חיפוש

סקר שביעות רצון

על מנת לשמר את העובדים בצורה הטובה יותר ישנה חשיבות רבה לביצוע של סקר שביעות רצון, זאת על מנת לקבל תמונת מצב מיטבית לגבי התחושות והרגשות וכן להגביר את הנאמנות של העובד למקום העבודה.

 

סקר שביעות רצון – מדידה אובייקטיבית אשר מאפשרת קבלת תמונת מצב ברורה

שביעות רצון היא אחד הגורמים החשובים ביותר לבעלי עסקים, זאת משום שבמידה ורמת שביעות הרצון של העובד נמוכה הוא עלול לנטוש ולעזוב. למעשה, בעלי עסקים רבים מתמודדים בשנים האחרונות עם נאמנות נמוכה מצד העובדים, זאת לאור העובדה כי כיום שוק העבודה איננו יציב ורבים מחפשים אופציות אטרקטיביות וטובות הרבה יותר. נטישה של עובדים בפרקי זמן קצרים או ארוכים עלולה להוביל בסופו של דבר לאובדן משמעותי של כספים, זאת מאחר ויש להכשיר עובדים חדשים כמו גם להקצות משאבים רבים על מנת שהם ייכנסו לעבודה בהקדם האפשרי. לכן, על מנת להימנע מכניסה לסיטואציה כזו מומלץ לבצע אחת לתקופה סקר שביעות רצון ע"י חברה חיצונית כך שניתן יהיה לדעת בבירור מהן עמדות העובדים כלפי החברה, באופן אנונימי. בכך, בעלי עסקים יכולים ללמוד טוב יותר על שביעות הרצון של העובדים כמו גם להראות כי דעתם חשובה ונלקחת בחשבון, מה שמגביר באופן אוטומטי את הנאמנות שלהם למקום העבודה.

 

ביצוע סקר שביעות רצון באמצעות חברת Ci מחקרי שוק

Ci מחקרי שוק נחשבת כיום לאחת החברות המובילות בתחום ביצוע מחקרי שוק וסקרי שביעות רצון בפרט, לאור ניסיונה העשיר בטיפול במקרים קודמים. צוות העובדים של החברה, אשר מורכב ממיטב המומחים בתחום המחקר יבצע בעבורכם סקר שביעות רצון באופן אנונימי בקרב העובדים אשר יאפשר לקבל אינפורמציה חשובה ומהותית לגבי הרגשות והמחשבות שלהם ובכך לשפר את התהליכים הפנים ארגוניים בארגון. כאמור, מעסיקים רבים סובלים מנטישה של עובדים מקצועיים אשר חוששים להביע את אשר על לבם, ולכן באמצעות סקר שביעות רצון אותה מבצעת חברת Ci  מחקרי שוק ניתן לשמר את העובדים ולהעניק להם אפשרות להציף את הבעיות והקשיים ובכך לייעל את התהליכים בתוך הארגון. חשוב לזכור כי כיום ישנן לא מעט חברות אשר מעניקות את השירות הזה, אולם חברת Ci נחשבת למובילה ולגדולה מכולן וזאת לאור העובדה כי הצוות המקצועי של החברה מורכב מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום אשר להם ניסיון של שנים ארוכות בביצוע סקרים מסוג אלו בהתאמה אישית לצרכים של הארגון, כמו גם עיבוד של הנתונים בצורה קלה להבנה. לכן, אם אתם בעלי עסקים אשר רוצים לשמר את העובדים ולהגביר את רמת שביעות הרצון שלהם פנו עוד היום אלינו במספר 03-9220099 או השאירו פרטים באתר ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם לקבלת מידע נוסף והצטרפות למאות הלקוחות המרוצים אשר השתמשו בשירותי החברה.

אולי תאהבו גם את