חיפוש

מה זה פייתון ולמה כדאי ללמוד את זה?

יודעי דבר בתחום ההיי טק, יוכלו להעיד שהפייתון הפכה בשנים האחרונות לשפת התכנות הפופולארית ביותר. מתכנתים רבים עושים בה שימוש יום יומי והם ולדבריהם, הצורך בה צפוי להימשך. יצאנו לבדוק את הנושא מקרוב וגילינו שיש יתרונות רבים בשפה זו שיש לה מגוון רחב של שימושים חיוניים. הישארו כאן ותגלו מהי פייתון? ולמה ישתלם לכם להכיר בה באופן מעמיק?

 

פייתון על קצה המזלג

שפת הפייתון (PYTHON) ידועה כשפת התכנות שפועלת על גבי שרת. זו אחראית בעיקר על העיבוד של הלוקיגה שמתרחשת "מאחורי הקלעים". זו כוללת בין היתר תקשורת עם שרתים, אינטראקציה עם מסדי נתונים ועוד. בניגוד לסברה הרווחת, השפה הזו אינה חדשה בעולמנו. היא הומצאה לפני עשרות שנים על ידי גואידו ואן רוסום. יש שפות תכנות נוספות שפועלות לצידה, אך זו צברה פופולאריות בשנים האחרונות, בעקבות השימוש התדיר בה בתחומים טכנולוגיים שונים ובתחום ה – AI. יש הרבה סיבות שגורמות לסטודנטים לבחור בלימודי פייתון. אנחנו בחרנו להתמקד בנפוצות ביותר והן יוצגו בפניכם בשורות הבאות.

קודי תכנות

סיבה ראשונה –  אפשר ללמוד את השפה בישראל

יכול להיות ששמעתם לא מעט על לימודי פייתון, אבל לא ידעתם אילו מכללות מציעות אותן. אם כך, זה הזמן לציין שיש קורס פייתון שפתוח לקהל הרחב במכללת נאיה קולג'. תוכלו ליצור קשר עם נציג מטעם המכללה בידיעה שלא תצטרכו לנסוע רחוק, כדי להכיר בשפה הפופולארית.

 

סיבה שניה – הלימודים מתאימים למתחילים

אבל אין לכם ניסיון בתחום. אם כך, כדאי שתדעו שזו השפה המתאימה עבורכם ביותר. שכן, זו נוצרה במטרה לפשט את הליך כתיבת הקוד שידוע כמורכב. בניגוד לשפות תכנות אחרות (כמו C++ או ג'אבה), הפייתון מאפשרת להריץ שורת קוד על גבי המסך ברגע סיום הכתיבה. מדובר בפעולה בעלת חשיבות גבוהה עבור מתכנתים שזה עתה נכנסו לתחום, משום שהדבר מאפשר להם לקבל פידבק באופן מידי, מבלי להמתין זמן רב לסיום כתיבת הקוד המלא.

 

סיבה שלישית – נעשה בה שימוש נרחב

אי אפשר לכתוב על פייתון מבלי לציין את העובדה שידועה למומחים בתחום: כל החברות הגדולות והנחשבות עושות שימוש בפייתון. כדאי שתירשמו ללימודים אלה אם תמיד חלמתם לעבוד בחברות הללו. שכן, פייתון עשויה לסלול עבורכם את הדרך. מדובר בחברות גדולות שאתם מכירים מקרוב, לדוגמא:

  • יוטיוב
  • אינסטגרם
  • מוזילה
  • יאהו
  • IBM ועוד

 

מילים אחרונות לסיום

פייתון הינה שפת תכנות שנחשבת לנוחה ללמידה עבור מתחילים. ניתן ללמוד אותה במכללות נבחרות ברחבי הארץ ולהתברג באמצעותה בענקיות הטכנולוגיות (או בחברות אחרות מהתחום) ולהגשים את החלום. בשלב זה אתם מכירים במידע הנחוץ, כך שנותר לכם רק לבחון מקרוב את מקומות הלימוד ולבחור בקורס המתאים לכם ביותר מבחינת התוכן, ימים ושעות הלימוד.

שפת תכנות פופולרית

אולי תאהבו גם את

קורס שיווק דיגיטלי

כל מי שמנהלת היום עסק, או חושבת על כך, יודעת היטב לומר שאם לא תהיה לה נוכחות באינטרנט, היא והעסק שלה כאילו אינם קיימים. למעשה ניתן לומר שבכל תחום ועניין המקום הראשון שבו הלקוחות הפוטנציאליים שלנו יחפשו אותנו, הוא האינטרנט.

קראו עוד »
אבטחת מערכות מידע

בעולם הדיגיטלי רוב המידע של ארגונים וחברות מצוי על רשת האינטרנט. על אף הפיתוחים הרבים אשר נועדו להגן על המידע הזה, עדיין חברות וארגונים – בין אם מדובר בחברות ממשלתיות להם מידע רגיש, כמו גם עסקים פרטיים חשופים כיום לאין ספור איומים, על בסיס יומי.

קראו עוד »