חיפוש

איך להחליט אם להשקיע בקידום ממומן או אורגני

הגברת הנוכחות העסקית–דיגיטלית של העסק שלכם במרחבי האינטרנט, היא צעד חשוב והכרחי לקידום העסק. באמצעות קידום אתרים איכותי ומקצועי, תוכלו למצות את פוטנציאל האתר שלכם ולהגיע לקהל יעד רחב ומגוון. אז איך מחליטים האם להשקיע בקידום ממומן או אורגני?

 

מהי נוכחות עסקית – דיגיטלית?

התחרות העסקית הרבה מחייבת אותנו, עסקים קטנים ועסקים גדולים כאחד, לחשוב על דרכים יצירתיות ויעילות להתמודדות עם האתגרים השונים ובעיקר בתחרות על תשומת ליבם של הלקוחות הפוטנציאליים. אחת הדרכים היעילות והמוכחות ביותר היא יצירת נוכחות עסקית – דיגיטלית, באמצעות סוכנות דיגיטל מקצועית.

נוכחות עסקית דיגיטלית מתארת את פעילות העסק במרחב האינטרנטי, אם זה באמצעות הקמת אתר אינטרנט או חנות מקוונת ואם זה באמצעות נוכחות, פרסום ושיווק במדיות החברתיות השונות. במציאות בה כולנו מבלים חלק ניכר מהזמן שלנו במרחב האינטרנטי, כל עסק חייב לפתח ולקדם את הפעילות והנוכחות הדיגיטלית שלו בפלטפורמות השונות.

פרסום ממומן בפייסבוק

קידום אתרים – 2 השיטות העיקריות

הבנת החשיבות שביצירת נוכחות עסקית דיגיטלית היא צעד חשוב והכרחי בדרך להצלחת העסק שלנו, אך כדי לתחזק את הנוכחות הדיגיטלית ולמקסם את התוצאות הרצויות, עלינו לפעול לקידום אתרים וזאת באמצעות אחת מהשיטות הבאות:

קידום אורגני

שיטת קידום אורגני היא שיטת קידום אתרים המתמקדת במיקום האתר בתוצאות החיפוש הטבעיות של מנוע החיפוש גוגל. שיטה זו מתבססת על ניסיונות להבין כיצד האלגוריתם של גוגל עובד, במטרה שהאתר המקודם יופיע בתוצאות החיפוש הראשונות.

קידום ממומן

שיטת קידום ממומן מתמקדת בקידום ופרסום האתר בשטחי הפרסום שמנועי החיפוש השונים מייעדים לכך, תמורת תשלום הנקבע מראש או בהתאם למספר הקלקות. בקטגורית הקידום הממומן ניתן למצוא קידום ממומן בגוגל, פרסום ממומן בפייסבוק ועוד.

פרסום ממומן בפייסבוק

איך להחליט אם להשקיע בקידום ממומן או אורגני

אחת השאלות הנפוצות שמפרסמים ובעלי עסקים רבים שואלים את עצמם היא – איך להחליט אם להשקיע בקידום ממומן או אורגני. אם גם אתם שואלים את עצמכם את השאלה הזאת, אז כדאי בשלב הראשון לפנות לשירותיה של סוכנות דיגיטל מקצועית, אשר תבחן היטב את הצרכים והמטרות שלכם ותתאים לכם את אפשרויות הקידום הטובות ביותר.

אם בכל זאת ננסה לענות על השאלה, אז התשובה הפופולארית היא שהדרך הכי טובה היא לשלב בין קידום ממומן לבין קידום אורגני, בהתאם למסגרת תקציב הפרסום שלכם, כאשר ככל ואסטרטגיית הקידום האורגני שלכם תתחזק, ניתן יהיה להפחית את הוצאות הקידום הממומן.

 

לסיכום

אחת הדרכים היעילות להתמודדות עם המציאות העסקית המאתגרת של ימינו, היא יצירת נוכחות עסקית – דיגיטלית באינטרנט, הן על ידי הקמת אתר או חנות מקוונת והן על ידי נוכחות עסקית במדיות החברתיות. על מנת להשיג את התוצאות המיטביות, יש לפעול לקידום האתרים בשיטת קידום ממומן או קידום אורגני, כאשר הדרך המומלצת ביותר היא לשלב בין השיטות.

פרסום ממומן בפייסבוק

אולי תאהבו גם את

בניית אתרים מותאמים לנייד

בעידן כיום רוב הצרכנים מבצעים את החיפושים שלהם אודות שירות/מוצר באמצעות מנועי החיפוש השונים, כמו גם הרשתות החברתיות. למעשה, התחום הזה צמח לאין שיעור עד שהיום כמעט שאין בעל עסק אשר אין לו אתר מקצועי, אולם אחת הפעולות החשובות ביותר בבניית האתר היא ביצוע אופטימיזציה לאתר.

קראו עוד »