק ואת כוחו של הצרכן אל מול חברות ומותגים, אך גם בקנייה באינטרנט קיימים סיכונים ומלכודות שחשוב להכיר.

 

בדיקת כלל האפשרויות בכל מוצר

במידה ואתם רוצים לקנות מוצר מסוים באינטרנט, הכלל החשוב ביותר הוא לא להתפשר, ולחפש תמיד את המוצר המושלם שיענה על הצורך שלכם. כדי לוודא שתוכלו למצוא את הרהיט שיהפוך את עיצוב הפנים הביתי שלכם להצלחה מסחררת, חנויות אינטרנטיות כמו אוליווד – חנות רהיטים אמינה ואיכותית, מאפשרות ללקוחות לבצע שינויים והתאמות אישיות במוצר, כך שתוכלו לבצע את ההזמנה ללא חששות. לאחר בחירת מוצר, ניתן לשנות בו צבעים של חלקים שונים, גדלים ואף את סוג החומר.

 

חפשו חוות דעת על האתר בו אתם קונים

לצערנו, באינטרנט יש גורמים שונים אשר מנסים לנצל את מהפכת הקניות באינטרנט על מנת "לגנוב" מגולשים פרטים אישיים כמו כתובות מגורים, פרטי כרטיס אשראי או מספרי תעודת זהות. אותם גנבים יעשו זאת באמצעות אתרים פיקטיביים, אותם הם מעלים לאינטרנט ומוחקים אותם מיד לאחר שהשיגו את מבוקשם, בלי לשלוח את המוצר המבוקש. על מנת להימנע מאתרים מסוג זה, חשוב לבדוק ראשית אם אנשים אחרים קיבלו שירות הולם מהאתר. ניתן לעשות זאת באמצעות חיפוש חוות דעת בבלוגים, רשתות חברתיות, או בין מכרים אשר הזמינו בעבר מאותה החנות.

 

בדיקת תוקף האחריות על המוצר

דרך נוספת אשר תעזור לנו להימנע מאתרים לא אמינים היא בדיקת תוקף האחריות על המוצר. ישנם אתרים שמנצלים את העובדה שקנייה באינטרנט נעשית מרחוק ושאין ללקוח את היכולת להרגיש את איכות המוצר ממקור ראשון. אתרים אלו מציגים את המוצרים כעמידים וככאלו שעשויים מחומרי איכות, אך במציאות המוצר שתקבלו לא יחזיק מעמד גם לאורך תקופה קצרה. על כן, עליכם לוודא שהאתר מאפשר קבלת החזר על מוצר פגום או שנהרס לאורך השימוש. במידה ואתר מעניק אחריות לאורך זמן, הדבר יעיד כי המוכרים עומדים מאחורי העסקה ומאמינים במוצר בלב שלם.

 

משך הזמן עד קבלת המשלוח

היתרון המרכזי של חנויות אינטרנטיות הוא המבחר הבלתי מוגבל שהן מציעות. עם זאת, לאחר הקנייה אנו ניאלץ לחכות זמן מסוים עד שהקנייה שלנו תגיע אלינו בדואר. באתרי קניות אמינים תוכלו לקבל התחייבות על משך הזמן המקסימלי שייקח עד להגעת המוצר לסניף הדואר הקרוב. מדובר בגורם מרכזי שיכול לספר לנו על איכות האתר היות וזמן המתנה ארוך יגרום ללקוחות רבים לאבד סבלנות ולבטל את המשלוח. לכן אתרים אמינים משקיעים משאבים רבים בבניית מערך משלוחים חזר ואיכותי.

 

סיכום

קניית מוצר באינטרנט יכולה להיות הצלחה גדולה, או במקרים אחרים – טעות שעלולה לעלות לנו בחשיפת הפרטים האישיים שלנו. על מנת לוודא שאנו מבצעים קנייה בטוחה וחכמה, חשוב לבדוק את כלל האפשרויות המוצגות עבור מוצר שאנו מתעניינים בו, ולחפש חוות דעת על האתר ממנו אנו קונים. בנוסף, מומלץ לברר את תוקף האחריות על המוצר ואת זמן ההמתנה עד להגעת המוצר.

קניית מוצר באינטרנט

אולי תאהבו גם את

בניית אתרים מותאמים לנייד

בעידן כיום רוב הצרכנים מבצעים את החיפושים שלהם אודות שירות/מוצר באמצעות מנועי החיפוש השונים, כמו גם הרשתות החברתיות. למעשה, התחום הזה צמח לאין שיעור עד שהיום כמעט שאין בעל עסק אשר אין לו אתר מקצועי, אולם אחת הפעולות החשובות ביותר בבניית האתר היא ביצוע אופטימיזציה לאתר.

קראו עוד »