חיפוש

מקשיבים לנפש: הכירו את ה- NLP

בשנים האחרונות אנו שומעים מכל מקום את המושג NLP. במרבית המקרים, מדובר בשיחות של מכרים שמספרים לנו איך החיים שלהם השתנו לאחר שהם התחילו להקשיב לנפש שלהם. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו לערוך בירור מעמיק בנושא ולבדוק אחת ולתמיד מה זה בכלל NLP ואיך אפשר להקשיב לנפש? הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים החשובים והמרתקים שריכזנו בנושא.

 

תכירו תחילה את המומחים בתחום שסייעו לנו להגיע למסקנות

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים החשובים באמת על הקשבה לנפש ו – NLP, אתם צריכים לדעת איך הגענו לכל הפרטים החשובים בנושא. אז נציין בפניכם כי פרסמנו פוסט קצר בקבוצת פייסבוק שעוסקת בחיבור לגוף והנפש. כתבנו שאנחנו כותבים מדריך בנושא וביקשנו מהגולשים לספר לנו בקצרה מה זה  NLP בשבילם. להפתעתנו, מעל ל – 50 גולשים הגיבו ואפשרו לנו להבין מה זה בכלל ולמה מדובר בעניין שהשיח עליו הוא ער כל כך. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכות הפרטים שהם מסרו לנו, המדריך הנוכחי יוצא לאור והוא צפוי להביא למודעות חיונית בנושא.

 

מה זה בכלל NLP?

NLP הוא שם של אוסף מודלים ושיטות שעוזרים לכל אחד ואחת מאתנו לזהות את תהליכי החשיבה וההתנהגות האוטומטיים שטמועים בנו. מדובר במצבים שאפשר להכיר בהם ולשנות אותם בהתאם לצרכים והרצונות של כל אחד ואחת מאתנו. יש מי שהגדירו את ה – NLP כדרך לתקשר עם התת מודע. רגע לפני שנמשיך הלאה, אנחנו רוצים להציע לכם להיכנס לאתרי nlp-il כדי לקרוא את ההגדרה המעמיקה יותר.

 

איך זה יכול לעזור לכם או לאנשים שחשובים לכם?

יש הרבה אנשים שמציעים לקרובים שלהם לקחת חלק בטיפולי NLP. שאלנו את אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך איך זה יכול לעזור והתברר לנו שמדובר בשיטה שיכולה לשנות את החיים של כל אחד ואחת מכם. שכן, במהלך סדרת מפגשים, כל אחד יכול להתחבר אל האמונות השונות שיש לו ולשנות אותן כדי להביא לשינוי בחיים שלו. כך שאם אתם מרגישים תקיעות או קושי, טיפול באמצעות NLP יאפשר לכם להבין מה הדרך הנכונה לכם.

 

איך מגיעים למטפל מומלץ?

חשוב מאוד לציין כי יש לא מעט מטפלי NLP בארץ. אתם צריכים להיות בטוחים שאתם פונים אל מטפל מוסמך ומומלץ. לכן, עליכם לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת שנכתבו על מטפלים שונים. אם תרצו לקרוא חוות דעת אמינות, תוכלו למצוא אותן בפלטפורמות הבאות:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • אינסטגרם
  • פייסבוק

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה זה NLP ולמה חשוב להכיר בו. כעת, כשיש לכם את כל המידע, נותר לכם רק להחליט אם אתם מעוניינים לשנות את החיים שלכם או לא.מחשב נייד

 

אולי תאהבו גם את

קורס שיווק דיגיטלי

כל מי שמנהלת היום עסק, או חושבת על כך, יודעת היטב לומר שאם לא תהיה לה נוכחות באינטרנט, היא והעסק שלה כאילו אינם קיימים. למעשה ניתן לומר שבכל תחום ועניין המקום הראשון שבו הלקוחות הפוטנציאליים שלנו יחפשו אותנו, הוא האינטרנט.

קראו עוד »
אבטחת מערכות מידע

בעולם הדיגיטלי רוב המידע של ארגונים וחברות מצוי על רשת האינטרנט. על אף הפיתוחים הרבים אשר נועדו להגן על המידע הזה, עדיין חברות וארגונים – בין אם מדובר בחברות ממשלתיות להם מידע רגיש, כמו גם עסקים פרטיים חשופים כיום לאין ספור איומים, על בסיס יומי.

קראו עוד »