חיפוש

מה הקשר בין רואה חשבון טוב לאסטרטגיה שיווקית

לא מעט בעלי עסקים, קטנים או גדולים, סבורים כי תפקידו של רואה חשבון טוב מתחיל ונגמר בהתנהלות השוטפת מול משרדי הממשלה השונים בכלל ומול רשות המיסים בפרט. אך למעשה, רואה חשבון טוב יכול לתרום רבות בתחומים נוספים, שיביאו למקסום רווחיות העסק וביניהם – בניית אסטרטגיה שיווקית

 

רואה חשבון טוב – המפתח להצלחת העסק

בעלי עסקים, קטנים וגדולים כאחד, נדרשים להתנהל בצורה שוטפת מול רשויות המדינה בכלל ומול רשות המיסים בפרט, כאשר על תפקיד זה אחראי בעיקר רואה החשבון שמלווה את העסק. שירותי ליווי וייעוץ של רואה חשבון טוב, מסייעים לעסק להתמודד עם כמות הבירוקרטיה הרבה ולוודא כי העסק אכן עומד בדרישות ובתקנות הרלוונטיות.

כמו כן, רואה חשבון שמבין בעסקים ומגדיל ראש, יוכל לוודא כי אתם מממשים את מלוא הזכויות וההטבות הפיננסיות המגיעות לכם מרשות המיסים, באופן שיכול להביא לחיסכון משמעותי של אלפי ואף עשרות אלפי שקלים בשנה. תפקידים אלו אמנם עומדים במרכז השירותים הניתנים על ידי רואה החשבון, אך מעבר לכך, הוא יכול לתרום גם בתחומים נוספים.

 

מהי אסטרטגיה שיווקית

לפני שנראה כיצד בדיוק רואה חשבון יכול לסייע לעסק שלנו בבניית אסטרטגיה שיווקית, כדאי שנבין בכמה מילים מהי בניית אסטרטגיה שיווקית ומהי החשיבות שלה. אסטרטגיה שיווקית נועדה לשדרג ולמקסם את פעילות השיווק של העסק, כך שהוא ייחשף באופן אופטימלי לקהל היעד המתאים לאופי והפעילות העסקית ובאופן שישפיע על הגדלת הפעילות העסקית.

 

הקשר שבין רואה חשבון טוב לבין אסטרטגיה שיווקית

רואה חשבון סטנדרטי יכול להסתפק בתפקיד האחראי על ההתנהלות השוטפת מול רשויות המדינה בכלל ומול רשות המיסים בפרט, אך רואה חשבון טוב, המרגיש מחויבות ואחריות כלפי העסק שפנה לקבל את שירותיו, מחפש כיצד הניסיון והמקצועיות שלו ייתנו את הערך המוסף לעסק, כאשר אחת הדרכים לכך היא באמצעות בניית אסטרטגיה שיווקית.

עלויות הפרסום והשיווק צריכות להצדיק את פוטנציאל הרווח שלהן ולשם כך, חייבים לנתח את הנתונים העסקיים – פיננסיים של העסק, כגון: מדיניות תמחור, מערכי השירות והמכירה, מול ההפצה ועוד. רואה חשבון טוב יכול לסייע בניתוח מעמיק ומדויק של פרמטרים אלו, אשר יביאו למקסום פוטנציאל האסטרטגיה השיווקית שנבחרה.

 

שירותי ייעוץ וליווי מקצועיים על ידי רואה חשבון מקצועי

עבודת רואה החשבון אינה מסתיימת בניתוח הפרמטרים וגיבוש אסטרטגיית השיווק המתאימה לעסק, לצרכים ולמטרות שלנו ולמעשה, ניתן לומר כי העבודה רק מתחילה. כעת, נדרש לראות כיצד הניתוחים הללו אכן משפיעים על אסטרטגיית השיווק בשטח ובמידת הצורך, לערוך התאמות ושינויים כדי לוודא שאנחנו בדרך הנכונה.

 

לסיכום

אסטרטגיה שיווקית נועדה למקסם את פוטנציאל החשיפה של העסק שלנו לקהל יעד רחב ומגוון, כאשר אחד הגורמים המקצועיים שיכולים לעזור לנו בתהליך הוא רואה חשבון מקצועי ומיומן, אשר באמצעות הידע והניסיון שלו, יוכל לתרום לניתוח מעמיק של הנתונים העסקיים הפיננסיים ובניית אסטרטגיית שיווק שבסופו של דבר תצדיק את העלויות שלה.

רואת חשבון

אולי תאהבו גם את