חיפוש

המדריך השלם לעיצוב חדר השינה

אחד החדרים שהכי קשה לעצב בבית הוא חדר השינה. שכן, מדובר בחדר שצריך לדעת איך לעצב אותו באופן שיתאים לשני בני הזוג. נחשפנו ממש לאחרונה לעובדה זו והבנו כי עלינו לבחון את הנושא באופן מעמיק, כדי שנוכל להוציא מדריך מסודר שיציג בפני כל דורש איך מעצבים את חדר השינה שלב אחר שלב. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים.

 

תכירו את המומחים בעיצוב שליוו אותנו בעת כתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מי שיודעים דבר או שניים בכל הנוגע לעיצוב של חדרי שינה. אלו מומחים שעוסקים בתחום מעל ל – 5 שנים. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בעמוד העסקי שלנו וציינו כי אנו זקוקים לליווי בכתיבת מדריך שעוסק בנושא. להפתעתנו, קיבלנו הרבה פניות מצד מומחים בתחום שכתבו לנו בקצרה כי ישנם כמה שלבים שצריך ליישם. אנחנו קראנו את השלבים של כל הפונים ובסופו של דבר, תמצתנו את כל המידע ל – 3 שלבים עיקריים. קראו את השורות הבאות ותראו מהם השלבים האלה.

 

המדריך השלם לעיצוב חדר השינה – השלב ה – 1

בשלב ה – 1 אתם צריכים להסתכל על קטלוג של מיטות זוגיות. שכן, המיטה היא זו שתקבע מה יהיה העיצוב הסופי של החדר. תבחרו בתור התחלה 2 או 3 דגמים ולאחר מכן, תסתכלו עליהם היטב ותבחנו מהו הדגם שאתם הכי מתחברים אליו. כשאתם מבצעים את הבחירה, עליכם לשים לב לדברים הבאים:

  • החומר שממנו המיטה עשויה (מתכת, עץ וכו')
  • סגנון העיצוב
  • הצבעים הדומיננטיים של המיטה

 

המדריך השלם לעיצוב חדר השינה – השלב ה – 2

בשלב ה – 2 אתם צריכים להסתכל על הדגם הנבחר והדברים שמופיעים ברשימה שלעיל. בהתאם לכל הפרטים הללו, אתם תצטרכו לבחור שידות מתאימות. השידות צריכות להיות בעלות גוון זהה או מנוגד (כן, קראתם נכון, מנוגד) לצבע הדומיננטי של המיטה. את השידות תעמידו בשני צדדי המיטה.

 

המדריך השלם לעיצוב חדר השינה – השלב ה – 3

השלב ה – 3 הוא שלב האקססוריז. כעת, אתם יכולים להוסיף לחדר השינה שלכם כל מיני פריטים עיצוביים שיוסיפו חן לחדר. מדובר למשל בשטיח, תמונות, מקרמה או כל דבר אחר שיכול להוסיף טאץ' לעיצוב הנבחר. חשוב מאוד שתשימו לב שכל הפריטים שאתם בוחרים הם בעלי גוונים מתאימים למיטה ולשידות. הימנעו מבחירה בצבעים שאינם תואמים לחדר. שכן, מצב שכזה עשוי להוביל ליותר מידי צבע בעיניים וזה מצב שאתם רוצים להימנע ממנו.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל הפרטים החשובים על עיצוב של חדר השינה שלכם. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתיישמו את המידע שצוין בפניכם לעיל שלב אחר שלב. שכן, כך תוכלו להבטיח שאתם מעצבים את חדר השינה על הצד הטוב ביותר. שיהיה בהצלחה!

מיטה זוגית

 

אולי תאהבו גם את

עיצוב דירה
כך תעברו דירה בסטייל!

מעבר לדירה חדשה הוא חוויה מרגשת שמסמנת את תחילתו של פרק חדש בחיים, ומעניקה הזדמנות ליצור חלל שמשקף באמת את הסגנון האישי שלכם. במהלך מעבר דירה צריך להתמודד עם אינספור

קראו עוד »